News:

.

Main Menu

Utilaje feroviare

Started by Ionut, October 29, 2016, 07:45:36 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ioandorin

Revizia căii se face zilnic, la două zile pe aceeași distanță!
  Astea numai reaviz pot circula, că sigur nu șuntează sigur! Mai aveau aveau ceva asemănător, "papamobil" îi  spuneau, circula doar pe linie curentă închisă, șeful de district L, din gară în gară deschidea linia după el și închidea următorul interval de stație să poată circula.
    Aceasta, având V. M. de 70km/h (atât parcă scrie pe el), poate circulă la reaviz, INFRA având și alte utilaje, gen CIRA sau drezina pantograf ,care circulă la reaviz și nu au V. M.de 70!

Konter

"Utilajul nostru RM 90 este in drum spre casa. Incepand cu luna iulie va executa lucrari de ciuruire mecanizata pe raza SRCF Galati."







Powered by API/PUM imgur uploader
Sursa

Whyse1


Konter

Intre timp, cfr infra vrea sa angajeze 3.500 de oameni cu lopata pentru intretinere.

"West Japan Railways (JR West), una dintre cele șase companii care alcătuiesc Japan Railways Group, a prezentat un robot umanoid gigant capabil să lucreze la o serie de sarcini de întreținere pe liniile sale, relatează NHK.
Dispozitivul are două brațe care pot transporta obiecte care cântăresc până la 40 de kilograme (88 lb). De asemenea, are o întindere de până la 12 metri (40 ft).
Robotul va fi, de asemenea, utilizat pentru a tăia copaci sau a îndepărta alte obstacole, pentru a vopsi infrastructura și pentru a înlocui sau repara echipamentele de semnalizare.


Mașina de mari dimensiuni este montată pe un camion, care se poate deplasa pe șine. Un operator controlează mașina din interiorul camionului folosind o cască cu ochelari conectată la camere.
Atunci când operatorul întoarce capul, robotul face la fel. Greutatea obiectelor ridicate poate fi simțită și prin intermediul pârghiilor de control.

,,În viitor, sperăm să folosim mașini pentru toate tipurile de operațiuni de întreținere a infrastructurii noastre", iar acest lucru ar trebui să ofere un studiu de caz pentru modul de abordare a deficitului de forță de muncă, a declarat președintele companiei, Kazuaki Hasegawa, în cadrul unei conferințe de presă recente.
JR West spune că noile echipamente vor îmbunătăți siguranța, cu mai puțini oameni care trebuie să urce pe liniile catenare aeriene, și reducerea forței de muncă cu cel puțin 30% pentru majoritatea sarcinilor.
,,Mecanizarea va contribui foarte mult la obiectivul de eliminare a accidentelor de muncă cauzate de șocuri electrice sau căderi și va duce, de asemenea, la îmbunătățirea siguranței", a explicat compania."





Powered by API/PUM imgur uploader