Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

#1410
Lectura facultativa...
http://www.agir.ro/buletine/2042.pdf

"Gabaritul de aer peste nivelul maxim navigabil 11,0 (m) "

dr4qul4

A0 nu trece peste Arges!!! Trece peste Dambovita, care si in proiectul canalului nu stiu daca prevedea altceva decat barcute turistice.
In plus, cat de fezabila mai este navigatia pe Dambovita fara Lacul Vacaresti? Nu aveau nevoie de apa din lacul asta ca sa umple ecluzele in perioadele de seceta?
In plus, la Budesti avem un pod peste DN4.
Nu asigura nici pe departe vreun gabarit de navigatie. Si pare a fi nou, pentur ca mai este unul exact langa el. Mai avem si pe DJ412, pe DC55 la Glina, in zona betonata (asta chiar nu are cum sa nu fie pod nou facut in cadrul proiectului de canal).
Si mai avem si podul de pe DNCB care este la doi pasi de podul pt A0.
Stiu ca intre ele avem acea largire de vizavi de statia de epurare, probabil gandita ca port turistic, dar nu vad de ce nu s-ar putea face inca o groapa din asta la vest de A0.
Sau astia vroiau sa vina cu catamaranele pana la Asmita, caz in care trebuie sa mai demolam si podul de pe DNCB, cele 2 noi de la Pasajul NG si podul de la Autovit?
Si cine naiba sa navigheze pe langa statia de epurare? Acolo pute tot timpul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GDPR

#1412
^^Pe Dambovita ar fi trebuit sa treaca barje de 2000 de tone:

QuoteConvoiul de calcul prevăzut să navige atât pe Argeşul amenajat cât şi pe cursul inferior al Dâmboviţei este prevăzut a fi barja de 2000 tone cu împingătorul de 800 CP. Menţionăm că în documentaţiile elaborate anterior s-a prevăzut ca, pe Dâmboviţa, navigaţia să se practice cu barje având capacitatea maximă de 1500 tone. Precizăm că în actualele studii se prevede ca pe cursul amenajat al celor două râuri să poată avea acces şi următoarele nave autopropulsate care circulă frecvent pe principalele căi navigabile din Europa şi anume: nave port-container, având capacitatea de 200 TEU, nave pentru transport autoturisme amenajate pentru 600 unităţi, nave Ro-Ro pentru 72 unităţi, tancuri petroliere de 2000 tone, nave pasageri pentru 150 persoane. În aceste condiţiuni, convoiul de calcul are următoarele dimensiuni: lungimea 110 m, lăţimea 11,40 m, iar pescajul de 3,00 m.

dr4qul4

Pai si cu podurile alea ce facem?
Fara Lacul Vacaresti se mai poate?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

dr4qul4

Intrebare, Ce reprezinta bucatile lipsa/transparente din A0 Nord, Portiunea de Nord-Est? Eu aveam impresia ca sunt tuneluri...
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Nu sunt tuneluri, pur si simplu erau probabil bucati care mai trebuiau studiate.

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000"

Quote from: NGC on February 08, 2020, 11:58:16 AM
Quote from: NGC on January 06, 2020, 07:08:02 PM
Am uitat sa va spun despre "cadoul" de Mos Craciun de la CNAIR pentru AKTOR. :lol:

Din toate zilele din luna Decembrie posibile, au ales tocmai ziua de 24 Decembrie, deci ajunul Craciunului, pentru a comunica celor de la AKTOR ca i-au respins la etapa de evaluare DUAE, pentru ca nu ar fi declarat subcontractori pentru descarcarea arheologica si deminare.

Interesant ca din 25 Decembrie si pana azi cand a fost ultima zi in care se putea contesta respingerea, majoritatea au fost liberi. S-or fi gandit ca AKTOR "doarme" si nu observa si nu contesta ca nu mai are timp? :lol:

Stati "linistiti", AKTOR a contestat si din ce se aude, sunt acoperiti.

Quote from: NGC on January 07, 2020, 04:02:39 PM
Nu este o problema in sine ca nu declari subcontractori pentru descarcarea arheologica si deminare, daca tu ca ofertant esti acreditat pentru a face astfel de operatiuni si le faci singur. AKTOR are acreditare in Grecia.

CNSC a respins contestatia AKTOR. Probabil va urma si CAB si sunt tare curios ce parere vor avea ei.

De remarcat ca la licitatia pentru lotul 2 au declarat subcontractori. ;)

Avem recurs la CAB, asa ca mai asteptam.


NGC

Astazi a fost lansata licitatia "Proiectare și Execuție ,,Autostrada de Centură București km 0+000 – km 100+900", Sector Centură Nord km 0+000 - km 52+770, Lot 4: km 47+600 - km 52+070".

Valoare estimata: 314.662.587,00 RON fara TVA

Durata contractului: "90 luni si cuprinde: 12 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de executie a lucrarilor si 60 de luni perioada de garantie a lucrarilor"

Fonduri: POIM

Termen depunere oferte: 06.05.2020

dr4qul4

Asta e ultimul segment?
Adica pe Sud avem contracte semnate iar pe nord avem licitatii lansate? Nici o gaura?
La prima vedere sunt vesti extrem de bune. La a doua....ne uitam la constructorii de pe sud si ne trezim la realitate.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Da, asta era ultima gaura. Pe sud avem 3/3 contractate si pe nord avem 4/4 licitate, dar nimic contractat. Vezi in sinteza.

survola

Sunt foarte curios cum vor arăta nodurile cu autostrăzile deja existente.

horatiu.cosma

Exact așa cum arată pe harta de pe prima pagină, Sinteza Autostrăzilor sau harta API a proiectelor  :lol:.

dorum


bogdymol

Inteleg ca o sa fie intersectii tip "trefla" cu A1, A2 si A3. Mi-ar fi placut sa vad altceva, dar asta e. Totusi am o curiozitate: vor exista benzi separate colectoare/distribuitoare?
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele