Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

NGC

Quote from: NGC on October 31, 2017, 08:05:24 PM
"Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"

Un condor a raportat ca a vazut un hamster alergand pe camp. Se pare asadar ca HAMSTER SRL a fost descalificata. ;)

Informatia este confirmata, dar presupun ca mesajul a trecut neobservat.

Oricum ar fi, nici 93 nu stau mai bine.

perfidus

De observat a observat cine trebuie, stai liniștit. Dar nu-ți prea vine a râde.
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

StefanCelMare

#4892
Quote from: alecu26 on October 23, 2017, 11:32:08 AM
Poate e in alt loc mai buna postarea, dar e legata de un faimos DN. Si anume DN 66A.
Ce se vede in aceasta si pe Google Street sunt ecoducte?
...
Posibil sa se fi considerat ca prin constructia DN -ului si a zidului de sprijin destul de inalt, animalele sa nu mai poata traversa de pe un versant pe altul.



https://www.google.ro/maps/@45.2778835,22.9105444,3a,75y,95.58h,97.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sV_WqF0VPKvFkZxXOwowE5A!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro

Confirm că sunt ecoducte.
Acolo, fiind aproape de PN Retezat, a fost contactat Consiliul Științific al Parcului.
Din ceea ce rețin, au fost formulate condiții clare referitoare la pasajul mamiferelor mari, pe care drumul, prin supra-înălțare, îl bloca complet pe distanțe destul de mari.
Informațiile mele vin de la cineva care era în Consiliul Științific al Parcului atunci, și care a lucrat cred la recomandările din Acordul de Mediu.
Din ceea ce știu eu, sunt mai multe astfel de treceri pentru animale prevăzute acolo.
Sunt la nivel, nu cu pasaj, pentru că traficul estimat era redus, mai ales noaptea.

slartibartfast

De remarcat și prezența semnului de circulație ,,Atenție! Animale" pe ambele sensuri înaintea ecoductului.

carutasul

Porţiunea din DN6 aflată în licitaţie a fost reabilitată destul de temeinic ( nu în sensul că ar fi un drum de "albastru" dar nu mai are practic nici o "groapă", am mers cu 120km/h pe porţiunile din afara localităţilor.) 

perfidus

 :banana:

Se execută marcajele rutiere în Defileul Jiului

QuotePotrivit reprezentanţilor Secţiei Târgu Jiu a Drumurilor Naţionale, mai este de turnat stratul de uzură pe o lungime de 5 km în Defileul Jiului şi practic se va încheia etapa de asfaltare a DN 66 între Bumbeşti-Jiu şi Petroşani. Mai este de turnat asfalt pe o porţiune de 200 de metri şi la podul de la kilometrul 118. Ultimele lucrări de pe DN 66 vor fi încheiate anul acesta şi drumul va fi eliberat de orice şantier pentru prima dată în ultimii ani.

Foto: Gazeta de Sud
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin2pas

Intre Petrosani si Bumbesti pe DN66 sunt doua poduri care trebuie construite. Cei de la Gazeta de sud uita de podul de la Bumbesti. Podul existent este foarte ingust, nu permite circulatia autovehiculelor simultan in ambele sensuri. De altfel, drumul a fost astfel refacut (deviat 10 - 15 m fata de traseul initial) incat sa fie construit un pod nou, paralel cu podul existent. De acest pod nu se spune nimic, doar de cel din apropiere de Lainici.

miahi

#4898
^^
De remarcat planeitatea exemplara a acostamentului...

perfidus

Podul de la Lainici si cel de la Bumbesti au fost scoase din contractul Copisa. Se vor licita separat.

http://www.gds.ro/Local/2017-05-19/podul-de-la-lainici-nu-va-mai-fi-executat-cadrul-actualului-proiect/

Informatia din articol este incompleta si poza podului gresita, pe langa podul de la Lainici (cel la sud de Manastire) intr-adevar mai este cel de la Bumbesti, adica cel de aici:



Pozitia:
45°11'20.52" N  23°23'25.78" E
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

perfidus

Miahi, acolo unde sunt parapetii NJ este un zid de sprijin. Ar fi fost destul de greu sa-l scoata perfect plan avand in vedere ca s-a lucrat pe portiuni mici si sub trafic. Drumul are doar o rigola fara acostament ca nu permitea mai mult. Despre calitate vom mai vedea, insa la tehnologia de asternere asfalt peste structura veche a drumului s-a folosit o plasa speciala de otel impletit prinsa intr-un fel de cuie, pe lungi portiuni.
La cat de mult le-a luat ma gandesc ca poate au mers mai mult pe calitate, in detrimentul vitezei de executie :D
Posibil sa fi fost si mari probleme cu proiectul tehnic deoarece s-au depistat portiuni suplimentare pe care au trebuit montate plase de susținere pe versanti si construite ziduri de sprijin spre Jiu. Acum, ce mai conteaza doi ani de intarziere la scara planetara? Trecura repede. 
Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

disney

Quote from: NGC on October 11, 2017, 09:08:07 PM
Quote from: NGC on October 17, 2016, 12:39:28 PM
Reiau un mesaj mai vechi.

Quote from: NGC20 on October 05, 2015, 01:05:02 PM
Recapitulare privind banda a 3-a pe Valea Oltului.

Avem 3 proiecte diferite.

1) "Consolidare corp drum DN 7 km 239+500-246+230;246+300-246+500" -> Lucrari executate la ora actuala de VECTRA. Este vorba de portiunea dintre limita judetelor Sibiu si Valcea si statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte). -> In CS nu este prevazuta a 3-a banda, dar se dubleaza zidurile de sprijin degradate inspre Olt, deci drumul se lateste.

2) "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025" -> Lucrarile nu au fost inca scoase la licitatie. Este vorba de portiunea dintre statia CF Valea Marului (cu aproximativ 500 m inainte) si Boita, la intersectia cu drumul ce duce la statia CF Podu Olt. -> Nu este prevazuta deocamdata a 3-a banda.

3) Intocmire SF pentru "Realizare banda a 3-a DN7 Valea Oltului" -> Km 251+250 - 254+190 ("între ieşirea din Boiţa şi intrarea în Tălmaciu") si Km 256+500 - 258+800 ("între ieşirea din oraşul Tălmaciu şi pasajul CF de la Veştem").

Se vor scoate curand la licitatie lucrarile din proiectul 2 de mai sus, dar nu stiu sa se fi modificat proiectul.
Incerc sa revin cand stiu ceva nou si sigur.

Sunt niste lucruri de adaugat fata de situatia descrisa anul trecut.

Referitor la 2), "Consolidare DN 7 km 246+500-251+025", din cate stiu nu s-a mai facut aceasta achizitie publica. Mai cercetam.

Referitor la 3), "Elaborarea Studiului de Fezabilitate pentru "Realizare banda a 3-a DN7 Valea Oltului"", contractul a fost atribuit in 16.06.2015 catre EGIS si trebuia finalizat in 4 luni.
Incerc sa aflu care este situatia actuala sau poate le scrie careva si intreaba direct.

Am intrebat eu.



Din Iunie 2015 pina in Martie 2016 sint 9 luni si ei trebuiau sa termine in 4.
Si atunci ce au mai facut din Martie 2016 si pina azi, adica inca 19 luni, de inca nu e gata? :o
Si ei zic ca nu au platit nimic, dar nici nu au dat penalitati. :o
Bravo, tineti-o tot asa!

GDPR

@perfidus, noul pod de la Bumbesti este in lucru, vezi pozele recente de pe pagina de FB a DRDP Craiova:




perfidus

^ Excelent, o veste foarte buna. Rămâne doar sa sper  ca nu ii va prinde iarna si vor termina anul asta. In poze se vede macaraua de pus grinzi.
@alin2pas - probabil cei de la Gazeta nu s-au inselat si doar podul de la Lainici e scos din contract si se va relicita.

Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk

Autostrada Pitesti - Craiova (A12) e ingropata. Se prefigureaza Drumul Expres CrPit (DEx12).; Contract semnat Tr.1 12.2018 - Tirrena Scavi ; Tr.2/L1&L2 finalizat - Spedition UMB ; Semnare contract Tr.3 si Tr.4 16.09.2020  - Spedition UMB ; Licitația pentru ,,Centura de ocolire Craiova Varianta Sud DN 56- DN 55- DN 6" - contract semnat 14.01.2022 - Rizzani de Eccher; "Constructia Variantei de Ocolire Targu Jiu – Finalizare Lucrari" - contract semnat 22.09.2020 - S.E.C.O.L. - stadiu lucrari 60%; "Reabilitare DN 6, Alexandria – Craiova, Lot 2: km 132+435 – km 185+230 – Relicitare" - contract semnat in 08.03.2022 - Ozaltin Inșaat

pasadia

Acea lucrare de pe DN1C (coborarea dinspre Baia Mare spre Dej) pare abandonata cu putin timp inainte de finalizare:



Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk