News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx16 Oradea-Arad

Started by Ionut, March 19, 2018, 08:19:30 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

montaniardul

@stent76 Da, A11 este un proiect local care vine cumva in completarea A1 si A3 care vor fi finalizate. O investitie genereaza o alta investitie. Acelasi lucru sper sa se intample cat mai repede si in celelalte zone din tara.

Bachus01

M-am apucat de desenat  :lol: . O varianta optima si de bun simt

Avantaje:
-traficul nord-sus va urca pe A in zona Tamaseu si va avea continuitatea fara sa mai fie nevoie sa vina pe DN pana la nodul cu Biharia , sa urce pe A3 , sa schimbe pe DX vama-Oradea , si dupa iar sa intre pe A11  . Idem si pentru directia Sud-Nord
- DX-ul vama-Oradea isi pastreaza utilitatea
- A3 nu va fi aglomerat inutil pe mini portiunea nod Biharia - nod DX vama-Oradea

Este doar o idee/desen , in varianta expusa de mine sunt multe noduri si foarte apropiate , dar se poate corecta







Powered by API/PUM imgur uploader

Bachus01

Sau daca vrem sa facem o aroganta aceasta ar fi o varianta de vis

Actualul DX vama-Oradea va avea doar utilitate locala . Din VO Oradea pana la intersectia cu E79/Bors 1 va  asigura continuitatea la centura Oradea .

Nodurile :

nod 1 : Preia tot traficul care vine din nord
nod 2 : Aici desfiintam nodul cu DN si facem nod doar intre A3/A11 . Astfel traficul ce vine din nord va face rapid jontiunea cu A3 (vest sau est ) sau isi va urma cursul catre sud
nod 3 : Va ajuta traficul cu destinatia Oradea care vine din directia nord fara a aglomera inutil A3
nod 4 :  Intre A11 si DX vama - Oradea , va asigura legatura cu centura Oradea





Powered by API/PUM imgur uploader

AlexxC

Noi chiar discutam despre 3 benzi pe sens?
Imaginea este un recensamant de trafic din 2015 postat de Horatiu la pag8 a acestui topic.

elphax

probabil ca nu vor mai fi 3 benzi pe sens, vedem ce iese in SF

olea10

#305
Quote from: olea10 on March 23, 2018, 05:05:15 PM
Cu ajutorul lui Cristi767 si Bihon punem si aici capatul nordic al A11 - planuri


si o imagine de ansamblu cu A11 desenata de mai marii tarii in 2007.


Important este ca A11 sa ocoleasca complet Santandrei+Palota si Nojorid, care deja sunt suburbii ale Oradiei. Cel mai probabil in 20-30 ani vor deveni cartiere.
Conform hartii de mai sus, Intre A3-si Cris, traseul e batut in cuie, nu se mai poate face nimic, doar de acolo inspre Arad.

Cine vrea sa faca planuri, ar trebui sa porneasca de la aceste date de pornire.

Florian

Vouă nu vi se pare ciudat traseul? Ba chiar e aberant! Nu are nici o cocoașă!

gicu

Știți cumva de ce ocolește Salonta prin est? Daca vii din HU pe M44, ca sa intri pe pe A11 trebuie sa traversezi Salonta in configurația din planșa de mai sus.

elphax

Dar sunt mai multi care merg spre Est la Beius decat care vin din Ungaria.  Si e destul de usor sa o iei spre sud daca vii din Ungaria si sa ocolesti putin pe centura, e mai lung dar nu treci prin centrul Salontei.
Mult mai mult trafic vine din Ungaria pe la Varsand, si , in ciuda drumului spre Sebis-Gurahont care are si el trafic, aici au ocolit pe partea dinspre Ungaria.

RobertH

Ce presupune mai exact actualizarea de SF? Se va modifica traseul ? Ma gandeam sa-l calibrez conform ultimului SF dar acum nu stiu daca merita efortul daca se modifica.

montaniardul

#310
@gicu Conform hărții (repostata de @olea10) toata zona de la vest de Salonta are foarte multe canale in comparație cu partea estică. Ar putea fi și ăsta un motiv.

gothicus

#311
La vest de Salonta si terenul era/ pe alocuri este predominant mlastinos, de aici rezulta si multitudinea de canale.
Siebenburgen, schones Land!

raulbogdan23

Quote
CINCI OFERTE PENTRU PROIECTAREA DRUMULUI EXPRES
ORADEA – ARAD

Azi a fost ultima zi de depunere a ofertelor pentru procedura de achiziție privind realizarea proiectului tehnic al drumului expres Oradea – Arad. Au fost depuse cinci oferte, după cum urmează:
1. Ofertant unic : CONSITRANS
2. Ofertant unic : ADURO IMPEX
3. Asociere : SEARCH CORPORATION (Leader), MEGA ENGINEERING CONSULTING INC.
4. Asociere : RUTIER CONEX XXI S.R.L. (Leader), TOTAL ROAD, EVALCONS TECH SRL
5. Asociere : IRIMAT CONS (Leader), ARTERA BLUE SRL, STUDIO CORONA S.R.L.CIVIL ENGINEERING
Prima întâlnire de lucru a Comisiei de evaluare va avea loc mâine, 23.03.2021, începând cu ora 11, la sediul Consiliului Județean Bihor. Până la sfârşitul lunii mai ne propunem să finalizăm procedura de atribuire.

sursa: https://www.facebook.com/ilie.bolojan/posts/286590249492356

iuli

Deci pana la urma va fi autostrada sau drum expres ca nenea Bolojan le amesteca. Oricum, daca imi pun intrebarea cum va fi pe indicatoare, A11 sau DX11, o sa am raspunsul peste 20 de ani cand va fi realizat/a.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Skynick

Eu cred ca va fi gata inainte de Ploiesti - Buzau.