Flota sub pavilion romanesc

Started by myid, July 10, 2014, 10:10:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

TibiV

 :lol:  :lol:  :lol:

Probabil la REMAT-ul frantuzesc ar fi trebuit sa plateasca, aici este groapa de gunoi moca...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

E cam bataie de joc ca arunca mizeria aia p-aici. La cum arata, are 30 ani, daca nu 40.

tom_sawyer

^&^^ Probabil n-ați citit cu atenție că este record de nave care tranzitează canalul Sulina și e problemă mare cu numarul insuficient de piloți și pilotine. Au și lansat licitatii pentru pilotine noi, până vin orice soluție stop-gap e binevenită.

shift2rail

Acum incepem sa cautam si calul primit cadou la dinti...?

Stiindu-i pe francezi gata de orice ptr un nou contract, suspectez mai degraba o nada pentru contractul lucrativ de 3 pilotine.

shift2rail

Navrom, program de barje nepropulsate:

https://www.g4media.ro/cnfr-navrom-program-de-constructie-barje-tip-europa-2-primul-contract-vizand-constructia-a-4-barje-cu-o-capacitate-cumulata-de-6-800-tone.html

Sa amintim, in context, angajamentul Ro-Green Deal de a dubla cota modala a transportului naval pana in 2050.

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on March 28, 2023, 06:10:42 PM[CN1053317] Achiziția de nave tehnice pentru semnalizare și transportul piloților pe Canalul Sulina și Dunărea maritimă

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA "ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS" GALATI

Lotul 1 – Nave tehnice destinate intervențiilor rapide asupra sistemului de semnalizare (2 buc) – 34.645.100 lei fara TVA;
Lotul 2 – Pilotină maritimă (1 buc)– 11.630.855 lei fara TVA.


1. Ofertant unic : SANTIERUL NAVAL DAMEN GALATI, Loturile:1

2. Asociere : ELECTROSCOICA MAR S.R.L. (Leader), BLUE LINE, Loturile: 2

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100195615

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on July 23, 2022, 06:52:30 PM
Quote from: tom_sawyer on January 20, 2022, 05:23:45 PM
Quote from: tom_sawyer on December 05, 2021, 01:02:53 AMAnunt de participare: [CN1037083] Acord-cadru pentru ,,Achiziționarea de mijloace de mobilitate navală – Ambarcațiuni rapide de intervenție"

Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA

CONTRACT CADRU Ofertant castigator
CANTIERE NAVALE VITTORIA SPA
Valoare contract
92100000 RON

Trei persoane, între care doi polițiști, au fost rănite, după ce un incendiu a izbucnit la bordul unei ambarcațiuni ce aparține Poliției de Frontieră, acostată în Portul Drobeta-Turnu Severin.

Sindicatul Europol a publicat miercuri, pe Facebook, imagini cu nava colegilor de la Poliția de Frontieră din Mehedinți, care a luat foc.

,,Doi colegi de-ai noștri din cadrul STPF Mehedinți, un ofițer și un agent de poliție, împreună cu un reprezentant al firmei care efectua recepția unor ambarcații achiziționate din Italia, au fost răniți astăzi din cauza exploziei ce a survenit la una dintre ambarcațiuni în timpul alimentării cu combustibil pentru a pleca spre ITPF Giurgiu. Nu se cunosc cauzele exacte ale producerii incidentului. Cei doi colegi, cât și cealaltă persoană au suferit arsuri, însă sunt în afara oricărui pericol", au scris cei de la Europol.

gandul.ro











Powered by API/PUM imgur uploader


tom_sawyer

#202
[CN1056299] Ambarcațiune transport călători în cadrul proiectului ,,Facilități de acces între zona pescărească din suburbia Tudor Vladimirescu și Municipiul Tulcea – Achiziție ambarcațiune"

Autoritate contractanta: Municipiul Tulcea

Valoarea estimată a ambarcatiuni este de 1.211.843,50 lei fără TVA

Depunere oferta
Data limita: 24.07.2023





[CN1053842] Achiziționare unei flote compusă din 6 ambarcațiuni, adaptate pentru măsurători single-beam, multi-beam, sonar pentru sedimente, monitorizare cu VR100, prelevare probe de apă, cât și intervenția rapidă în vederea combaterii braconajului, asigurarea mentenanței rețelei LORA-NET respectiv a sistemului DKMR upgradat de-a lungul Dunării

Autoritate contractanta: INSTITUTUL NATIONAL DE CERCETARE-DEZVOLTARE PENTRU PROTECTIA MEDIULUI BUCURESTI

Autoritatea contractantă urmează să încheie un contract privind achiziția unei flote compuse din 6 ambarcațiuni cu terminal naval acces internet prin satelit cu antenă auto-orientabilă, adaptate pentru măsurători single-beam, multi-beam, sonar pentru sedimente, monitorizare cu VR100, prelevare probe de apă, precum și pentru intervenția rapidă în vederea combaterii braconajului, asigurării mentenanței rețelei LORA-NET, respectiv a sistemului DKMR upgradat de-a lungul Dunării pe distanța mai mare de 1500 km , conform specificatiilor din caietul de sarcini, astfel :

COMPONENTA 1 Ambarcațiuni din clasa de proiectare minimală C cu capacitate de minim 100 CP, inclusiv peridoc, adaptate pentru măsurători single-beam și prelevarea de probe de apă/ monitorizare cu VR100 a sturionilor marcați cu emițătoare ultrasonice, cu protecție împotriva loviturilor (în timpul mentenantei a sistemului DKMR upgradat) – 4 buc.

