Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 20 Guests are viewing this topic.

marinul











pozele sunt de saptamana trecuta, cine mi le-a trimis mi-a spus ca se lucra doar in 2 sau 3 locuri dar multe utilaje parcate. Selina este inca pe teren probabil sta pe ganduri daca continua sau nu

alin_simeriaveche

#4861
Totusi cand ar trebui, cu aproximatie, sa fie gata tot acest drum Oradea Brad?
Stiu ca sunt portiuni aproape finalizate sau mai avansate. Am facut naveta pe acest drum mai in tineretea mea de "lover boy" :D ...si chiar ma intrebam de ce nu se renoveaza, in ciuda faptului ca este foarte circulat. E acum de ceva ani buni tot construiesc si nu mai vad finalizarea

marinul

Sunt 2 loturi finalizate intre Soimus-Ionesti, Ionesti-Varfurile fara constructor, Varfurile-Stei unde au aparut probleme intre Construct Mod si Selina, Stei-Beius va fi gata anul viitor, Beius-Oradea fara constructor, abia acum s-a scos la licitatie expertiza pt lucrarile ramase de efectuat desi contractul a fost reziliat din 2014.

Deci cap coada va fi gata dupa 2020.

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk


alecu26

Construct Mod cred ca lucreaza deja de vreo 7-8 ani.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin_simeriaveche

#4864
Multumesc pentru lamuriri. Chiar nu am stiut ca sunt portiuni fara constructor. Incredibi...de atat vreme. Mie imi pare asemanator acest proiect de renovare cu ce s-a intamplat cu DN Petrosani Simeria. Am inceput liceul in 2000 si a incept si modrenizarea drumului. Am terminat liceul si una dintre facultati (de 5 ani) si tot inca nu era gata

TibiV

Pushtanilor....

Im Romanica trebuie sa rezsisti 20-30 de ani...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

marinul

am prins in zona si proiecte asemanatoare care s-au finalizat in 4/5 ani. Oradea-Arad, Oradea-Satu Mare sau Alesd-Nusfalau

Trimis de pe al meu SM-J710F folosind Tapatalk




horatiu.cosma

Pun și eu o informație tragi-comică despre Aktor, ca să vedeți că ritmul și modul de lucru de pe ST 2 nu sunt întâmplătoare.

În septembrie 2011 au început (deodată cu UMB) munca la un lot de 60 de km (puțin mai lung lotul UMB-ului) pe DN 18 Baia Mare - Sighetul Marmației (UMB a avut Sighetul Marmației - Moisei). UMB a terminat în 2 ani și ceva (februarie 2014), iar Aktor, la mai bine de 6 ani de la începerea lucrărilor e la 88%  :lol:. Pe al 3-lea lot, reziliat în 2014 și relicitat, noii constructori (Tehnic Asist și ARL Cluj) se mișcă binișor. Nu m-ar surprinde să îi ajungă din urmă la anul pe cei de la Aktor.

Off topic: tare mă tem că va trebui să ne mobilizăm noi și să facem muncă patriotică de șantier dacă vrem să vedem ST 2 circulabil deceniul acesta.

alecu26

Poate e in alt loc mai buna postarea, dar e legata de un faimos DN. Si anume DN 66A.

Ce se vede in aceasta si pe Google Street sunt ecoducte?

Sunt mai multe pe traseu. Eu alta explicatie logica nu gasesc. Podul da intr-un zid de stanca imediat dupa traversare, nu sunt alte drumuri in zona sa-l continue. E blocat cu accei bolarzi accesul pe ecoduct.

Posibil sa se fi considerat ca prin constructia DN -ului si a zidului de sprijin destul de inalt, animalele sa nu mai poata traversa de pe un versant pe altul.



https://www.google.ro/maps/@45.2778835,22.9105444,3a,75y,95.58h,97.54t/data=!3m6!1e1!3m4!1sV_WqF0VPKvFkZxXOwowE5A!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bacovia

#4871
^^
Aici AKTOR a lucrat cu un subcontractor. BAXCOM scria pe utilajele lor obosite. Trist ca astfel de firme castiga licitatii in continuare.

dr4qul4

@alecu26, probabil sunt si pe post de ecoducte. Acolo avem un zid de sprijin de peste 2 m inaltime, iar raul curge destul de repede.
Dar majoritatea podetelor duc in padure. Chiar am fost pe unul pana la nu stiu ce pestera si drumul continua sa urce. Era un drum doar pentru atv-uri, offroad sau .... taf-uri.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Baxcom sunt ok. Au o viteza fantastica la poduri. Au lucrat mult cu Pizzaroti, si Aktor pe ST2. Acum daca s-au apucat si de terasamente...nu stiu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Dominik

Pe DN 59 in Sag si intersectia spre Parta s-au montat parapeti de beton de tip ''NewJersey' pe aproape 3 km

You're in Steelers Country