Magistrale feroviare in Romania: discutii diverse si proiecte

Started by nenea_hartia, July 01, 2014, 01:36:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Liviu M

OK, un pasaj de-ăsta e util, da' mă gândesc că unul singur în capăt e suficient. Deși dacă sunt cazuri de schimbat trenul, probabil cât mai dese e varianta ideală.
Și mai e necesar ca cine gestionează gara să nu blocheze poarta dinspre Basarab (că s-a mai întâmplat în trecut).

TVlad

Traversarea la nivel pe la capatul peronului dinspre Basarab ce cusur are? E statie terminus si trenurile ori pleaca cu viteza melcului, ori sosesc cu maximum 15km/h. Daca si asa se mai gaseste cite unul sa fie pocnit de tren, cine o fi de vina...?

oc7avian

Pasajele despre care am vorbit sunt cu acces la fiecare peron. Încă nu mi-e clar dacă cel de la Basarab chiar dă în cel de la metrou.
Peste linii vom avea și copertină, deci nu discutăm doar de un pasaj suprateran care ar părea stingher în peisaj

Liviu M

Adică să ieși din metrou direct sub peroane? Ar fi interesant...