Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


Popescu_V

Ce lucrări se fac in perioada aceasta între Simeria și Radna?

Pe site-ul CFR călători scria într-un comunicat din septembrie că "25 septembrie 2024

Pentru realizarea unor lucrări la infrastructura feroviară pe secția Radna – Simeria, solicitate şi realizate de către CFR SA –  managerul de cale ferată, în circulația trenurilor vor interveni următoarele modificări, astfel:"

Link https://www.cfrcalatori.ro/comunicate/modificari-temporare-ca-urmare-a-unor-lucrari-la-infrastructura-feroviara-pe-sectia-radna-simeria/

Dacia 346/347, Ister 472/473 și Făgăraș 74/75 sunt anulate.

In ce zonă se fac aceste lucrări pt care a trebuit oprită circulația feroviară o săptămână?

dir1

Quote from: Popescu_V on November 10, 2024, 12:41:42 PMCe lucrări se fac in perioada aceasta între Simeria și Radna?

Quote from: cristi5 on September 28, 2024, 12:31:57 PMPt lucrari la 2b vor opri circulatia Ilia-Radna intre 7-14 noiembrie. Desfiinteaza racordarea provizorie de la Barzava Noua pentru executare terasament fir 2 proiectat

https://www.bizbrasov.ro/2024/09/25/trenuri-modificari-importante-brasovul-rute

Avem si filmare postata din zona unde se va lucra cu aceasta ocazie, dar si la inchiderea din Decembrie. Dacia circula deviat ca tren 12346/12347.

Quote from: District EA on November 05, 2024, 07:54:04 PMBârzava - Bârzava Nouă în 3.11.2024 și Valea Mureșului h. - Vărădia în 4.11.2024

dan tm

or sa faca legaturile intre traseul vechi si nou?

dar ce fac in zona Bata ? reusesc sa termine pina la noul mers?

dir1

Quote from: dan tm on November 10, 2024, 06:06:38 PMor sa faca legaturile intre traseul vechi si nou?

Momentan legatura intre traseul vechi si cel nou se face printr-o racordare provizorie asa cum se vede in filmare intre minutul 1:50 si 2:10. Asa arata inainte de lucrari (pre 7 noiembrie), vom vedea in curand ce va fi dupa (post 14 noiembrie).

Quote from: dan tm on November 10, 2024, 06:06:38 PMdar ce fac in zona Bata ? reusesc sa termine pina la noul mers?

As zice ca pana la noul mers in nici un caz varianta Bata. Doua pareri pe care le citez mi se par pertinente:
Quote from: District EA on October 19, 2024, 07:13:32 PMDin ciclul: "Bârfe, zvonuri, șușanele"... Se zvonește la NSS (nivelul superior al șinei) că un termen optimist (constructorii) de deschidere a variantei prin tunelul Bata ar fi data de 31 ianuarie 2025, dacă condițiile meteo sunt favorabile, iar consultanța zice: mai la primăvară.
Quote from: cristi5 on October 19, 2024, 08:39:39 PM@District EA asa suna mult mai plauzibil

Interesant cate sperante a produs includerea variantei in livret (pripita si iresponsabila as zice, posibil de ochii cuiva: minister sau EU), sperante cu deschiderea "pana la noul mers"

Totusi nu e primul santier pe care il vedem. In poza lui @dan tm din 27 sept se vede in stanga un podet care are vreo 2-3m de umplutura lipsa deasupra. Deci nu numai la podet ci si in restul zonei, CF va fi semnificativ mai sus decat terenul. Umplutura asta dureaza luni de zile.

La alte tuneluri a durat suprastructura si electrificarea multe luni, spre un an. Ambele sunt lipsa la Bata.

Sper totusi ca includerea variantei Bata in livret sa nu insemne ca varianta de la Vetel e exclusa pt 2025...

Din ce vad din ultimele poze postate de tine santierul nu a evoluat foarte mult - deci pe varianta Bata nu se va circula prea curand.

cristi5

Au aparut crapaturi in acel torcret la structura de sprijin. Izvoare probabil. Deci posibil in 2025 ramanem cu varianta doar in livret :lol:

stangabriel


Tunelurile Feroviare de pe Valea Mureșului

Virtual Press

dan tm

Ce este la 0.44? am urcat acolo crezind ca dau de tunel dar era doar pamint.


dan tm

@cristi5

se vad pe street view (imagine octombrie 2024)

TibiV

Nu stiu daca s-au mai postat urmatoarele 2 video (eu nu le-am mai vazut), dar rau nu pot sa faca...

1. O filmare de la CFR Infrastructura, cu acelasi montaj de te ia ameteala, dar cu cadre bune din tunel, de la si din TBM: Șantierul de lucrări Brașov - Sighișoara, S2 (Apața - Cața) - T3 2024

2. Stiati ca si AKTOR S.A. Romania are canal YT?!... Inginerul responsabil de cele 4 TBM-uri care forează cele mai lungi tuneluri feroviare din România
"Inginerul John Broumis coordonează operarea TBM-urilor, asigurându-se că totul decurge perfect.
În octombrie 2024, TBM 3 - Alexandra, a început să foreze al treilea tunel pentru calea ferată Brașov-Simeria, subsecțiunea 2: Apața – Cața, parte a Coridorului Rin-Dunăre, construit de AKTOR cu tehnologie avansată TBM pentru precizie și siguranță.
Face același lucru cu TBM 1 - Eleni și TBM 2 - Varvara, care forează deja tunelurile gemene de 6,9 km fiecare, de la Racoș spre Ormeniș.
TBM 3 Alexandra, și TBM 4 - Konstantina, care va porni în curând, vor fora perechea de tuneluri de la Racoș spre nord, la Homorod, în lungime de 5,1 km. Cele patru tuneluri însumează 24 km săpați sub dealurile înalte din Transilvania Centrală, un proiect ce cere experiență, precizie și disciplină.
"

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

District EA