Drumul Expres DEx Filiași-Târgu Jiu

Started by rota, February 06, 2019, 10:08:57 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gruia88

Pai ca viziune A1-Hateg-Petronsai - Valea Jiului ca DN - Tg Jiu - Craiova - Calafat (Dx sau A) si rezolvi Turcii /Bulgarii .

Eu sincer vad asta ca alternativa fata de un A6 scump si dificil zona DTS-Domasna-Caransebes.

dumbravaandrei

Sper ca realizezi ca Tg. Jiu - Hateg e de cateva ori mai complicat decat CoBra ca si traseu. Si o sa ia cel putin la fel de mult timp de implementare.
Usor putem lasa proiectul asta pentru nepotii nostri (eu am 35 de ani)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

gruia88

Da este complicat de aceea la Valea Jiului am zis ca o sa ramana la nivel de DN , intre Petrosani - Hateg sunt 2 zone cu serpentine pentru care se gasesc solutii tehnice , nu stiu cat de complicate.

Eu o dadeam ca alternativa fata de DTS-Caransebes , avantaj fata de CoBra ar fi probabil costul exproprierilor.

andreita

daca ai Dex de la A1 pana la Hateg (zona barajului - berarie), este suficient in opinia mea. Poate chiar zona Baru Mare. De la Baru mare pana la Targu Jiu e foarte greu sa faci Dex sau A. Si nici nu cred ca e nevoie.

Problema la DN de la A1 pana la Petrosani, e faptul ca treci prin foarte multe comune (si foarte lungi).


Iar A6 e mult mai usor decat Hateg -> Tg Jiu.

dumbravaandrei

Quote from: gruia88 on November 13, 2024, 01:19:23 PMavantaj fata de CoBra ar fi probabil costul exproprierilor.
Costul exproprierilor pe CoBra e similar. Pamantul din tunele nu trebuie expropiat :)
Mai scriu pe electromobilitate.com. Și pe blogul meu.

StefanCelMare

#335
Subscriu și eu, de la Simeria cel puțin până la Baru Mare este teren plat mare parte, și traficul s-a aglomerat simțitor.
Nici nu vreau să mă gândesc cum va fi dacă se aduce DX la Tg. Jiu.

E păcat de presiunea pusă adițional pe defileul Jiului, e drept că nu este ideal, dar lucrăm cu materialul clientului, vorba aia.

Ar trebui probabil pasaje pentru animale făcute peste DN defileul Jiului, pentru că va apărea trafic de marfă inclusiv noaptea.

PS - iarna defileul Jiului este tricky-tricky când ninge tare.
Nu e lat ca valea Oltului, și are zone de pantă.
Dar până la urmă, asta se poate rezolva cu sisteme de monitorizare trafic și sisteme de notificare pe panouri pe DX (deviere trafic anunțată în timp real spre alte rute).

TibiV

O zice unul suparat ca se asfalteaza amaratul ala de Padis - Ic Ponor....
 :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianRO

Ce probleme am ajuns sa avem..ca se fac autostrazi si drumuri expres  :lol: mai bine nu le mai facem ca o sa creasca traficul..

StefanCelMare

Pe parte de conectivitate macro, nu prea m-am opus la niciun proiect.
Am specificat mereu că standardele de mediu trebuie respectate.

Se poate construi infrastructură respectând mediul, doar că sunt ceva costuri adiționale, atât.
Plus, ceea ce faci trebuie să aibă logică la nivel macro (ceea ce pentru mine drumul Ic Ponor - Padiș nu are - nu este un drum necesar, nu deservește o nevoie regională, nici măcar locală, d'apoi națională... E un drum turistic doar).

Hercule

Of course, Ic-Padis deserveste o nevoie turistica.
Eu ca sa ajung in Padis fac 5 ore in loc de 2. Foarte bine daca se face!
Deșteaptă-te române!