Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

Quote from: horatiu.cosma on March 20, 2015, 01:49:35 PM
Luni de zile ar fi exagerat. Ei o sa inchida cate un sens de mers alternativ, o sa rada asfaltul si o sa astearna straturi noi pe o distanta cam de 5-600 de metri. Mai mult de 2 saptamani nu ar trebui sa le ia.

Lucrarea pe podul de la Soimus e mai complexa decat asternerea asfaltului....s-a pus asfalt doar pe banda stanga pentru a se putea circula in conditii normale si cei de la Selina vor freza partea dreapta si vor incepe lucrari de reparatie a placii de suprabetonare si hidroizolatie a acesteia si apoi se va asterne asfalt final.Se va lucra si la trotuar si borduri si la gurile de scurgere...deci va dura cel putin 3 luni de zile!!!depinde ce starea placii de suprabetonare!Am auzit ca expertiza tehnica a podului a fost facuta inainte de a muta traficul de pe autostrada pe pod spre DN7.....deci nu a fost reactualizata!!!
Romania are un viitor doar daca are prezent!

adiarc

La ce cratere sunt acolo ,e imposibil sa fie de vina doar asfaltul...daca trebuie refăcută placa de suprabetonare , in cel mai fericit caz va dura 3 luni
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

heydee

Pe DN73 intre Pitesti si Campulung au inceput din nou lucrarile si au reaparut semafoarele.
N-am reusit sa fac poze, dar sunt aprox 10 semafoare. Momentan se lucreaza la fundatie din ce am vazut.
Revin poze cand am drum in directia aceea din nou.

TibiV

De aia nu a dat CNADNR nici un termen în comunicat...
Nici ei nu ştiu ce vor găsi acolo si cât va dura...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

#2059
CNADNR a atribuit in 18.03.2015 catre OYL COMPANY HOLDING contractul pentru "Consolidare si refacere DN 2A km 183+500 -190+750 si km 192+750-205+300".

Valoare estimata:  47,342,560.00 RON fara TVA
Valoare atribuire: 32,572,647.00 RON fara TVA


Durata contractului: 10 luni

De remarcat ca ofertele au fost deschise in 21.11.2013.

TibiV

Un an si 4 luni ?!... :o
Ce "bine" s-au mişcat ....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


alecu26

#2062
^^

OYL Holding? cine sunt astia? in fief la PACO, UMB?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

#2063
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
-25.03.2015-

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunţă că urmare a multiplelor solicitări ale participanților la trafic s-a decis ca lucrările de reabilitare ale DN 66, sectorul cuprins între km 93+500 – 126+000, Bumbeşti Jiu - Petroşani, să se desfășoare în perioada următoare sub trafic cu restricții semnalizate corespunzător.

Astfel, pană la o dată ce va fi anunțată ulterior, circulaţia rutieră pe tronsonul de drum menționat mai sus se va desfăşura în condiții de drum în lucru.


@ignef : o stiai si pe asta demult, pe surse ?...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panda80

Quote from: alecu26 on March 24, 2015, 11:37:53 PM
^^

OYL Holding? cine sunt astia? in fief la PACO, UMB?

Au mai executat si DN21 Slobozia-Iazu, la calitate destul de buna si in timp rezonabil. Altceva nu stiu despre ei, nu i-am mai vazut pe alte santiere.

ignef

#2065
Quote from: TibiV on March 25, 2015, 05:58:42 PM
Quote
COMUNICAT DE PRESĂ
@ignef : o stiai si pe asta demult, pe surse ?...
Da, se stia, dar cred ca cei care sunt interesati de acest tip de comunicate le pot gasi direct pe situl CeNeARDe.

@ionut: Poti sa faci un topic nou unde colegii care sunt interesati de astfel de anunturi de reparatii si lucrari temporare sa poata trece comunicatele CeNeARDe, pentru a nu polua unele topics cu astfel de informatii?


Ionut

Exista traficul in direct. Se pot pune acolo evenimentele. Ma tot gandesc sa facem si o aplicatie pentru asa ceva, dar ne trebuie bani. :) O aplicatie in care sa facem harta calitatii drumurilor si userii sa poata puna in timp real notificari pe diversele portiuni de drum.

Time-and-Space

f. buna idea. banii vin din monetizarea aplicatiei ( reclame) exista private equity si angel investors, crowdfunding etc, pentru demarare,  in IT/programare consturile fixe sunt aproape 0

igorashu

Pentru evenimente există şi Waze.
Dacă vreţi o aplicaţie pot ajuta (după 1 mai) - ştiu că pe aici sunt şi băieţii care au preluat harta lui vancouver şi au făcut-o interactivă. Sigur au şi API pentru mobile - mai toate soluţiile GIS au.

MRS

DN5 Bucuresti-Adunatii Copaceni (Giurgiu) este intr-o stare deplorabila, mai ales in zona Jilava (banda 1 sens spre Bucuresti lipsa de aproape 2 ani) sau in zona podului peste raul Arges (Adunatii Copaceni) si 1 Decembrie... (cratere imense, lipsa parapete laterale etc)
Cand re-incepe reabilitarea?
Pod Arges






A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...