Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

naivu

#11955
E drept că rareori s-a recurs la HP, dar la DN3 se poate pune un giratoriu temporar până termină și chinezii pe A0N3. De altfel este un SF in licitatie/ in lucru pt un nod A0 cu DN3.
Eu aș vedea HP doar la viaductul peste lacul Cernica și doar dacă nu se poate termina ce e de terminat până în aprilie; restul nu prea are sens să fie predat la HP.
Iar faptul că nu e nod la DN3 e irelevant, pt că, la câte urgențe are UMB, se va lua în discuție o inaugurare HP pe A0N4 doar dacă e vreo șansă să termine chinezii cu mult înainte :).

mike_us

@panda_no 5 Chiar dacă lucrează cu un număr redus de oameni, mi se pare că se mișcă foarte eficient. Vom vedea în noiembrie câte foreze vor aduce; într-o filmare de-a lui Răducu, parcă aveau 14 foreze la nodul dintre A7 și A8.

Am spus mai demult că UMB va termina înainte sau cel puțin în același timp cu chinezii. Mi s-a zis că nu se poate, pentru că nu au resurse... Încă sunt de aceeași părere și pun 100 de euro pentru oricine e destul de pesimist să parieze împotrivă.

danutzu_1069

@naivu, punem un giratoriu, dar care e cota autostrăzii la DN3? La nivel cu DN3 n-are cum sa fie. Plus ca acolo DN3 va supra traversa A0 si va trebui construit, deci deviere de trafic...

naivu

Din ce văd pe harta proiectelor, A0 va fi cam la nivelul actual al DN3, DN3 va fi deviat și trecut peste A0, iar zona cu DN3 este pe lotul chinezilor.
Dacă Beneficiarul vrea ca A0N4 să fie inaugurat înaintea A0N3, s-ar face un giratoriu pe actualul DN3, dacă există o mică diferență de nivel tranziția s-ar face între capătul A0N4 și giratoriul provizoriu. Pt a finaliza porțiunea de A0 din zona giratoriului temporar, chinezii ar finaliza devierea DN3 peste A0, ar muta traficul DN3 pe acolo și timp de o lună înainte de deschidere ar închide A0, desființa vechiul DN3 și giratoriul și aduce terasamentul la nivelul final+ BSA+ Asfaltx3+ marcaje,parapete. (Asta e doar o variantă "la nivelul meu de expertiză", proiectanții profesioniști ar putea imagina și variante mai bune)!
Asta e oricum o discuție bizantină, UMB e prea ocupat ca să nu profite de o eventuală întârziere a chinezilor pt a-și folosi resursele în altă parte, iar UMB a găsit întotdeauna înțelegere la Beneficiar.

TibiV

Voua nu vi se pare ca discutia "A0-DN3" devine ciudata, chiar "bizantina"?!?!...

Avem un proiect A0, dar...

1. Proiectul A0 NU include un nod cu DN3
2. Un alt nod A0-DN3 este inclus intr-un alt proiect CNAIR

Bai baieti, ne mai facem bine?!?!...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)


vancouver

Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

montaniardul

Are idee careva cum va arata in final apeductul? Va fi o structura casetata, sau un pod clasic?



panzer

Moment istoric: este posibil ca in Octombrie 2024 sa vedem integral A0: parti deschise, parti in lucru, bucati decopertate doar...

danutzu_1069

#11966
Apropo de Bâcu, si giratoriul ala... Si aici avem o ....bomba cu ceas... Intre giratoriul ala si DJ este aducțiunea de apa de la Joița... deci iar o belea mare cu Apele Romane / Apanova.3
Este una din aducțiunile care ajung la Roșu si peste care trece DNCB intre cele doua giratorii de la Dragomiresti


andreita

pare ca la pod o sa fie HP. oare o sa ii dea drumul asa in 2024?

danutzu_1069

Asta se stie / estimeaza de multa vreme.