Soluții pentru descongestionarea traficului pe Valea Prahovei

Started by voicul, January 03, 2020, 10:04:18 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

rt25

Saptamana trecuta am mers pe DN1A la intoarcerea de la BV.  M-a pus Waze sa fac multe smecherii asa ca pot spune ca traseul meu de saptamana trecuta a avut un milestone: cate treceri la nivel cu calea ferata pot efectua de la BV la Bucuresti (Eu am numarat 7 traversari, sper ca nu mi-a scapat vreuna)
Acesta e traseul: Traseu Aglomeratie DN1A . Durata traseului ~4h si 5 m conform masinii.

SPer ca dupa ce termina cu A7 Coni se va descurca mai bine pe ulita 2 Busteni decat cei de pe ulita 2 Comarnic...

slartibartfast

Am pățit și eu una ca asta. De atunci am decis că știu mai bine ca Waze și altă dată merg pe DN10. Cu atât mai mult după ce o să fie deschis A7 lotul Pizza-Retter.

mirceaeliade

Stie careva daca s-a propus pe la cineva 'de sus' largirea la 2+2 a segmentului Nistoresti-Comarnic?  Cand se va da in functie centrua Comarnicului, e posibil sa se mai faca ambuteiaje la segmentul ala de 5 km de 1.5+1.5.  Sau macar sa faca un 2+1 veritabil, cu 2 pe mersul spre munte.

naivu

Din câte știu, viitoarea centură Comarnic este tot o bandă pe sens, iar podul spre Breaza N care te duce la capătul centurii respective (și unde începe ambuteiajul) la fel, nu ai de ce să vii pe două benzi!
Dacă zona de 1,5+1,5 era cauza ambuteiajului, acesta se forma la trecerea de la 2+2 nu la intrarea în Comarnic!
Dacă se face 2+1 e mai rentabil să facă 2 benzi pt mersul DINSPRE munte.