[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

paullie

#2025
In schema colegului Eugen (care se cam potriveste cu culoarul de expropiere) nu prea ai cum sa faci conexiune cu toate strazile aflate la N de Uverturii. In afara de Dezrobirii, Cetatea de Balta si Boja. Si sincer crd ca aceste 3 conexiuni sunt suficiente, cu sensurile existente acum, mai trebuie scapat de masinile parcate aiurea pe Dezrobirii.

Mai mult decât degrevarea traficului pe Uverturii va degreva si o parte din traficul pe Virtutii. As avansa un 20%?

Si acuma sa fiu si eu cam offtopic si sa supere Ionut pe mine, csf cu ND. Ncsf  >:(

misiekwas

Ai încă problema cu proximitatea de drum de câteva blocuri și asigurarea accesului pietonal către partea dinspre lacul Morii (care anul asta întra în reabilitare). Pe scurt, dacă sa fie aceasta străpungerea realizata, o sa fie bulevard cu limita 50 și nu o conexiune rapida (ceea ce nu-i o problema). Și cu cele trei străzi merge și Amilcar Săndulescu, care va fi sistematizata acum.

paullie

Pai bulevard cu 50km/h ar fi parfum. Iar lipsa tramvaiului, nu cred ca e cazul de tramvai pentru Chiajna sat si chiar o mica parte din Cosmar residence :) . Niste autobuze la 10-15 min care sa te duca la fosta Semanatoarea ar fi ok.

misiekwas

#2028
Sincer, dacă ar fi fonduri nelimitate, dpdv urbanistic cea mai buna opțiune ar fi un tunel pe mare parte de acest fragment, cu străduțe mici și spațiu verde pe deasupra și doua accese pe lângă canal și la Săndulescu (lărgit) :) astfel, ai putea chiar sa găsești în zona spațiu pentru o parcare ca să eliberezi străzi adiacente și chiar parte de Uverturii.

asa, din vise. 

naivu

Subscriu și eu la soluția propusă de @EugenRo , asigură un acces decent pt zona Bdului Uverturii (practic pt cam toată jumătatea de N a cartierului Militari) fără să atragă trafic dinspre A1.

irirat

Soluția lui Eugen e un compromis mai mult decât decent și sigur ar ajuta traficul de pe Uverturii și din "vechea" Chiajna, cu rezerva ca nu sunt sigur ca ar încape 4 benzi pana la troița (intersecția in Y din capătul de vest) unde oricum ar trebui făcut un giratoriu.
Anyway va rog sa țineți minte ca traficul de pe Iuliu Maniu nu cred ca e dat majoritar de cei din Militari Residence (vedeți dimineața coada la ieșirea din București de la Păcii pana la A1 și seara pe sens invers) asa ca blocajul asta doar il diminuezi asta in cel mai bun caz.
Off-topic: Ca sa-i conectezi și pe cei din Militari Residence, care BTW au conexiuni proaste și cu Chiajna/Dudu/Rosu, poti prin cooperarea dintre PS6 si Primăria Chiajna sa lege str. Piscul Crasani cu Str. Macului din Rosu prin spate pe la ApaNova, oricum e teren viran blocat pentru penetrație, pot sa-l faca si la 150m de bazinele de apa.
NotaBene = Stau in Rosu, la ceva distanță de Militari Residence, de pe vremea când MR nu exista, dar sunt afectat de tranzitul spre acel cartier, probabil ca toți cei din comuna.

panzer

Ne-am intors pe vremea lui Oprescu. :lol:

@RataRR esti tu mai nou printre noi. Nu stii ce a iesit cam am propus sa reducem viteza pe DX-uri!

Din pacate pentru noi primul candidat, Nicusor a spus din nou ca nu intelege penetratia asta.
Ceilalti nici nu spun cine este candidatul, daramite sa mai spuna si ce pozitie au.

paullie

#2032
Pfoaaa vecine ai vazut ce trafic misto a fost in Rosu pe timpul vacantei? Acuma intreb si eu pentru un prieten ceva imbuntatiri la infrastructura scolara nu e cazul sa aduca cineva in discutie? In special gradinite si 1-4? Ca gimnaziul mai vedem noi ce si cum iar liceul oricum implica deplasare si nu da atât de mult trafic ca 1-4 si gradinita.

