Trenuri InterCity

Started by tom_sawyer, October 05, 2020, 08:45:41 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oc7avian

Suma maximă e pentru cei 4 ani, optând pentru maximul de servicii: adică 8500 + 3600 de abonamente.

E evident și prin specificarea numărului de vagoane că nu vorbim doar de IC. În clarificări avem minim 70 de vagoane, maxim 350. Doar că în CS avem un alt paragraf interesant: dotarea locomotivelor, ramelor etc. Lucru pe care de fapt îl știam deja, pentru că vagoanele prin PNRR vor fi dotate cu WiFi. Idem ramele noi. Deci vorbim de existența WiFi-ului și pe IR-uri sau R. În CS este specificat că e disponibil doar național, deci dacă ajung routere pe internaționale vom avea doar până la graniță.

Un alt lucru interesant descoperit în CS:




Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Interesant, dar tot cred ca nu e o prioritate. Toate vagoanele noi au monitoare si sisteme audio.

Majoritatea oamenilor (ochiometric) par sa isi cumpere bilete online.

Anunturi vocale + vizuale pe monitoarele din vagon cu viteza, urmatoarea oprire si conexiuni.

Notificari in aplicatie cu detalii despre tren.

Ai acoperit 99% din nevoia de infotainment a unui calator.

Nu ma intelege gresit, sunt un fan al serviciilor "soft" la bord. Directia e buna - aplicatia mobila e excelenta, vagonul bar pe IC e un plus la experienta.

Ce a ramas horror indiferent de tren e curatenia toaletelor. De departe, pe orice rang si orice clasa.

Daca avem buget discretionar, acolo merita sa il directionam.


tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on October 15, 2024, 02:43:26 PMDe la data de 15 decembrie, când intră în vigoare Mersul Trenurilor 2024-2025, vor începe să circule primele trenuri Intercity private pe rețeaua feroviară din România. Ele vor fi operate de societatea ieșeană Ferotrafic TFI.

Este vorba de două perechi de trenuri pe relația București Nord-Suceava și retur, două perechi pe București Nord-Iași și retur și una pe Suceava-Mangalia și retur (în timpul sezonului estival).


Trenurile Iași-București Nord și retur și Suceava-Mangalia și retur vor fi operate cu automotoare diesel IC3, iar cele Suceava-București Nord și retur cu rame electrice CFL 2000 importate din Luxemburg.

clubferoviar.ro/primele-trenuri-intercity-private/


en.wikipedia.org/wiki/DSB_Class_MF

en.wikipedia.org/wiki/CFL_Class_2000

Mai multe rame electrice model Z2 au părăsit Luxembourgul pe 4 aprilie cu destinația România, fiind cumpărate de operatorul ieșean Ferotrafic TFI, deținut de Dumitru Anchidin.

Patru dintre acestea au ajuns miercuri la Brașov, urmând ca încă șase să vină până la finele lunii iunie. Ultimele din totalul de 20 de rame vor ajunge în România până la finele anului.

https://clubferoviar.ro/primele-rame-electrice-cumparate-de-ferotrafic-tfi-au-ajuns-la-brasov/

https://blogcfl.lu/en/sustainable/cfl-z2s-ready-for-their-next-adventure

oc7avian

Nu au AC instalat, deci deocamdată exclus să circule drept IC, unde e obligatoriu la toate clasele.

dan tm

Pai nu o sa intre intr-o revizie inainte sa le puna in circulatie?
le trîntesc ei si un aer conditionat acolo.

Sorinus

Ar merge si-o schema de vopsire mai draguta, cea veche e nashpa si oricum, uzata. Altfel, eu ma bucur ca macar nu mai plimba diesel sub catenara, un mare pas inainte pt privatii din Ro.