Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

raresc

Avand in vedere calitatea deplorabila a acestui drum european, ma bucur ca s-a luat aceasta decizie!


"Veste bună pentru locutorii județului Botoșani. Ministerul Transporturilor a lansat, vineri, în dezbatere publică proiectul de Hotărâre de Guvern pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici pentru reabilitarea DN 28B Botosani - Târgu Frumos, data limită pentru primirea propunerilor fiind 14 noiembrie.

După această etapă, indicatorii tehnico-economici vor fi aprobați de Guvern, după care va fi organizată licitația pentru proiectarea și execuția obiectivului de investiții.


Valoarea investiției se ridică la 365,9 milioane de lei, durata de realizare a acesteia fiind de 24 de luni. Vor fi reabilitați în total 71 de kilometri, finanțarea urmând a fi asigurată din fonduri externe nerambursabile și de la bugetul de stat, prin Ministerul Transporturilor."

Sursa: http://stiri.botosani.ro/stiri/administratie/pas-important-pentru-reabilitarea-drumului-botosani-targu-frumos.html

ovideatza

#4907
Citind la comentarii:

QuoteO banda si jumatate este rezultatul impartirii a 3 benzi la 2. In panta sa se foloseasca 2 benzi pentru urcare, 1 pentru coborare (simplu de inteles de ce) = 3 benzi. In linie dreapta banda de mijloc sa fie de depasiri/ambulante pentru ambele sensuri dar segmentele de drum sa fie bine delimitate cine are prioritate pe banda de mijloc/de depasire (linie intermitenta).

Oare se gandeste la 2+1?

Alta stire importanta de pe acel site:
http://stiri.botosani.ro/stiri/administratie/drumul-manoleasa-radauti-prut-intra-la-asfaltare.html

Manoleasa -  Radauti-Prut ar avea conform articolului constructor.

TibiV

pasadia,
banuiesc ca este vorba de zona de la intrarea in Ileanda...
Quote from: TibiV on September 01, 2017, 02:59:19 AM
Va mai "ametesc" cu doar doua postari scurte...
Despre DN1C.
Sensul Baia Mare - Dej.

Se pare ca avem "buba" pe portiunea asta....







Ciudat ca au "parasit-o" desi au progresat atat de bine...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ActiON_

Și Suceava - Dorohoi ar trebui reabilitat.

Trimis de pe al meu E3_Living folosind Tapatalk


pasadia

@Tibi: da, e aceeasi zona, dar nu stiu de ce o plasezi la intrare in Ileandra. E pe portiunea de coborare dintre limita de judet MM/SJ si intersectia DN1C*DN1H.

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk


vladb

^ Tehnic nu a gresit, e pe raza comunei Ileanda la coborarea de pe Mesteacan. Practic, primul sat care urmeaza e Perii Vadului apoi Bizusa si apoi rrsedinta de comuna Ileanda care e a doua comuna din SJ ca marime, dupa Crasna.

TibiV

#4912
Quote from: pasadia on November 10, 2017, 11:53:07 PM
@Tibi: da, e aceeasi zona, dar nu stiu de ce o plasezi la intrare in Ileandra. E pe portiunea de coborare dintre limita de judet MM/SJ si intersectia DN1C*DN1H.

Uite de ce...
Quote from: TibiV on September 01, 2017, 02:59:19 AM

"Deranjul" pare sa fie serios...

Si da, asta este pozitia...
Intrarea in comuna Ileanda...

Pe GM gasiti pozitia exacta aici

Da "zoom" pe ultima poza...
Cu zoom se vede destul de clar "Comuna Ileanda".... ;)
(Am pus la vremea aia si linkurile la pozele full-size, dar iti vor vor face o "mare gaura" in "traficul de date de pe mobil"...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Vineri am facut un drum Brasov - Mioveni. Si cum nu mai parcusesem DN73 mai la sud de Moeciu de vreo 3 ani, speram sa vad ceva schimbari semnificative. Nu a fost cazul.

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk

pasadia


pasadia

(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Nu am vazut muncitori nicaieri pe santier, nici macar in zonele marcate ca fiind in lucru sau cu semafor. Lucrarile sunt oricum anemice, singurul rezultatul palpabil pare o fi o usoara largire a platformei drumului. Per total drumul e un amestec total de zone cu marcaj sau fara, de zone cu asfalt nou sau vechi si peticit, de zone in lucru sau zone asa cum le stim dintotdeauna.

Dar pe de alta parte, de ce sa nu recunosc: DN 73 ramane in zona montana, Rucar - Moeciu, un drum extrem de slab circulat.

Powered by API/PUM imgur uploader


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk



NGC

^^^

"Reabilitare DN6 Alexandria - Craiova, Lot 2: km 132+435 - km 185+230 - relicitare"

E bine ca ieri au incheiat oficial etapa de evaluare financiara si ca au desemnat castigatorul initial (SECOL), dar pana la semnarea contractului mai este cale lunga.

Avem 3 contestatii active de la etapele precedente plus ce va urma de acum incolo. ;)

TibiV

Quote from: pasadia on November 14, 2017, 08:07:31 AM
pe de alta parte, de ce sa nu recunosc: DN 73 ramane in zona montana, Rucar - Moeciu, un drum extrem de slab circulat.
Pozele tale explica foarte clar si motivele pentru care "Rucar - Moeciu este un drum extrem de slab circulat."
Trebuie sa fii un pic diliu ca sa o ieinpe acolo daca poti evita zona.... (Eu nu am mai trecut de aproape 10 ani...)
Dar daca ar ajunge intr-un stadiu decent, nu ar mai fi deloc "un drum extrem de slab circulat"....

Asta este un exemplu bun de "cerc vicios"...

"Drumul este prost - dar este slab circulat - iar daca este slab circulat, la ce sa mai cheltuim pentru reabilitarea lui ?..."
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Iar asta e un exemplu clasic de comentariu TibiV - "n-am nimic de spus dar macar merge contoarul".

Nu am spus nicaieri ca nu trebuie intretinut / reparat / modernizat DN73. Eu doar spun ca trebuie facuta in concordanta cu nivelul de trafic, foarte diferit intre diversele sectoare. In unele parti ar fi meritat investit in masuri de siguranta rutiera reale:  treceri denivelate peste CF, corectii de curbe, 3 benzi, insule mediene la intrarile in sat sau la intersectii cu drumuri secundare.

Dar in alte zone, precum cea montana, m-as multumi cu parapeti reali si cu reparatii la alunecari (hai si rigole pentru scurgerile de pe versanti). Dar cam atat, nu aberatii precum DX Brasov - Pitesti precum apare in MPGT (si daca mi-ai fi citit, cu adevarat, si mesajele mai vechi, ai fi vazut ca nu e prima oara cand spun ca ideea acelui DX e cea mai proasta din MPGT).

Si nu, nu va veni nici un trafic. Nu are de unde sa apara - oricine va prefera VP in dauna catararii pe 3 versanti peste valea dambovitei.     
Drumul asta va ramane pustiu mult timp de acum incolo. Traficul maxim acum e ceva de genul 30 masini pe ora, poate sa creasca si de 5 ori si tot pustiu va fi.


Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk