Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

GDPR

Ei, ti-ai gasit! Tronsonul Oravita-Comoraste a rost reabilitat in regie proprie de catre Sectia Productie Lucrari Drumuri din cadrul DRDP Timisoara, vezi pagina de FB a DRDP.

NGC

Quote from: razvan96 on August 26, 2019, 02:13:56 PM
Modernizarea DN52 Alexandria-Turnu Magurele va fi facuta pana la urma de ALEXCOR TRADING.S-a semnat azi cu ei.

Era clar din 11 Martie ca vor trebui sa semneze cu ei, doar ca au fost obligati sa "reevalueze" ofertele celor de la CONSTRUCTII ERBASU si TEHNIC ASIST si sa le descalifice.

minisoferul

ALEXCOR TRADING a mai realizat proiecte asemanatoare ? Sau doar asfaltari de ulite si asfaltarea va fi in genul celei facute de Oyl pe A2 ?

alecu26

Nu prea. Probabil de aceea au si in asociere acele firme.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).


NGC

Este o asociere de 3 firme,  SC ALEXCOR TRADING SRL - IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E MANTOVANI SPA - SC PEGASUS ENGINEERING SRL.

GDPR


minisoferul

#6187
Fac Stabilizare si consolidare dupa ce o bucata din Dn a fost deja ''modernizata'' ?

Aici este un exemplu:

https://goo.gl/maps/mxk7eV5xUseQ1SzP9

GDPR

#6188
E vorba de continuarea lucrarilor incepute acum mai multi ani si lasate de izbeliste, vezi doua exemple mai jos:

https://goo.gl/maps/LH8MiQga7Ec5n6ri8

https://goo.gl/maps/WV14e7SRQ8kJYGLX9

GDPR

In data de 11 iulie a fost atribuit contractul de "Proiectare si Executie pentru stoparea efectelor calamitatilor , repararea DN1R km 70+200,km 71+560- Jud. Alba" catre Hidroconstructia. Avand in vedere ca durata de proiectare este de 60 de zile, probabil ca in curand se va inchide circulatia pe acest drum in vederea executiei lucrarilor. Drumul e foarte ingust si nu cred ca e suficient loc ca sa se execute lucrarile sub trafic.







Am vazut ca cei de la Hidroconstructia sunt destul de activi in zona muntilor Apuseni, ei se ocupa si de reparatiile de pe DN74.

TibiV

Quote from: ovideatza on August 31, 2019, 01:33:49 PM
^^
Confirm si eu ca se lucra pe DN15B Targu Neamt-> dar nu stiu exact pana unde, daca e gata si marcat. Pe 14 era doar un sens, asfaltul arata bine, la nivel ok.
Poze din 10 august 2019.... Iesirea din Targu Neamt arata foarte bine, dar inca nu erau marcaje...





Aici se nasoleste un pic treaba...










Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV




Fix aici se termina asfaltul nou pe un sens (pe 10 august, repet... Poate au terminat de atunci...)

...  dar mai erau doar cateva sute de metri pana la...

.... intersectiia cu un drum local, dar faimos...


Si 3 poze venind invers (dinspre Sihastria spre Targu Neamt) cu aceeasi intersectie de mai sus



Loganul albastru venea dinspre manastirea Neamt....

https://imgur.com/a/NJF2KpS
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Ionut,
cred ca am postat on-topic....

Dar poate ar trebui un topic separat... Nu as dori sa umflam artificial topicul de DN..
Ca mai am multe.... Daca renunt la pozele cu doamna mea si cu manastiri, tot raman vreo 500-600 de poze cu drumuri....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar-mario2012

 Acesta este renumitul drum pe care îl folosesc cei ce depășesc 3,7t pe timpul zilei, având interdicție pe DN1 Ploiești - Brașov (filmat sâmbătă 31 august 2019 pe seară):



Notă: dedicat celor care cred că nu este necesar A3 Ploiești - Brașov

nirolf

#6194
Nu prea văd legătura, am fost și eu duminică dus-întors pe această porțiune și, ca și pe filmarea ta, trafic mare este în zona Ploieștiului și cam până în Văleni, după care scade destul de mult. După Cheia deja cam bate vântul, semn că e mult trafic local care nu are ce face cu A3. Inclusiv pe filmarea ta ai secunde bune (1-2 minute în realitate) în care nu trece nimeni pe contrasens.

Destul de puține camioane, nu se compară cu Valea Oltului, dar, e drept, când prinzi unul în față se formează coloană pentru că drumul e prost și camioanele merg încet și sunt greu de depășit. Dar timpul săptămânii merg pe DN1 și camioanele.

Duminică seara spre Ploiești se formaseră câteva coloane la trecerile la nivel cu calea ferată, posibil să fi trecut un tren (când am ajuns eu deja coada era la jumătate față de Waze) sau doar din cauza calității acestora.