Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

Distractiv e că atunci când trece trenul de obicei îl prinzi la vreo trei bariere că drumul șerpuiește peste CF ( cel puțin noi așa am pățit sâmbătă :) )

pasadia

Camioanele nu merg in timpul săptămânii pe VP decât între 22:00-6:00. După cum am mai spus, eu cred că ar trebui scoasă această restricție, mi se pare nedreaptă.

Skynick

Stiti cumva daca s-a asfaltat anul acesta ceva pe DN73A - Rasnov - Predeal?

Multumesc

pasadia


prom

Ref la Rasnov Predeal, e terminat, stratul nou, mai putin pe 2 zone f scurte, este din timp semnalizat si marcat pe waze. Cum mergi dinspre Rasnov, e o zona unde se ingusteaza banda, si inca o zona, in care e foarte valurit, max 30 km recomand. Downside e ca nu e marcat deocamdat, dar, at last, l-au facut :)


cezar-mario2012

Referitor la DN1A, ar fi bine o filmare în cursul săptămâni, problema cu acest drum este că este foarte greu de parcurs cu TIR-ul, plus în apropiere de Ploiești sunt numai localități pe zeci de kilometri.
Pe DN1 Ploiești - Brașov, TIR-rile  au voie doar Luni-Joi 22-6, iar pe DN1A au interzis Sâmbăta și Duminica, regulă ce se aplică pe toate DN-urile. Au voie să circule doar cei care transportă mărfuri perisabile sau cu autorizație specială.

Așa ca experiment aș ridica restricție de pe DN1 Ploiești - Brașov pentru două săptămâni să vedem atunci care este de fapt traficul real de pe DN1.

JohannDB

#6202
"cezar-mario2012".................... Referitor la ceea ce ai spus legat de circulația cu peste 7,5 tone pe DN1 și DN1A, ai niște inexactități pentru cele două rute spre Brașov.
Din luna Iunie a acestui an a apărut o completare de reglementare pentru cele două drumuri spre Brașov și anume:
...... DN1, km 17+900 (limită oraș Otopeni) până la Ploiești (intersecție DN1 cu DN1A), NU SE CIRCULĂ cu MTMA mai mare sau egală cu 7,5 tone de Luni până Joi între orele 06:00-22:00; Vineri și Sâmbătă  între 00:00-24:00 nu se circulă deloc; Duminică nu se circulă deloc între 00:00-24:00.  Pe acest sector mai poți circula Joi seara 22:00-24:00 și apoi de Luni 00:00-06:00......
...... Dn1, km 67+400 (intersecție DN1 cu DJ236) până la Brașov (intersecția DN1 cu DN1A cu VO1K Bv), NU SE CIRCULĂ cu MTMA mai mare sau egală cu 7,5 tone de Luni până Joi între 06:00-22:00; Vineri și Sâmbătă între 00:00-01:00 și 05:00-24:00; Duminică nu se circulă deloc între 00:00-24:00. Pe acest sector, noutatea este că poți circula Joi 22:00-24:00 și Vineri 01:00-05:00, iar Sâmbătă 01:00-05:00.
        Treaba asta a fost anunțată de CNAIR în 20.06.2019, publicată în Monitorul Oficial al Romaniei nr. 480/12.06.2019 al Ordinul MT-MAI nr. 766-62/2019, pentru modificarea Ordinului MT - MAI nr. 647-127/2016, privind introducerea restricţiei de circulaţie pentru vehiculele rutiere cu masa totală maximă autorizată mai mare sau egală cu 7,5 tone, altele decât cele destinate exclusiv transportului de persoane, pe drumul naţional DN1 (E60), sectorul Bucureşti-Ploieşti-Braşov.
     Cât privește afirmația """"" iar pe DN1A au interzis Sâmbăta și Duminica""""" este incorectă; DN1A este deschis între 22:00-06:00; motiv pentru care m-am ferit de traversarea pe DN1A la sfârșit de săptămână cu gabarite (în situația mea) deoarece dădeam de "n" camioane pe un drum cu carosabilul lat de 2 x 3,20m lățime în medie, ici colo în zonele dificile de 2 x 3,10m... Prin permisiunea de trecere pe DN1 a camioanelor, am trecut DN1A cu chiar 0 (zero) camioane întîlnite pe sectorul Săcele-Văleni de Munte....
    Un ajutor pentru camioane a fost dat cu această permisivitate de trecere pe DN1 vineri noaptea și sâmbătă noaptea între orele 01:00-05:00; un camion care iese de la Dârste în DN1 iese la Ploiești după maxim două ore de mers....
   

infraAdi_ro

O informatie de pe surse:

Licitatia pentru terminarea reabilitarii DN 76 Varfurile-Stei a fost castigata de Trameco-Selina-Drum Asfalt...tot ei au lucrat si in 2016-2017 ca subcontractori la Construct mod si stiu ce au de facut.
Romania are un viitor doar daca are prezent!


luc

Cea mai buna știre pentru acest DN; dacă mai rămâneau subcontractori jumate de an la impotenții de la Construct Mod era finalizat demult acest tronson. Hai cu atribuirea!

StefanCelMare

Ar fi o veste destul de bună.
Selina e bine mobilizată pe A3, și la anul termină acolo.
S-ar putea concentra pe DN76, parcă mai are un lot și spre Oradea.
Când se termină drumul ăsta, eu mă îmbăt, era alături de DN1B (Sighetu Marmației - Iacobeni) printre cele mai mari dezastre pe DN-uri valoroase din România. DN1B e aproape gata, și are o valoare turistică majoră. DN76 are o valoare economică, putând prelua din fluxul de marfă spre UE.

voicul

Legat de DN76: poate sa puna cineva o harta cu sectiunile pe care se lucreaza/mai trebuie facute?

Dan74

Trebuie sa ma repet, Beni Rus (Selina) a fost cel de la care a plecat rezilierea cu Construct Mod, stiu asta din surse sigure. Acum poate obtine ce a urmarit de atunci.
@Voicul daca se semneaza cu Selina pe acel tronson, pe DN76 o sa avem constructori pe toate sectoarele pe care mai sunt lucrari de efectuat si mai mai mult de atat constructori care chiar vor duce la bun sfarsit reabilitarea acestui DN.
In acest moment Selina lucreaza pe Oradea - Dragesti, ARL Cluj pe Dragesti - Dusesti iar Porr cred ca va incepe curand pe Dusesti - dealul Bitii (in weekend-ul trecut am vazut cateva utilaje in organizarea de santier).

alecu26

Cu mici exceptii...practice acest tronson a ajuns sa aiba al doilea constructor peste tot. Sau chiar si al treilea? Am pierdut sirul.
La Mod Construct au fost multe probleme. Ei au avut un lot foarte greu...au lucrat foarte frumos si bine dar la un moment dat s-au blocat dpdv financiar....si dupa aia insolventa si faliment. Ceva legat de actualizarea preturilor, curs de schimb...etc. CNAIR chiar a vrut sa ii ajute dar le-a dat in cap Curtea de Conturi.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).