Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

carutasul

hai că m-au înnebunit cu noul video editor, nu completasem tot wizard-ul , acum trebuie să se vadă :)

infraAdi_ro

#6166
DN 76 Ionesti-Varfurile - de pe facebook DRDP TM


Romania are un viitor doar daca are prezent!

alecu26

Pana va fi finalizat...se va apropia de 10 ani de lucrari DN 76.

Oricum in general destul de putine licitatii de reabilitari de DN uri. (Exclud aici relicitarile acelorasi tronsoane). Si cu siguranta ar mai fi DN uri care nu au trecut prin aceasta modernizare majora si care o cer...avand atat traficul cat si degradarea necesara.

Oare dupa ETAPA a 6-a de reabilitare de drumuri...nu mai urmeaza nimic?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

ovideatza

O privire "din avion" a hartii calitatii drumurilor arata ca e cam mult galben pe acea harta.
Harta in cauza ar trebui sa stea atarnata in birourile din CNAIR, sa fie "Biblia" lor.
Ori pana cand galbenul dispare de pe harta (nu mai vorbim de violet/ rosu), ar trebui sa tot existe "Etape".

user201

Astăzi pe DN1 se repara trecrea cu calea ferată în dreptul localității Ucea de Jos:









În altă ordine de idei, circulând dinspre Brașov spre Sibiu, dealul de la intrarea în sensul giratoriu de la Tălmaciu era plin cu mașini ce așteptau intrarea în sens. Am mai văzut cozi până la baza dealului, dar azi e prima dată când am văzut coadă pe tot dealul fără să fi fost un accident. În rest, spre Brașov, dincolo de Pierșani au apărut niște seturi de Jersey ce separă sensurile de circulație în zonele aparent periculoase.

user201

La ieșirea de pa A3 în zona Turda, chiar la intrarea în oraș există un pod pe care se circulă cu semafor, deoarece într-o parte există un trotuar ce s-a înclinat puternic existând rscul ca el să cadă( se vede relativ bine în a doua poză, deși e ascunsă parțial deformarea de iarba mare ). Din ce țin eu minte ( vă rog să mă corectați dacă greșesc ) și vara trecută era semafor acolo și aparent nu s-a întâmplat nimic, în sensul de a se face lucrări de rapare/ consolidare.




DragosTm

Podul ala este dezastru de câțiva ani. De fiecare dată mi-e frică să trec. Poate ar trebui să pună puțină presiune API și acolo.
Totuși este o intrare principală într-un oraș destul de important.

florin74

Urmează sainceapaimediat lucrările. ARL Cluj va fi executantul. Se vainchide complet circulația, traficul va fi deviat pe varianta.

slartibartfast

Din presa locală buzoiană: ,,Cine vrea să repare viaductul Giurca pentru 50 de miliarde lei vechi" Este vorba de viaductul Giurca de pe DN10. Răspunsul: Conferic, firma de casă a fostului președinte CJ Buzău Victor Mocanu, tatăl actualului deputat Adrian Mocanu, care pare a fi fost desemnată câștigătoare a unei licitații cu 3 oferte. Aceeași firmă realizează pe același drum național un pod nou peste râul Bâsca Chiojdului la Cislău. Articolul pare bine documentat și dă și câteva date tehnice despre lucrări.

Raducu Popa

Lucrari pe tronsonul de drum DN15 Bicaz-Poiana Largului.

Foto preluate de pe pag. de facebook a firmei constructoare:















razvan96

Modernizarea DN52 Alexandria-Turnu Magurele va fi facuta pana la urma de ALEXCOR TRADING.S-a semnat azi cu ei.

minisoferul

Punem si extras din comunicatul oficial. Modernizare DN52 Alexandria - Turnu Măgurele km 1+350 – km 44+600; km 49+194 – km 52+649". Valoarea contractului este de 126.323.299,45 lei fără TVA. Finanțarea este asigurată prin transfer de la bugetul de stat.
Câștigătorul procedurii este ASOCIEREA S.C. ALEXCOR TRADING S.R.L. - IMPRESA DI CONSTRUZIONI ING. E. MANTOVANI S.P.A. - S.C. PEGASUS ENGINEERING S.R.L., reprezentată prin S.C. ALEXCOR TRADING S.R.L. Perioada de proiectare, care include Proiectul pentru Autorizația de Construire, este de 5 luni. Durata de execuție a lucrărilor este de 18 luni. Garanția oferită de câștigător este de 96 de luni.

marinul

Observ ca DRDP Timisoara ne ofera saptamanal informatii despre DN76, in schimb cei din Cluj nu-si bat capul desi au 3 loturi pe acest drum la care se lucreaza.


Dealu Bitii- Ceica  -PORR lucreaza la organizarea de santier si la marcarea cotelor

Ceica-Hidiselul de Sus  -ARL Cluj, m-a surprins mobilizarea lor, au inceput foarte bine

Hidiselul de Sus - Oradea -Selina, ma asteptam sa fie mai avansati, probabil se focuseaza mai mult pe A3.


Deci a mai ramas un singur lot fara constructor. Daca se semneaza si acolo cu unul serios in 3 ani ar trebui sa fie finalizat cap-coada dn76.

Din pacate fara poze



DragosTm

#6178
In weekend am mers pe DN57 între Moravia și Oravita și se reasfalta.

Partea bună este că marcajele de pe mijloc se văd bine noaptea.

În rest lucrare de mântuială, foarte valurit. Sper sa cânte cucul și pe aici ca și pe LD3, dar fiind cu fonduri de la guvern 100%, nu prea cred.

Apropo, știe cineva vreo nautate despre licitația pe segmentul Oravița-Niculinț?


Și dovada (scuzați calitatea) :








Aproape de ștrandul de lângă Oravita:





De la Grădinări spre Timișoara:
Poate îmi confirmați/infirmat, mi-e îmi pare balast stabilizat.






Powered by API/PUM imgur uploader

alin2pas

Cu alte cuvinte, pe DN57 Oravița - Moravița dispar gropile, dar se păstrează valurile. Oare aici vor face recepția sau o vor refuza ca pe A1 LD3?