Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

razvan96


horatiu.cosma

Aia da, e un pod mare de peste 1 km cu câteva deschideri de 100 de metri peste lacul Cernica.

dr4qul4

Da, se pare ca vorbesc prostii. Aveam impresia ca va trebui sa intre in subteran ca sa nu taiem copacii de pe malul lacului dar si ca sa rateze zona noua de case de la sud de DN3.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,

alecu26

Ceva ceva stii. In foarte multe avize se impune ca "picioarele" podului sa fie la 10 metri minim pe uscat pt a permite speciilor care traiesc in zona aia...de alternanta uscat apa sa se dezvolte (atat fauna cat si flora).

Problema e de multe ori nu mai revizuieste nimeni asa de drastic un SF, dupa ce a primit avizul de mediu.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

miahi

^^ Exista ceva detalii despre traseul din zona Cernica. In link-ul de la inceputul thread-ului nu am gasit pentru acet lot - 4.

cristi5

#1400
http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=14/44.426/26.26/0


Bifeaza "proiecte propuse" (desi inteleg ca e atribuit deci n-ar trebui sa mai fie doar "propus")

miahi

#1401
^^Multumesc Cristi, nu vazusem pana acum acesta optiune pe harta ...

Si daca tot m-am uitat pe harta si traseu pentru A0 Nord am vazut ceva interesant:





Powered by API/PUM imgur uploader

Presupun ca nu sunt expropieri facute pe Nord, asa ca cineva parese ca a planificat din timp investitia si constructia.

razvan96

Va mai aduceti aminte de canalul Dunare-Bucuresti din cauza caruia au proiectat un pod de peste 1 km lungime la Gradistea?Se pare ca situatia se va repeta pe A0 Sud L1.S-a cerut modificarea proiectului in sensul in care podul peste Dambovita sa permita navigabilitatea.Prevad un blocaj serios acolo, podul din SF e foarte scurt deci clar va fi o diferenta semnificativa de pret.

GDPR

Ai idee cine a cerut asta, Administratia Canalelor Navigabile sau Apele Romane? O prostie imensa, nu va fi niciodata canal navigabil acolo.

razvan96

Nu, dar probabil o sa aflam curand.Clar e o prostie, dar o prostie costisitoare.

ovicor

Depinde cat de navigabil trebuie sa fie: sa treaca "cu vaporul/ Ceausescu cu poporul"sau doar "cu barcuta/ Ceausescu cu Lenuta" !

alecu26

Proiectul inca exista, canal Dunare Bucuresti e inca acolo. Periodic vine cate unul si zice ca o sa facem barcute pe acolo.

Asa ca pana nu ai o hotarare de guvern sau lege, care sa ingroape proiectul...mici sanse.

Pe de alta parte avand in vedere isteria mondiala si europeana cu transporturi nepoluante...cine stie cum se intoarce roata istoriei.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

AlexxC

Daca aici https://www.google.com/maps/@44.0920349,26.6299291,3a,60y,37.18h,88.45t/data=!3m6!1e1!3m4!1sYo61j1cZtyl_RQdkT6u4KQ!2e0!7i13312!8i6656 este construit dupa gabaritul corect,cam asa ar trebui sa arate A0 peste Dambovita...vreo 300m lungime,inaltimea cat cea din imagine. Putem gasi undeva specificatiile podului din imagine?

voicul

La o adica poti sa lasi vaporul mare si la 10 de km de B si sa ajungi doar barcuta pana in B.
Faci transport de marfa de la 10 km, nu 60 cum e de la Giurgiu.

razvan96

Podul proiectat in SF are lungimea 170 de metri.Podul din declaratia de proiectare a Alarko are aproximativ 700 de metri din ce am inteles.