Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

alin_simeriaveche

Am primit  raspuns de la CNADNR la cateva intrebari

disney

Quote from: sebba on April 14, 2014, 09:23:27 AM
dorum, n-au zis ca nu e permis, au zis doar ca e permis doar cu autorizatie
asa ca as reduce intrebarea la:
"Care sunt demersurile necesare ptr obtinerea autorizatiei pentru intrarea si filmarea/fotografierea santierelor in lucru/conservare de catre persoane fizice"

as completa cu detalii de genul urmator:
Datorita imposibilitatii de stabilire a unei date exacte (din motive meteorologice de exemplu), autorizatia poate fi emisa cu perioada de valabilitate? 1-2-3 luni...
Emiterea autorizatiei poate fi facuta in baza unui tabel nominal care sa cuprinda persoanele autorizate?

adica... zic eu... trebuie gasite toate chichitele de care se pot lega ei si de care ne putem noi lovi astfel incat sa nu iasa treaba cum trebuie

Aveti mai jos raspunsul CNADNR.



Workarounds:
- facut poze din afara perimetrului expropriat, unde cei de la paza probabil ca nu au nici o autoritate, atita timp cit nu e proprietate privata
- luat la plimbare si vreo 2-3 Grivei pentru cazul in care sinteti luati la intrebari  ;) :p :lol:

disney

#122
Quote from: alecu26 on May 18, 2014, 10:25:35 PM
CFR:

Când se preconizeaza lansarea licitatiei pentru studiul de prefezabilitate pentru calea ferata de mare viteza (minim 200km/h)? Anul trecut au fost prevazuti bani in buget, dar nu s-a intamplat nimic.

Când se preconizeaza lansarea licitatiilor pentru sectorul Brasov-Sighisoara?

Când se va relansa licitatia pentru Simeria-km 614? si când se preconizeaza finalizarea ei?

Când se preconizeaza anuntarea castigatorilor licitatiilor de reabilitare a complexului de poduri Dunarene? Se stie ca in ciuda investitiei unor sume enorme in reabiltiarea tronsonului Buc-Cta, o mare parte din timp se pierde in zona podurilor. De asemenea, pe aceast tronson când estimati ca se finaliza implementarea sistemelor de siguranta a circulatiei care sa permita in sfarsit circulatia cu cel putin 160km/h?

Ce alte investiii majore sunt preconizate in domeniul CF in acest an si in urmatorul, din fonduri bugetare, sau alte surse (împrumuturi de la banci institutionale, fonduri europene?


PS: daca nu raspund mai trimitem odata scrisoare si le amintim obligatiile lor legale si drepturile noastre si mai pune in CC poate pe Sova sau pe altii.

Deja a raspuns florin74, dar aveti mai jos si raspunsul oficial al CFR din 29.05.2014 (din pacate doar ca si text).

Quote
Urmare cererii dumneavoastră, adresată CNCF"CFR"SA, în temeiul Legii 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public şi HG 123/2002 pentru aprobarea Normelor Metodologice de Aplicare, vă transmitem următoarele informaţii:

1.      În conformitate cu calendarul derulării procedurii de achiziție publică pentru studiul de prefezabilitate, pentru analiza unor variante de traseu pe teritoriul României, aferente obiectivului ,,Linie de cale ferată de mare viteză pe ruta Frontieră HU –RO –București –Constanța", publicarea anunţului de participare pe SEAP a fost programată pentru luna iunie 2014, contractul de proiectare putând fi semnat în luna octombrie 2014, aceasta în cazul în care nu se vor depune contestaţii.

2.      În ceea ce priveşte proiectul de modernizare a liniei CF Braşov-Sighişoara pentru circulaţia trenurilor  cu viteza maximă de 160 km/h, se urmăreşte finanţarea prin programul CEF (Connecting Europe Facility) a două secţiuni (Braşov – Apaţa şi Caţa – Sighişoara), prin depunerea proiectului în primul apel pentru CEF, care se va desfăşura în perioada septembrie 2014 – februarie 2015.

3.      În data de 19.05.2014 a fost încărcată pe SEAP documentația aferentă  procedurii de licitație deschisă pentru achiziția lucrărilor de execuție ,,Modernizarea liniei de CF Simeria  - km 614, pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h", după validarea ANRMAP putându-se lansa  licitaţia.

