[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

voicul

Facusem si eu niste poze mai dimineata, dar nu am avut timp sa le postez.

Asta ar fi singura putin mai diferita fata de ce e mai sus - https://prnt.sc/tZDKSznUdZ4N

paullie

Mi-e groaza de plasa aia pusa fara distantieri si de 2 metri intre traverse in dreptul stâlpilor.

rhemaxo

Pe la ora 16 era un camion care descarca șinele pe Alexandru Serbanescu. Poate reusesc sa ajunga anul asta cu montarea lor, turnarea betonului si asfaltarea pana la pasajul Pipera.
Alexandru Serbanescu 1


Serbanescu 2



Powered by API/PUM imgur uploader

serbanlupu

Am dat o tura ca sa vad reabilitarea tramvaiului 5 între Promedata Mall și bulevardul Ștefan cel Mare.

Am facut o galerie cu pozele pe care le-am făcut. Dacă găsiți ceva interesant, puteți posta pozele

Reabilitare tramvai 5 - 29 octombrie https://imgur.com/gallery/b1gGSVJ

Telvanni

O sectiune prin aproape toate straturile  :D











Cred ca acest cosntructor are o problema cu consecventa. Caile ferate nu e domeniul meu insa nu e nevoie sa fie ca sa-ti dai seama de anumite aspecte.
De exemplu, am observat ca pe unele portiuni au aplicat pe sine o protectie anticoroziva, pe alte zone nu. De ce?

Aici e aplicata:

Konter

Si prin alte parti au aceeasi problema. Cred ca e vorba de subcontractori, lucreaza fiecare cum vrea/poate/stie.

serbanlupu

Mi s-a parut ciudat cand am fost de ce nu s-a lucrat si la peroane, dar acum am aflat la cine este responsabilitatea. Cum ar fi sa avem o linie noua si sa nu poata fi folosita ca nu sunt peroane?

https://www.gandul.ro/actualitate/care-este-stadiul-lucrarilor-la-linia-5-vrem-sa-eliberam-intersectiile-in-decembrie-terminam-cu-tot-cu-asfalt-dar-nu-avem-solutii-pentru-16-peroane-20342850

voicul

70% din șina de tramvai  pe linia 5 a fost montată.
 3 km din cei 4,3 km sunt betonați pe ambele sensuri de circulație.
Continuă turnarea asfaltului peste zona betonată.
Zilele acestea s-au finalizat lucrările în intersecțiile cu strada Ceaikovski și cu strada Glinka.
Intră în lucru săptămâna viitoare intersecțiile cu bd. Lacul Tei și cu str. Fabrica de Glucoză. 
Șantierul de la linia 5 este primul deschis în cadrul proiectul amplu de reabilitare a aproximativ 50 de km de infrastructură de tramvai din Capitală.

https://www.facebook.com/PMBucuresti

dr4qul4

Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alext

Pun 3 poze cu detaliul din dreptul stalpilor.
Dupa cum se poate vedea, in dreptul stalpilor sunt suruburi de pindere a liniei de tramvai, doar ca sistemul de sustinere este diferit.











Powered by API/PUM imgur uploader



panzer

Veste rea de la Nicusor conform profit.ro

Quote"Sunt 12 loturi cu totul, care totalizează 50 de kilometri. Am dat drumul la lucrări pe această linie și după aceea pe o linie care este pe strada Teclu, mult mai mică decât asta. Acolo lucrările sunt la 60% și de asemenea sunt în grafic. Pe celelalte loturi toate sunt atribuite, pe toate dintre ele proiectarea este în curs, pe unele dintre ele proiectarea s-a terminat, autorizațiile s-au emis, numai că nu avem bani. Așteptăm lansarea aplicațiilor pentru Programul Operațional Regional pentru a putea lua bani și din fonduri europene și ulterior și din cofinanțări.", a transmis primarul Capitalei.

LE: am scos partea de campanie electorala si am lasat doar informatia.

carutasul

mai apreciez din articol faptul că în continuare vorbește de conectarea de la Piața Unirii între cele două "ramuri".