Asa si legat de Piscul Crasani nu cred ca e in carti. Insa in proiect si cred ca are Sf si ceva acte gata este Drumul Belsugului, care asta ar trebui legat cu Macului.

carutasul

Cum ziceam mai demult, după deschiderea lotului Aktor, când va fi asta, vom avea 50km pe autostradă versus 30-35 km prin oraș, nu cred că discuția despre traficul adus prin oraș va mai fi de actualitate. Consecința secundară va fi că și centura va deveni destul de practicabilă, chiar dacă nu va fi lărgită peste tot ( dacă jumătate din TIR-uri dispar o să se simtă bine de tot), deci va prelua și traficul de distanțe mai scurte. Oricât de bine s-ar circula pe Splai tot nu putem visa vreodată la sub 30 de minute, numai din semafoare se adună timpul ăsta.  Deci contextul discuției se va schimba. Oricum partea proastă e că nimeni nu se îndură să ia o decizie. Și mie mi se pare la prima vedere soluția colegului destul de bună (și în caz că se abandonează complet ideea străpungerii oricum pasajul trebuie legat cumva de străzile adiacente ca să nu rămână chiar "viraj la stânga") dar orice inițiativă e blocată câtă vreme nu se taie nodul gordian... Că nu poți să investești în ceva și după aia să te apuci de altceva...

TibiV

#2034
Simpla mea parere, de bucurestean care (din fericire) nu locuieste in zona "incriminata", dar care a cunoscut zona foarte bine (chestie profesionala, desi NU lucrez la nici una dintre primariile in discutie, nici la proiectanti/constructori/etc....)

Mai oameni buni, multi dintre voi nu mai vad padurea din cauza copacilor...

Sau poate v-a pus Nicusor pe ochi "vălul uitării".

Unele "argumente" aduse pe aici ar fi hilare, daca nu ar fi triste. Crancen de triste...

Asta este. Astia suntem, mai mult de GFirea si NDan se pare ca nici nu meritam...

Nici nu mai deschid topicul asta pana cand nu aud (din alta parte) ca se intampla ceva...

LE
@carutasul,
tu esti unul dintre putinii comentatori de pe topicul asta care are toti neuronii la el, si se pare ca toti functioneaza. In rest... RIP
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rocklee

una  din soluti propusa de OPRESCU era ....un tunel ..din ce imi aduc aminte .... :-[

carutasul

merci de compliment. Poate pentru că nu mai votez în București de vreo 15-20 de ani, cumva e de înțeles implicarea bucureștenilor în "una din tabere" deși evident că atunci când o temă e disputată mai mult ca sigur ambele părți au unele argumente valabile :) Doar că nu știu nici eu cum s-ar putea tranșa o asemenea dilemă. Poate făcut un referendum și ce iese aia să se facă. Bun, prost, măcar majoritatea a vrut asta și nu mai comentăm. Nu toate deciziile pe care le luăm sunt bune, e în firea lucrurilor...

irirat

@paullie
Am văzut, dar oricum traficul de anul acesta este mai lejer pentru ca au deschis un grup școlar nou cu grădinița și clase până la a VII-a inclusiv, pentru aprox 1000 de copii. Efectul - probabil câteva sute de mașini mai puțin în trafic, oricum se simte.
Sper să nu fie atât de off-topic, sorry

panzer

@TibiV nu inteleg postul tau. O fi de la neuroni intr-adevar. :o

Cand am spus ca ne-am intors la epoca Oprescu exact la tunel ma refeream. Din cauza posibilei poluari a statiei de tratare a apei un tunel ar fi fost solutia.

Iar problema este politica, nu tehnica. Daca nu exista vointa politica sa se faca, nici nu se va face.

Daca PMB nu trage, S6 si Chiajna chiar sunt spectatori.

Siciltir

Dar un pasaj suprateran acoperit si ventilat nu respectă normele apanova?