Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Puffyk 1

Ar fi mană cerească și HP dar ce te faci cu celelalte structuri? Eu zic, și sper să nu am dreptate, că la vară vom merge pe A0 Sud..... Integral!

cb

Nu prea inteleg cum arată acest HP.
-la Dârvari e o culee lipsă de care nu s-au apucat încă. După ce o termină, bănuiesc că mai au nevoie de timp ca să aranjeze pe dedesubt.
-la Țegheș fac ocolire?
-la Ordoreanu la fel, aceeași ocolire?

danutzu_1069

Facem referire la HP pe podul CF unde nu sunt pe pozitie multe grinzi...

panzer

Haidade colegu @danutzu_1069! Nu se vorbeste deloc de HP. Chiar pe dos. Se vorbeste ca nu se va deschide nimic, poate doar 2km de la de la A1 la Bacu!

Din pacate, doar colegul adix munceste pe lotul Aktor. Constructorul nix. Intre ultimele 2-3 filmari nici un progres. Nici la Ciorogarla, nici la CF, un pic la apeducte.

E mai mult de o luna de cand au inceput betonarea culeei stanga (spre Bucuresti) la pasajul peste A1 si n-au terminat decat 50%. Sunt o gluma proasta grecii!

danutzu_1069

Nici măcar nu am zis de vreo deschidere iminenta pe tot tronsonul si cu HP la podul CF.
Mai ales ca sunt alte "bube" care împiedica asta... dar la care se lucrează.
Ori, aici, la podul CF de luni de zile celălalt sens este lăsat balta si se lucrează oar la un sens. Ce iți spune asta???

oneLess

Deocamdată se știe sigur doar că nu au încă cele 50 aparate de reazăm care sunt comandate în Germania ! Greu de estimat !


BIGRED1984

^totusi 'aparate' alea de reazam sunt niste amarate de cauciucuri, speciale e adevarat, dar nu e ca si cum au cerut ceva superspecializat, personalizat prin japonia ... cat poate sa dureze, cand le-au comandat, saptamana trecuta ?

gruia88

Legat de Lotul 1 Nord  , cand am aterizat am vazut din avion ca era decoperate ceva in continuarea lotului celor de la UMB , nu am apucat sa fac poza din pacate.

Claudiu T.

Probabil ai dreptate bigred. Dar cand iti cer 10 firme cateva sute sau mii de bucati iar tu nu ai capacitatea de productie la cadenta aia apare problema. La fel si la balustradele care se monteaza pe autostrazi. Probleme cu capacitatea de productie raportata la cerere.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

redfury

Mi-e greu sa cred ca este o singura firma care face astfel de produse necesare la constructia de autostrazi. Daca da, cum de nimeni nu s-a gandit s-o puna de o afacere in domeniu? :) Ce se intampla cu acele reazemuri, sunt aruncate dupa?

Dutzy

QuoteCe se intampla cu acele reazemuri, sunt aruncate dupa?

Aparatele de reazem sunt elemente instalate permanent pentru a asigura niste grade de libertate la zona de imbinare dintre tablier si pile, in termeni mai simpli: permiti sa existe niste deplasari si/sau rotatii controlate intre cele doua elemente (tablier si pila/culee) pentru a reduce fortele transmise intre ele.

In mod normal, ele se fac doar pe comanda, tinand cont de mai multi factori: caracteristicile structurii, limite impuse de deplasari/rotatii, conditii de amplasament(inclusiv seism), temperatura exterioara.

kitsune

Băiatul ăla cu fes gri pe post de cască e norocos tare că nu s-a accidentat până acum. Ce șuturi in armătură dă el, zici că e Chuck Norris. Și ce elegant își bagă mâna printre fiare chiar când mișcă ăla coloana in jos. Reflexe frate, nu glumă. Cred că se știau filmați, altfel nu-și luau unul altuia ciocanul din mână să bată în fiare. Băieții cu sforile fac mai mult figurație in loc să ghideze, dar asta e. 
Doar ieri ce am avut accident de muncă printre stivatori de l-au luat pe unul cu targa, știu ce înseamnă condițiile periculoase de muncă. Dar să te avânți așa, mai rar. Deja vreo 3 "near miss" doar în câteva minute. Plus ăla de calcă în șanț cu cofrajul deasupra capului, aia e epică 
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

RazesIesean

^ Nu se intampla nimic cand e vorba de UMB, ce e aia siguranta muncii....
Nu tu balustrade de protectie la poduri, nu tu ham de siguranta cand monteaza predalele etc.
 
Ce s-a mai intamplat cu ancheta in care au murit acei muncitori in explozie?
In weekend-ul ce s-a incheiat, s-a implinit fix 1 an de cand a fost acea nenorocire.


~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

dragos76

Cred că ei expresia cu "îi doare în bască" chiar vor să o transpună în practică, când mulți muncitori, în loc de casca de protecție au bască, fes sau șapcă.