4.      Achiziţia lucrărilor de reabilitare a podurilor de cale ferată peste Dunăre de la km 152+149, respectiv km 165+817, de pe linia CF Bucureşti – Constanţa, este în faza de finalizare procedură. Se preconizează ca după data de 10 iunie 2014 să fie anunţat căştigătorul licitaţiei de lucrări .

5.      Investiţiile majore se vor programa după finalizarea Master Planului General de transport. În acest moment, la nivelul Sectorului Proiecte Europene, există numeroase proiecte în diverse stadii de pregătire/analiză, proiecte care vor fi selectate, astfel încât eficienţa lor să fie maximă şi în concordanţă cu parametrii tehnici impuşi de acordurile internaţionale şi reglementările în vigoare la nivelul Uniunii Europene.

Referitor la obiectivele de investiţii şi asimilate investiţiilor (reparaţii capitale), finanţate exclusiv de la bugetul de stat, precizăm faptul că în activitatea Serviciului Investiţii se regăsesc în acest an un număr de 37 lucrări,  dar investiţiile semnificative cu valoare totală peste 100 milioane lei, sunt doar următoarele:

·         ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Bucureşti – Constanţa", pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa;

·         ,,Electrificarea liniei de cale ferată Doaga – Tecuci – Barboşi, inclusiv Dispecer Feroviar Galaţi", pe raza Sucursalei Regionale CF Galaţi;

·         ,,Linie nouă de cale ferată Vâlcele – Râmnicu Vâlcea", pe raza sucursalei Regionale CF Craiova.

Din păcate, constrângerile impuse de limitele strategiei fiscal-bugetare pe termen scurt şi mediu nu permit finanţarea de la bugetul de stat a unui obiectiv de investiţii semnificativ nou, alocaţiile bugetare permiţând numai lucrări pentru execuţia sau finalizarea celor începute deja.

6.      Podul de la Grădiştea va fi construit în perioada 2015-2016. În acest moment, este în pregătire procedura de achiziţie a serviciului de reactualizare studiu de fezabilitate.

sebba

Quote from: disney on June 16, 2014, 10:04:13 PM
aveti mai jos raspunsul CNADNR.

Workarounds:
- facut poze din afara perimetrului expropriat, unde cei de la paza probabil ca nu au nici o autoritate, atita timp cit nu e proprietate privata
- luat la plimbare si vreo 2-3 Grivei pentru cazul in care sinteti luati la intrebari  ;) :p :lol:


auzi motivatie: "pentru a putea permite reprezentantului Beneficiarului sa asigure paza"
care paza sa o asigure? sa nu ia bataie de la vizitatori? sau ce?

ca sa ne batem joc de ei ar trebui sa facem cate 2-300 de cereri de persoana, cate doua ptr fiecare zi calendaristica, una ptr dimineata si una ptr dupa-amiaza
cum suntem peste 700 inscrisi pe aici...  ar rezulta cam 200.000 de cereri  :lol:

Sailing away! S/Y Haimana

alecu26

#124
misto raspunsul de la CFR.

1. Nu ma asteptam sa raspunda...felicitari pentru raspunsuri.

2. Pacat ca este atat vrajeala si optimism in raspunsuri. Deja 10 iunie a cam trecut demult (nu stiu care era data raspunsului) si nu cred ca s-a anuntat castigatorul la podurile dunarene. Pot sa bag mana in foc ca nu va fi lansata in Iunie licitatia pentru traseele alternative la HSR.

3. Nu am inteles mai nimic din raspunsul referitor la Brasov-Sighisoara. WTF means Prim apel pentru CEF? Uitandu-ma pe harta pare ca zona intre Apata-Cata va ramane neatacata, parand si foarte foarte grea, unde poate din 20-25 km 70-80% vor fi tunele.

4. Acum mi-a sarit in ochi...lucrarea preconizata cu valaore peste 100 milioane RON de investit in Valcea-Valcele. Puneti pariu ca asta si electrificarea la tecuci-barbosi vor fi primele care vor cadea la rectificari de buget??? Cea de la Cta...sper sa o pastreze. E pacat miliardul de euro bagat in linia Bucuresti-Cta sa se piarada atat timp pe anumiti kilometri, cand se poate rezolva totul foarte ieftin.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

ref la Valcele - Valcea, cand spun linie noua, se refera la continuarea proiectului lui Ceausescu sau vor sa faca una total noua, eventual pe alt traseu?

