Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Andi

La cum arata lucrarile pe Mintia-Ilia as zice ca mai dureaza luni bune pana se da drumul pe noua varianta, oricum cel mai probabil se va crea o inflexiune undeva la Vetel ca sa treci pe firul 2 si sa ajungi la Ilia, apoi pana se refac portiunile de fir vechi utilizate acum putem vorbi lejer de 2025 finalizare integrala varianta Branisca pe ambele fire.

cristi5

@dir1 multumim de filmare. Cosmarul arheologic de la Micia pare sa se apropie de final. Pe tapatalk filmarea nu apare deloc, iar pe browserul mobil e deplasat mult spre dreata. Daca mai ai prilejul sa filmezi, Youtube pare mult mai bine integrat decat Vimeo pe forum daca e citit pe mobil. Pentru colegii care nu vad filmarea, las aici link:

https://vimeo.com/952228293

Plansa zonei. Pare toata infrastructura gata afara de podul de 8m de la min 4:06. Am pus o mica analiza mai jos.

@Andi deschiderea variantei... sper ca au mutat curentul pe LEA relocat. Aia nu putem vedea pe filmari, eventual putem vedea daca demoleaza vechea LEA...

In rest, cand e gata podul si au acces din ambele parti, poate vedem ceva miscare mai cu spor la suprastructura, electrificare.... In orice caz, pt deschiderea variantei va fi o inchidere de linie de cateva zile, pt demolarea acelui podet provizoriu la est (X) de noua halta Branisca. Inchiderile de linie se anunta cu mult timp inainte, asa ca vom sti probabil.

----

Zona critica incepe la minutul 1:55 cu podul de la 490+201 (lungime 49.9m) care pare complet pe firul 1, urmeaza suprastructura.

Intre minutele 1:55 si 4:06 ar trebui sa fie 4 podete la 490+480, 490+ 872, 491+213, 491+584. Eu nu vad nimic in acest sens, posibil au gasit alta solutie cand au reproiectat ca sa evite arheologia.

La 4:06 avem podul de la 491+698, in lungime de 8m, aflat in constructie.  Cand va fi gata acest pod, infrastructura va fi in sfarsit completa. Par ca au acces acolo si tot ce le trebuie. Probabil nu l-au executat pana acum pt ca depindea de solutia de la arheologie, unde s-a ridicat nivelul sinei, posibil ca asta a ridicat putin si podul, pt a asigura revenirea la cota initiala printr-o panta lina.. Proiectul initial al podului. Nu stiu daca se mai aplica dupa reporiectare, dar interesanta tehnologia de executie cu 9 faze si executie alternativa pe fiecare fir. Nu inteleg de ce nu s-a proiectat asa si la Ghimbasel, sa nu mai fie nevoie de varianta provizorie...


cristi5

Cele doua consolidari uriase de la Batuta.



Consolidarea dinspre tunel (RW5 in proiect, retaining wall) e deja la nivel. Cealalta consolidare (de la cariera, mai spre est) se numeste RW4 in proiect, si este mai in urma, dar in cateva saptamani va ajunge probabil la nivel si aia.

Este foarte subtire proiectarea acestor structuri de sprijin (am intrebat un expert). Astea sunt toate plansele iar memoriul are doar cateva pagini. Eu nu cred ca proiectantii au inteles ca acolo urmeaza excavat vreo 400 de zile.

Se vede ca si plansele sunt facute in graba si lasate in limba engleza. Majoritatea celorlalte materiale sunt traduse.

Sper sa nu mai faca CFR FIDIC rosu ca ies astfel de dezastre.

----

Se vede in poza ca s-au apucat si de un *pasaj inferior* la intrarea X in tunelul Batuta. Lungime 10m, km 559+935, vizibil pe planul de situatie al consolidarii de langa tunel (RW5)



Foarte interesant proiectat (planse), jumatate pare a fi pt vehicule, jumatate pt curs de apa. Jumatatea pt vehicule inundabila probabil. Inaltime 3,68m. Ce nu inteleg este unde ar merge acele vehicule, ca in dreapta pozei (sudul CF, partea de jos a schitei) pare a fi o râpă abrupta, un torent care devine foarte agresiv dupa ploaie probabil.




Powered by API/PUM imgur uploader


Valix2RO

La doar patru ani și jumătate de la recepția lucrărilor de infrastructură și șase luni de la recepția finală (noiembrie - decembrie 2023), pe Sighisoara - Simeria au început să apară restricții de viteză.
Una dintre ele este în stația Copșa Mică - un macaz care bifurcă intrarea din firul principal către liniile 5-9.

O adoua restricție, mai populară să spunem, este menținută după inundațiile dintre Valea Lungă și Copșa de acum o lună. Mi se pare că le este mult mai comod să păstreze acele restricții decât să încerce să le remedieze.
Trenurile acumulează constant întârzieri de 3-4 minute între Blaj și Copșa Mică.

Sper totuși la o rezolvare atât a problemei legate de macazul (nou) cât și de prismul de piatră...
Abia acum înțeleg cât de lent se mișcă lucrurile la regionala Brașov.


Sursă: Buletine Avizare Restricții CFR.

Cetatean

Din mersul masinii,pe varianta Vetel - Bretea, suprastructura pare facuta. Inclusiv stalpi,buraj,tot. Doar racordul lipseste. Cand ajung im zona,ma bag sa fac 2-3 poze.

Cu Micia pana la urma ce fac? Pun sticla? Il fac muzru?

In alta ordine de idei...astia cum pot?

cristi5

@Cetatean Totul e gara la Micia, mai putin un podet, unde se lucreaza. Apoi se poate veni cu suprastructura. Vezi mai sus...

cristi5

@Valix2RO
raspuns de la Linii

RV= restrictie de viteaza

QuoteÎn Copșa Mică au fost doua macaze cu RV pt ca în timpul lucrărilor circulația la un moment dat s-a făcut doar pe abatere ani la rand și s-au acumulat uzuri laterale foarte mari care au necesitat RV de 15 km/h dar doar in abatere. Una din ele a fost ridicată și se circula normal, adică cu 30 km/h în abatere, dar astea nu influențează timpii de mers, trenurile de călători circulând pe directa cu viteza stabilita.

Cealaltă RV cauzata de inundatii va fi ridicată după ciuruirea prismului în perioada următoare.

Bucuresti-Campina are deja 20 de ani si nu sunt rectrictii majore. Adica se face intretinere chiar daca nu asa repede cum am vrea...

daniel_avram