Comunicare oficiala cu MT/CNIR/CNAIR si alte institutii

Started by Ionut, June 12, 2012, 08:24:17 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

disney

Au fost adresate azi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

Mai intii va readresez citeva intrebari la care "ati uitat" sa raspundeti.

1) Reparatia daunelor facute de masini la parapeti si alte elemente ale autostrazilor se face pe asigurarea RCA? Cine se ocupa de recuperarea banilor?
Sint numeroase locuri pe autostrazi unde parapetii au ramas deteriorati si neschimbati chiar si 5-6 luni.
De ce nu sint inlocuiti in timp foarte scurt parapetii deteriorati de la producerea accidentelor si se pune in pericol siguranta rutiera?

2) Cind si unde (pe ce tronson, nu neaparat kilometrajul exact) vor fi instalate radare fixe pe autostrazi?
Cind si unde (pe ce tronson, nu neaparat kilometrajul exact) vor fi realizate zone de control pe sectiuni al vitezei, asa cum exista in Austria si Italia?
Cind vor fi instalate radare fixe pe autostrazi?

In continuare va adresez citeva intrebari noi.

3) Cand se achita catre UMB avansul aferent lucrarilor de pe A3 Gilau - Nadasel in conditiile in care avem alocati bani de la buget pt Suplacu-Bors , tronson ce nu are constructor in acest moment? Este cunoscut faptul ca a fost lansata licitatia pentru construirea acestui tronson, dar pina la sfirsitul anului probabil ca nu se va semna contractul cu cistigatorul licitatiei. De ce au fost alocati bani pentru acest tronson pentru acest an? Sint alocati doar pentru a fi "stersi" la urmatoarea rectificare bugetara? De ce nu se "muta" acesti bani pentru tronsonul Gilau – Nadasel?

4) Cand se va scoate la licitatie reabilitarea DN 71, Baldana-Targoviste-Sinaia si reabilitarea/constructia centurilor Targoviste si Pucioasa?

5) Va rog sa prezentati toate lucrarile efectuate in ultimii 5 ani pe Drumul National 7, la iesirea din Municipiul Arad spre Vladimirescu (Deva), km 540+270, pentru refacerea trecerii la nivel cu Calea Ferata din acel loc. Va rog sa prezentati data (perioada) de desfasurare a lucrarilor, lucrarile efectiv realizate si restrictiile de trafic aplicate pe perioada lucrarilor.

6) In ce data a fost semnat contractul cu constructorul pentru lotul 1 din autostrada Sebes - Turda? In ce data a fost emis ordinul de incepere a lucrarilor?
In ce data a fost semnat contractul cu constructorul pentru lotul 2 din autostrada Sebes - Turda? In ce data a fost emis ordinul de incepere a lucrarilor?

7) Care este stadiul fizic si financiar actual pentru contractele 6R11, 6R12 si 6R13 pentru reabilitarea DN 18?

alecu26

#151
nu neaparat ca intrebarile mele sunt cele mai importante...dar cu asa intrebari puse pe asa ton doar vom reusi sa-i iritam si sa raspunda si mai in doru lelii la itnrebari..sau chiar deloc. Eu insist inca cu intrebarile ce se va licitat si cand in domeniul centurilor, autostrazilor, reabilitare DN. Asta ne doare pe noi cel mai tare.

PS: care este stadiul licitatie centurii Bacau???? (cred ca asta e cea mai neglijata lucrare si din partea acestui forum in ultima vreme). Nu stim nimic de ea de luni de zile dar nici nu ne ingrijoram.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

NGC

^^^ Intrebarile referitoare la centuri, autostrazi si reabilitare DN-uri, le-a adresat colegul disney in 14 Iulie (pagina anterioara), si, din cite inteleg eu, a adunat intrebarile din ceea ce s-a postat.
Din pacate CNADNR se pare ca evita unele raspunsuri sau da raspunsuri vagi si trebuie sa readreseze intrebarile "mai la obiect".  ;)

L.E. Se pare ca a adresat in 14 Iulie si intrebarea referitoare la centura Bacau.

disney

Au fost adresate azi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) Care este stadiul fizic si financiar actual al contractelor 5R2, 5R3, 5R10a, 5R10b, 5R11, 5R12, 5R13, 5R14, 5R15 si 5R16 din etapa 5 de reabilitare a drumurilor nationale? Care sint fondurile alocate pentru 2014 si care este noul termen estimat pentru terminarea fiecarui contract?

