News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A4 Constanța-Vama Veche

Started by Ionut, September 14, 2011, 10:35:14 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

Pretul este proportional cu lungimea deschiderii. Nu conteaza ca nu mai are si viaducte de acces.
Cei 330 m sunt pe o singura deschidere, pentru ca nu poti pune pile in canal!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

a.l.x

Podul peste canal


Powered by API/PUM imgur uploader

 O să aflăm după sărbători,când apare pe SEAP documentația de ce este atât de scumpă.
Eu tot pe palmieri merg :lol:

dr4qul4

M-am uitat acum si am vazut ca in zona in care va fi podul, canalul se ingusteaza.
Mai exact are doar 100m latime (la noul pod din port se apropie de 200).
Asadar, vorbim de un pod asemanator cu cel de peste Siret de la Galati cu o deschidere de 120-150m si inca 4-6 deschideri mai mici.
Vad destule poduri si pasaje de 2-3 si chiar 400m lungime, peste niste vai...pe care doar cineva din zona le poate confirma
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

ovicor

Sa nu uitam, totusi, ca e un canal navigabil, iar gabaritul fata de luciul de apa trebuie sa fie pe masura, => pile inalte!

miahi

Cum zicea si @Feri nodul Cumpana este complex si cred ca valoarea lui va depasi cu mult valoarea podului peste canal .

Trebuie sa ne obisnuim cu noua realitate a costurilor / estimarilor per km de peste 20 mil / eur.