News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 14 Guests are viewing this topic.

AdrianRO

Pe lotul A0 NORD 1 se mai aude ceva?

adix


vancouver

Pizza urmeaza sa primeasca AC pe 70% din lot. E pe vine. Probabil pana la final de septembrie, dar stiti cum e la stat in Romania: totul este aliniat si mai trebuie o semnatura, adica se poate rezolva intr-o zi, dar din cauze necunoscute dureaza 1 luna...
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

captiva

70% pe mai multe segmente sau pe unul singur? Și dacă a doua variantă e cea corectă, pe care din ele - cel dinspre Corbeanca sau cel dinspre Bicu?

Sorinus

Pana la DN1A pare absolut banal lotul. Ar ajuta si o deschidere anticipata pe tronsonul asta, mai degreveaza indirect rondul de la Otopeni de pe DNCB.

panzer

Nu e banal deloc. Are 2 noduri + un pod CF in configuratia initiala.

Probabil ca se discuta si de un nod, descarcare la Bacu pentru Emag, care altfel va ramane izolat complet acolo. Desi eu sunt convins ca un access din A1 pentru Emag, ar fi mai util. Genul acela de drum paralel cu A-urile pe care il vezi in Grecia. E drept ca nu pe A-urile lor, ci pe vechile drumuri express.

Un astfel de access vedem pe DNCB intre Chitila si Mogosoaia. Are rolul de a furniza access la DNCB la toate proprietatile din zona, fara ca fiecare sa intre direct in DNCB. Intoarcerea se face la primul Nod/Giratie.

slartibartfast

^^
Cred că @Sorinus vorbește în sensul zborului dronei din filmul de mai sus, adică pornind dinspre DN1 spre A1. Privind așa, nodurile și podul CF sunt dincolo de DN1A, spre A1. Și zona filmată e cea banală.

alexa_adrian2001

Ce adancime are lacul Cernica? Sunt curios de unde o sa aduca UMB umplutura / bolovani ce trebuie acolo sa poata lucra in lac?

milo1981

Oare pe unde se va ajunge (folosind A0) mai repede din Buftea la A2? Prin sud sau nord?
autoMinder - aplicație de management a parcului auto

adix


hermes

Lacul Cernica are o adâncime medie de aproximativ 1,5 metri. În anumite zone, poate ajunge la adâncimi maxime de până la 4-5 metri.

Quote from: alexa_adrian2001 on Today at 02:12:32 PMCe adancime are lacul Cernica? Sunt curios de unde o sa aduca UMB umplutura / bolovani ce trebuie acolo sa poata lucra in lac?
The only time Success comes before Work is in the dictionary.

hefaistos

Nu se pun bolovani, se face umplutura de argila, sa fie impermeabila. În care se poate fora.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

#11937
Quote from: alexa_adrian2001 on Today at 02:12:32 PM... de unde o sa aduca UMB umplutura / bolovani ce trebuie acolo sa poata lucra in lac?

Lacul Cernica este doar un amarat de lac de pe "salba de lacuri" a raului Colentina. Adica este apa (aproape) statatoare...
S-a descurcat UMB la podul peste raul Olt de langa Slatina, (apa curgatoare, imposibil de oprit). Nu mi-as face griji pentru umpluturile pentru o apa care sta, nu curge...

Dragi colegi, un pic de documentare nu strica...

"Lacurile" Bucurestilor (asa zice DEX-ul ca este corect...) au fost realizate in urma cu aproape un secol (anii 1930) pe un amarat de rau, pricajit rau (Colentina) care "infesta" nord-estul orasului...
Proiectul a iesit superb - asa cum se intampla pe vremea aia...

Sunt mai multe lacuri, dar cele mai "renumite" sunt Herastrau (cu toata aprecierea pentru MS Mihai I, cred ca mumele asa ar fi trebuit sa ramana, chiar daca Palatul Elisabeta este pe malul Herastraului...) si Floreasca (cu "vilele de protocol" pazite de SPP).

"Lacul Cernica" este de fapt ultimul de pe salba, putin inainte (cca 1 km) ca raul Colentina sa redevina un "parau anonim" care se varsa in Dambovita...

PS
Am uitat sa spun, toate lacurile astea sunt separate intre ele prin niste "stavilare" - practic niste baraje, dar unele au si ecluze - ca la Portile de Fier...
In urma cu vreo 20 de ani, ALPAB deschisese rute cu vaporul Herastrau-Floreasca. Atunci am "testat" prima oara senzatia de a te "scufunda" (cu vapor cu tot) prin ecluza, de la nivelul x la nivelul x-1...
NU a "rentat" financiar, au renuntat dupa mai putin de un an...

Dar ecluzele astea explica de ce lacurile se pot goli toamna si se pot reumple primavara.

Si fac asta in fiecare an. Dintr-un motiv foarte simplu: pentru a proteja malurile pereate/betonate ale primelor lacuri din salba (Baneasa, Herastrau, Floreasca, poate si Plumbuita...) care au fost gandite pentru "promenada" (si care fix asa functioneaza si astazi). Un inghet ar "sparge" imediat acele maluri...

La lacul Cernica nu este cazul. Nu a fost niciodata amenajat pentru promenada. Era doar "solutia de avarie" pentru viituri pe Colentina....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexa_adrian2001

Mersi Tibi, nu sunt din zona, si cand am vizitat si eu Bucurestiul intr-o toamna nu am vazut mare lucru: palatul parlamentului si fantanile alea. de atata imi aduc aminte.

Mersi de wiki info.

adix

Am deranjat niste aktori dintr-un joc de societate!