2) Care este stadiul fizic si financiar actual al contractelor 6R1, 6R8, 6R9, 6R14 si 6R15 din etapa 6 de reabilitare a drumurilor nationale? Care sint fondurile alocate pentru 2014 si care este noul termen estimat pentru terminarea fiecarui contract?

3) Cind a fost sau cind va fi platit avansul pentru constructia variantei de ocolire Tirgu Mures Est? Cind a fost sau cind va fi dat ordinul de incepere a lucrarilor? Ce fonduri sint alocate pentru 2014 si 2015 pentru acest obiectiv?

4) Care este stadiul actual al proiectului "Prelungirea Caii Sighisoara in doua directii, legatura DN15 – DN13" (prelungirea catre Vest a Caii Sighisoara pina la Strada Gheorghe Doja, deci catre nodul Targu Mures al autostrazii A3 Targu Mures – Campia Turzii)? Cind se va lansa licitatia pentru contractul de executie? Ce fonduri au fost alocate pentru 2014 si 2015 pentru acest obiectiv?

5) Care este stadiul actual al proiectului pentru realizarea nodului pe A3 si a drumului de legatura din dreptul localitatilor Tureni, respectiv Martinesti intre A3 si DN1? Cind se va lansa licitatia pentru contractul de executie? Ce fonduri au fost alocate pentru 2014 si 2015 pentru acest obiectiv?

disney

#154
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile din 20.07.2014, pe care le gasiti aici.





disney

#155
Iar aici aveti raspunsul CNADNR, care intimplator a sosit tot, azi la intrebarile adresate de colegul meu pe 15.07.2014, pe care le gasiti aici.







disney

#156
Aveti aici raspunsul CNADNR la intrebarile din 14.07.2014, pe care le gasiti aici.









alecu26

Ok...raspunsurile zic eu. Ma asteptam la mai multe chestii in pregatire pentru licitatie avand in vedere disperarea absorbtiei de fonduri.
Doar o centura amarata.....si nimic la DN uri si nimic la autostrazi?

Poate trebuia sa precizam si un orizont de timp....sa zicem 6 luni....
Pur si simplu nu inteleg ce se intampla cu acea pleiada de centuri care se tot pregatesc de ani de zile.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

adiarc

tinand cont de posibilele probleme ale viaductului de la Aciliu si de o posibila inaugurare , fara portiunea cu viaductul si ce urmeaza dupa el , cred ca aceste 2 intrebari ar trebuii transmise catre CNADNR.
Disney ?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

MNU

Sunt INCREDIBILI cei din CNADNR...

In anul 2007 se aproba SF cu solutia executiei tunelului in raza localitatii Plugova astvel incat traficul sa nu se mai catere pe serpentine. Practic, conform cerintei UE, se elimina unul din punctele unde viteza de deplasare scadea semnificativ, de pe un coridor european principal (core network). Dar... dupa tergiversari mai mult sau mai putin obiective (aceeasi groaza de tuneluri legendara a CNADNR), in anul 2010, pentru ca expirase eligibilitatea sumelor alocate pt proiect, se renunta la solutie si se reabiliteaza vechiul traseu. Asadar subiectul ramane in "coada de peste": se cauta noi surse de finantare sau se gasesc solutii alternative "de ex: realizarea unui sector de infrastructura de mare viteza, fara trecere prin localitati, la profil de autostrada, pe relatia Lugoj-Calafat".

Si ne gasim in anul de gratie 2014 (sapte ani mai tarziu) si, nici vorba de finantare pentru tunel iar alternativa... citez din raspunsul CNANDR: "La aceasta data nu exista informatii cu privire la continuarea drumului de la Lugoj catre Drobeta Turnu Severin (sau Calafat)"

In plus, portiunea de drum de legatura denumita A6 nu are o posibilitate de continuare logica de la capatul de langa Centura Lugoj. Drumul respectiv, de fapt este o "concesie" facuta UE in scarba, pentru ca nu a existat niciodata o intentie a statului roman sa ofere trafic traseului prin Calafat. Asa cum nu exista nici o intentie de a upgrada acest traseu in urmatorii 10-15 ani. Sunt constient de faptul ca drumul respectiv nu are trafic de autostrada, dar avand in vedere ca ESTE eligibil pentru finantare cu 85% bani europeni, merita macar SPF realizat pana azi.

disney

Au fost adresate azi urmatoarele intrebari catre CNADNR:

1) Care a fost bugetul CNADNR la 1 Ianuarie 2012 alocat pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi?
Care a fost suma totala platita, deci cu ordin de plata emis pina la 31 Decembrie 2012 pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi efectuate doar in 2012?
Care a fost suma totala platita, deci cu ordin de plata emis pina la 31 Decembrie 2012 pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi efectuate pina la 31 Decembrie 2011 (plati restante)?

