Autostrada A9 Timișoara-Moravița

Started by valexandru, March 26, 2012, 01:36:09 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

ERBASU e clar ca nu poate face fata singur la mai multe lucrări de anvergura. Nici ce au din A3 nu știu cat de comod se simt....

horatiu.cosma

#961
Până începe execuția aici ar cam trebui să fie gata lotul Erbașu A3.

GIV

in filmarea api cu lotul erbasu, din ce imi dau eu seama, dupa minutul 4 cred ca se pot apuca de partea de asfaltare, plecand bineinteles de la primul strat necesar. da, pot avea probleme la structuri din pricina grinzilor... si al platilor de la  stat.

Cetatean

O echipa de manageri,5-10 oameni si 40-50 de persoane la tesa,pot duce un proiect de autostrada. Lucrarile mari si multe se fac cu subcontractori. Ca$caval e de la stabilizat in sus,unde toti incearca sa angajeze,sa-si aduca echipe,esaloane de asfalt.

M_Z

@Cetatean sus e valoarea mare dar cașcavalul îl pui mai jos ca să îți iei profitul mai repede recte frontloading  :D

Radu_A

Erbasu mai are de facut si stadioanele de la Constanta si Pitesti
Pariu cu dr4qul4. 200 lei  (la API). Eu am spus ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. El e mai pesimist

horatiu.cosma

Și încă vreo 50 de proiecte de civile prin toată țara. Ce legătură are asta cu autostrăzile de pe forum? Niciuna.

CapitanulPtk

Inca sunt socat ca discutam serios despre construirea acestei autostrazi, zici ca rezolvasem toate autostrazile Romaniei si mai ramasese doar autostrada lui Grindeanu.

esendy

noi legam timisoara de belgrad inainte de bucurestiul de sofia

e ridicol

Adrian.TM

^
Legarea Belgradului de România este o poveste mai veche, și în plus, vorbim de o distanță de 160 de km între Belgrad și Timișoara, față de distanța București-Sofia, una de cel puțin două (și ceva) ori mai mare.


Aș fi apreciat ca această autostradă să fie realizată la un preț mai ,,normal", față de aceste sume exorbitante pe care le-am văzut prin presă.

Poate nu s-ar fi inflamat spiritele așa de tare...



M_Z

Poate trebuie să ajungă motorina si țigările de contrabandă mai repede.
Și economia subterană participa la PIB  :troll:

pista_bacsi

Quote from: Adrian.TM on February 27, 2025, 01:08:20 PMPoate nu s-ar fi inflamat spiritele așa de tare...

As mai adăuga pe langa pret că oameni ar fi fost mai putin aprinși dacă ar fi fost etapizat in 3 bucăți
1) Giroc - voiteg - finalizare 2030
2) Voiteg - Moravita - finalizare in functie de parteneri sarbi
3) A1 - Giroc - daca va fi nevoie (in funcție de MZA) si poate reduse costurile prin reproiectare

Adrian.TM

Quote from: pista_bacsi on February 27, 2025, 03:41:04 PM3) A1 - Giroc - daca va fi nevoie (in funcție de MZA) si poate reduse costurile prin reproiectare

Deja se simte o nevoie de dublare a centurii Sud pe sectorul DN6-DJ592, cel putin la orele de vârf, iar A9 (pe sectorul prezentat de pista_bácsi) ar fi perfectă pentru a scăpa traficul de lungă distanță spre Bucuresti sau spre Arad, de acea gâtuire din Moșnița-Urseni.

pista_bacsi

Nu sunt din zonă și studiul e vechi așa ca o să întreb. Din ce văd majoritatea traficului pare ca are treabă acolo și nu este de tranzit. Nu ar fi mai oportună dublarea pentru a ajuta oameni care oricum vor merge pe acea porțiune 1+1 ?

Archi

Centura TM sud se blocheaza la Mosnita din cauza proiectului gandit prost.. Intradevar peste 90% din trafic acolo e trafic local.

Revenind on topic, A9 nu o sa deblocheze centura Timisoara in zona Mosnita, efectul o sa fie marginal. Pentru a debloca centura e nevoie de denivelarea tuturor intersectilor, cateva overpass-uri in plus, dublare cel putin intre Mosnita si Ghiroda.

Tradus inseamna ca Grindeanu trebuie sa recunoasca ca a gresit lansand in licitatie un proiect vechi in detrimentul reactualizarii SF-ului pentru 4 benzi, deci nu se va intampla rapid..