Cu noile tehnologi (deep mixing de ex) cred ca ar putea stabiliza destul de usor acele dealuri. In plus tunelele sunt deja gata. SI viaductele sunt gata, dar cred ca tb consolidate sau poate chiar reconstruite pentru a nu mai trece prin curtile oamenilor.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

acum ca incet incet se clarifica cine ce centuri vor face...care e programul urmator de licitatii a CNADNR???

Parca ne-au spus...sau mai punem o intrebare? de genul, care sunt urmatoarele centuri ocolitoare care se vor scoate la licitatie in perioadele urmatoare?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Quote from: alecu26 on June 17, 2014, 11:21:29 AM
2. Pacat ca este atat vrajeala si optimism in raspunsuri. Deja 10 iunie a cam trecut demult (nu stiu care era data raspunsului) si nu cred ca s-a anuntat castigatorul la podurile dunarene. Pot sa bag mana in foc ca nu va fi lansata in Iunie licitatia pentru traseele alternative la HSR.
Raspunsul este din data de 29.05.2014. Am modificat si mai sus. ;)

alecu26

deci destul de recent.

Pacat ca in loc sa dea niste raspunsuri cat de cat OK, dau numai chestii care sa sune bine.

In alta ordine de idei, a aparut oficial in programul lor de licitatii de pe site-ul CFR studiul de fezabilitate pentru Arad-Tm-Caransebe si HSR.

http://www.cfr.ro/files/omti/central/a1fe.pdf

Termenele sunt undeva in iulie pentru lansare licitatie, sigur se vor amana, dar sa privim partea plina a paharului.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

Quote from: alecu26 on June 17, 2014, 03:53:09 PM
acum ca incet incet se clarifica cine ce centuri vor face...care e programul urmator de licitatii a CNADNR???

Parca ne-au spus...sau mai punem o intrebare? de genul, care sunt urmatoarele centuri ocolitoare care se vor scoate la licitatie in perioadele urmatoare?

@alecu26: Vezi raspunsul lor de la punctul 10) din 17 Martie 2014, http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=100.msg39841#msg39841.
Daca este necesar, putem adresa din nou intrebarea zilele viitoare, odata cu urmatorul lot de intrebari, care deocamdata nu e foarte mare.

alecu26

pai cam toate de acolo s-au lamurit...si avem intr-o masura mai mare sau mai mica chiar si constructori finali.

Intrebarea generala ar fi aceasi:

Care sunt urmatoarele proiecte de centuri si DN-uri demarate ca si proceduri de licitatie in urmatoarea perioada?

Care sunt stadiile fizice actuale la diferite proiecte de centuri si drumuri ocolitoare aflate in curs de implementare:

-centura Carei, centura Tecuci, centura Tg Jiu, centura Alesd, centura Stei, centura Caracal? Centura Iasi? Centrura Suceava? DN X si DN XX
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

disney

#131
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile din 18.05.2014, pe care le gasiti aici.









Dan74

Am trimis 2 intrebari la CNADNR:
1. in ce stadiu este procedura de la centura Stei (dupa 7-8 zile  Florin74 a postat decizia CNSC ca tot Copisa a ramas castigatoare).
2. De ce a aparut pe site-ul CNADNR la contractul 5R14 (reabilitare DN76 pe sectorul Beius - Oradea) constructor Azvi.

ciprebbe

Oare cine ne da aceste raspunsuri?
Unele total aiurea

ex concret din raspunsul primit de disney :
Pct 2 aliniatul e

Se intreaba de A3 Suplacu- Bors si ei dau raspunsul  cu anuntul de atribuire  nr [151086]
" Supervizare pentru elaborarea proiectului tehnic, detaliilor de executie si constructia Autostrazii Bucuresti-Brasov, tronsonul Bucuresti-Ploiesti, sector km. 0+000 – km.8+225   data 27.05.2014 ora 01:30"

Ce sa mai credem?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Redox

Am observat si eu asta cand am cautat dupa numarul de atribuire. Macar data de publicare e corecta si astfel l-am gasit  :). Parca in loc de ultima cifra 6 este 4.