2) Care a fost bugetul CNADNR la 1 Ianuarie 2013 alocat pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi?
Care a fost suma totala platita, deci cu ordin de plata emis pina la 31 Decembrie 2013 pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi efectuate doar in 2013?
Care a fost suma totala platita, deci cu ordin de plata emis pina la 31 Decembrie 2013 pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi efectuate pina la 31 Decembrie 2012 (plati restante)?

3) Care a fost bugetul CNADNR la 1 Ianuarie 2014 alocat pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi?
Care a fost suma totala platita, deci cu ordin de plata emis pina la 1 August 2014 pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi efectuate doar in 2014?
Care a fost suma totala platita, deci cu ordin de plata emis pina la 1 August 2014 pentru lucrari de constructie, refacere si reabilitare DN-uri, centuri ocolitoare si autostrazi efectuate pina la 31 Decembrie 2013 (plati restante)?

4) Citi din pilonii viaductului mare de la Aciliu sint afectati de probleme?
Care sint problemele care afecteaza pilonii viaductului de la Aciliu si ce solutie s-a adoptat pentru rezolvarea lor?
Cit va dura rezolvarea acestor probleme si cind se estimeaza finalizarea lucrarilor de inlaturare a acestor probleme?
S-a luat sau se ia in considerare deschiderea lotului 3 Orastie - Sibiu fara portiunea cu acest viaduct si zonele imediat adiacente?
Este valabil la data actuala termenul de inaugurare al lotului 3 Orastie - Sibiu stabilit pentru Noiembrie 2014?

5) Exista bani sau nu pentru pasajele de pe centura Aradului? De ce nu se lucreaza pe cele 2 santiere decit foarte foarte foarte putin?
De ce nu este plin de utilaje si muncitori acum in lunile de vara cind se poate face progresul fizic cel mai mare?

6) De ce inainteaza asa de greu lucrarile la largirea DNCB intre A1 si DN7 precum si intre DN2 si A2?
De ce nu este plin de utilaje si muncitori acum in lunile de vara cind se poate face progresul fizic cel mai mare?

7) Care este stadiul fizic si financiar actual al lucrarilor la traseul nou al DN54 de langa Turnu Magurele?

disney

#161
Aveti mai jos raspunsul CNADNR la intrebarile din 28.07.2014, pe care le gasiti aici. Enjoy!  :p







pasadia

Cateva nelamuriri dupa ce am citit aceste raspunsuri:

- la intrebarea 1), subpunctele 1. si 2., se spune ca remedierea vine doar dupa recuperarea prejudiciului. Lucru absurd dat fiind faptul ca procesul e unul de durata (1-2 ani daca nu mai mult) si ca rezultatul procesului s-ar putea sa nu fie favorabil (daca CNADNR-ul nu primeste intreaga suma solicitata oare e in stare sa repare doar pe jumatate?)

- tot la intrebarea 1), acea procedura de licitatie deschisa poarta numele de "achizitie si transport parapete". Sa inteleg ca montajul nu face parte din acest contract???

- la intrebarea 2), din enumerarea tronsoanelor pe care este sau va fi montat sistemul ITS lipseste tronsonul Arad - Timisoara. Au uitat de el, sau chiar nu va fi montat?


sebba

da, mare prostie, si din pacate nu e singura

"DUPA RECUPERAREA PREJUDICIULUI"
pai si daca nu se recupereaza prejudiciul? daca moare omu intre timp sau fuge in Somalia?
ce fac nataraii de la CNARDE? lasa stricaciunile asa, sa mai moara si altii?

sistem de doi bani cu proceduri facute de iresponsabili
Sailing away! S/Y Haimana

Harry

2 intrebari

1. Care este stadiul lucrarilor la pasajul IPMC din Constanta?
2. Cand va fi dat in folosinta pasjaul IPMC?