[VL] Centura Băbeni

Started by tom_sawyer, May 05, 2022, 10:24:30 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tom_sawyer

Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizarea documentantiei tehnice pentru Autorizatia de Construire si obtinerea Autorizatiei de Construire pentru obiectivul de investitii Varianta de ocolire Babeni

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și  depus, in data de 21.04.2022, Cererea de Finanțare pentru proiectul "Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizarea documentantiei tehnice pentru Autorizatia de Construire si obtinerea Autorizatiei de Construire pentru obiectivul de investitii Varianta de ocolire Babeni"  in vederea obtinerii de finantare nerambursabila alocata prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

http://www.cnadnr.ro/en/node/10345


Miercuri, 09.02.2022, primarul oraşului Băbeni, Ştefan Bogdan, şi viceprim-ministrul Sorin Grindeanu au semnat protocolul de colaborare dintre Primăria Băbeni și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere pentru elaborarea documentațiilor necesare realizării centurii ocolitoare a orașului.

Este un proiect foarte bun, şi asta fiindcă această arteră rutieră va fluidiza traficul pe ruta Râmnicu Vâlcea – DrăgăşaniVarianta centurii începe din localitatea Frânceşti, pe o lungime de 7 kilometri, ocoleşte centrul oraşului Băbeni și iese la Zăvoi, pe lângă râul Bistriţa. Aici se va construi un pod peste calea ferată, iar centura continuă apoi până la drumul naţional. Prin urmare, se va ocoli centrul oraşului Băbeni şi acest lucru ne interesează, fiindcă degrevează centrul oraşului.  Se va construi un pod pe o lungime de 46 de metri peste pârâul Bistriţa. Domnul viceprim – ministru Grindeanu mi–a dat asigurări că sunt fonduri, iar acest proiect trebuie finalizat în doi ani.  Noi vom demara cât se poate de repede documentaţia,  fiindcă anul acesta trebuie  să înceapă şi lucrările", a precizat primarul social-democrat din Băbeni, Ştefan Bogdan.

impactreal.ro



dr4qul4

doar mie imi da cu virgula aici?
 
Quoteruta Râmnicu Vâlcea – Drăgăşani, incepe in Frânceşti- 7 kilometri, ocoleşte centrul oraşului Băbeni și iese la Zăvoi, pe lângă râul Bistriţa

Pai Francestiul e pe raul Bistrita si e la vest de Babeni pe DJ-ul care duce spre Horezu.
Iar la vest de Babeni nu ai pe unde sa treci cu o centura.
NU prea inteleg cum pleci de langa Bistrita si te intorci tot la Bistrita. Si de ce ar fi doar 1 pod peste CF..

Eu cred ca va fi de fapt pe malul Oltului, pe langa dig unde este loc destul. Va pleca din dreptul Francesti adica de la Bistrita si va merge spre sud cam pana la DJ-ul de Sirineasa, unde probabil se va continua cu un pod peste CF pentru ca bariera aia e periculaosa si acel DJ este destul de circulat (Da in DN65C). Ca distanta ar avea in jur de 7 km..

Sau poate ma insel eu si chiar are o legatura cu Francesti-ul
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

IonutPad

Dacă vă uitați la acest articol - https://www.indiscret.ro/2022/03/16/gorj-centuri-ocolitoare-pentru-localitatile-motru-balesti-si-bumbesti-jiu/ - vedeți că mai sunt încă 3 proiecte pe același model de parteneriat CJ-CNAIR. Trei, plus cea de la Băbeni și centurile Horezu și Drăgășani se fac șase, mie îmi sună deja a strategie și a ceva mai mult decât simpla voință a conducătorilor locali. Totuși, nu prea sunt proiecte mari de mobilitate. Dacă mă refer la centura Bălești îmi agață mintea-n cui, pentru că pe la sud de Bălești oricum va trece drumul expres Târgu-Jiu - Craiova și cred că ar fi fost suficient doar un racord la acest DEx, nu un drum nou. Cu tot respectul, dar sigur sunt în țară orașe care aveau mai mare nevoie de o centură de ocolire. Mă gândesc aici la municipiul Roman, care n-are centură nord-sud, sau la orașul 1 Decembrie pe care n-ai cum să-l ocolești dacă vrei să mergi spre Bulgaria.

IonutPad

Trebuie să-mi retrag cuvintele despre centura Bălești, GJ.  :(  Am trăit cu impresia că traseul drumului expres Craiova-Târgu Jiu se va uni cu centura orașului prin vest, pe la Bălești, dar va fi prin est, pe la Dănești. Abia din martie a devenit clar că drumul expres o va lua pe la Târgu Cărbunești. Deci prin vestul orașului rămân traseele actuale ale DN66 și DN67 iar cum intri în comuna Bălești de la podul peste Șușița ai rând continuu de case de 6 km.

tom_sawyer

[CN1046775] Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizarea documentantiei tehnice pentru Autorizatia de Construire si obtinerea Autorizatiei de Construire pentru obiectivul de investitii "Varianta de ocolire Babeni"

Autoritate contractanta: ORAS BABENI

Conform bugetului proiectului, valoarea estimată aferentă intocmirii Studiului de fezabilitate si DTAC in conformitate cu legislatia in vigoare si cu toate cerintele caietului de sarcini este de 1.581.234,05 lei fara TVA la care se vor adauga Rezervele de implementare in valoare de 10%

Valoarea totala estimata: 1.581.234 lei

Durata contractului este de 14 luni incepand de la Data de Incepere a Contractului

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 12.10.2022

NGC

Ofertantii pentru "Elaborarea Studiului de Fezabilitate, realizarea documentantiei tehnice pentru Autorizatia de Construire si obtinerea Autorizatiei de Construire pentru obiectivul de investitii "Varianta de ocolire Babeni"":

1. TQM Management
2. NCC ALPHA BUILD CONSULT

NGC

Castigatorul initial este NCC ALPHA BUILD CONSULT, iar TQM MANAGEMENT a contestat.

Andrew

Cel mai probabil dupa ce se finalizeaza decizia CNSC(max 25 zile), urmeaza atacarea in instanta(max 45 zile solutionare)...
http://portal.cnsc.ro/istoricdosare.html?a=search&Dosar-CNSC:AnDosarString=2023&Dosar-CNSC:nume-contestator=tqm+management


Probabil prin luna mai-iunie se va finaliza si va fi semnat contractul

NGC

#8
Sunt cateva neconcordante in mesajul anterior.

1) Termenele in zile care apar dupa "max" sunt trecute in lege pentru ca "sa fie". De multe ori nu se respecta si se depasesc.

2) Daca se respinge contestatia la CNSC, atunci se poate semna direct. Un recurs la CAB ar avea efect doar pentru eventuale despagubiri.

3) Daca se admite contestatia la CNSC, in cel mai rau caz (din moment ce CAB poate rasturna decizia, in caz ca se face recurs) se poate ajunge si la o reevaluare si apoi, poate o sa avem o noua repriza de contestatii.

tom_sawyer

CNSC a respins contestația TQM.

tom_sawyer

Ofertant castigator
NCC ALPHA BUILD CONSULT
Valoare contract
1554070.15 RON

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100383033