COMPONENTA 2 Ambarcațiune din clasa de proiectare minimală B6/C8 Off-shore, cu capacitate de minim 140 CP, inclusiv peridoc, adaptate pentru măsuratori multi-beam și Sonar pentru sedimente/ monitorizare cu VR100. Ambarcațiunea trebuie să asigure posibilitatea de a efectua măsurători multibeam de-a lungul Dunării/zona costiera pe distanța minimă de 1500 km, cu protecție împotriva loviturilor aparaturii multibeam (în timpul exploatării), intervenție rapidă în vederea combaterii braconajului, asigurarea mentenanței rețelei LORA-NET respectiv a sistemului DKMR upgradat și monitorizarea mobilă cu VR100 a sturionilor marcați cu emițătoare ultrasonice. – 1 buc

COMPONENTA 3 Ambarcațiune din clasa de proiectare minimală C8, cu capacitate de minim 140 CP, inclusiv peridoc, adaptate pentru măsuratori multi-beam și Sonar pentru sedimente/ monitorizare cu VR100 cu montaj special de fixare (de ex. Universal sonar mount with hinge) cu protecție împotriva loviturilor (în timpul exploatării) aparaturii pentru măsurători batimetrice 3D interferometrice, a unității centrale, a cablurilor, a hidrofonului staţiei de detecţie sturioni tip VR100 și a receptorului ultrasonic în bordajul ambarcațiunii la babord și tribord. – 1 buc

Valoarea totala estimata: 2.812.225 lei

Un singur ofertant:

1. Ofertant unic : PRONAUTICA S.R.L.

Harry

Prima din noile nave multirol SAR a fost lansata la apa. Concepute pentru a oferi suport navelor garzii de coasta care patruleaza in mediterana, au fost proiectate pentru a fi folosite integrat cu noile elicoptere Blackhawk ce vor veni in acest an.  Dispun inclusiv de spital.


TibiV

De la Ovidiu Amalinei: Spectaculos! Nava IGSU de salvare pe mare, lansată la apă în SN Damen Galați

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

Quote from: tom_sawyer on May 03, 2023, 03:28:34 PM
Quote from: tom_sawyer on March 28, 2023, 06:10:42 PM[CN1053317] Achiziția de nave tehnice pentru semnalizare și transportul piloților pe Canalul Sulina și Dunărea maritimă

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA "ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS" GALATI

Lotul 1 – Nave tehnice destinate intervențiilor rapide asupra sistemului de semnalizare (2 buc) – 34.645.100 lei fara TVA;
Lotul 2 – Pilotină maritimă (1 buc)– 11.630.855 lei fara TVA.


1. Ofertant unic : SANTIERUL NAVAL DAMEN GALATI, Loturile:1

2. Asociere : ELECTROSCOICA MAR S.R.L. (Leader), BLUE LINE, Loturile: 2

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100195615

✍️ Ieri a avut loc semnarea unui contract pentru furnizarea unei pilotine maritime, care va fi folosită pentru transportul piloților, în valoare de 8.806.000 lei, iar termenul de livrare a acesteia este de 5 luni.

✍️ Astăzi a avut loc semnarea încă unui contract pentru livrarea a două nave tehnice, ce vor fi folosite în activitatea de semnalizare a şenalului, pe sectorul cuprins între Sulina și portul Brăila. Valoarea contractului pentru achiziția celor 2 nave este de 41.227.669 lei, având ca termen de livrare 5 luni.


facebook.com/IrinelScriosteanu

tom_sawyer

1 iul. 2023
Șantierul Naval din Drobeta-Turnu-Severin a reintrat în galeria selectă a constructorilor de nave europeni, care  realizează nave echipate complet. După doisprezece ani de pauză, în care au fost livrate doar corpuri de navă, ieri a fost lansat la apă petrolierul "Napoleon",  realizare tehnică sută la sută a constructorului din Mehedinți care are o istorie și o experiență de peste 170 de ani, în domeniul construcțiilor de nave.


Harry

A doua a fost lansata azi


tom_sawyer

#208
Ferry boat-urile Eforie și Mangalia vor fi scoase la vânzare

În altă ordine de idei, directorul general al CFR Marfă a mai spus că va încerca să se debaraseze și de alte active care produc pierderi, în afară de vagoane și locomotive.

El s-a referit în acest sens la ferry boat-urile Eforie și Mangalia, care zac nefolosite din 2009 în Portul Constanța. Numai chiria către DB Schenker, pentru ținerea lor la mal, se ridică la 3.000 de euro pe lună. La această sumă se adaugă alți bani, pentru echipaj și pază. În total, fără să fie folosite, cele două nave produc o pagubă anuală companiei CFR Marfă de 1,2 milioane de lei.

"Vrem să organizăm o licitație pentru vânzarea lor ca nave", a spus Daniel Apostolache, cu referirea evidentă că nu intenționează să le vândă la fier vechi. Asta cu toate că ambele vehicule navale au toate autorizațiile expirate.

clubferoviar.ro




(foto: Gerolf Drebes, shipspotting.com)



(foto: Fehmi Ulgener, shipspotting.com)

kitsune

Lansate in 1988 și 1991, adică acum 35, respectiv 32 de ani. Nefolosite și fără întreținere de cel puțin 14-15 ani... Nu găsesc date referitoare la ultimul doc făcut. MAN Reșița 8L52/55A și ALCO Reșița 12V251e pentru care piese nu se mai fabrică de mult tare. Cine investește în așa ceva pentru a băga încă multe milioane de euro? Orice agregat, orice valvulă, orice piesă mobilă care nu a fost balansată cel puțin odată pe lună este sudată deja.
Nu mai vorbesc de acte, autorizare, etc.
Am fost pe navă făcută în Japonia, 32 ani vechime, care stătuse 5 ani la conservare (cu program de mentenanță). După o lună de reparații și încercări de a lua actele cu 4 societăți de clasificare s-a reușit doar pentru ceva temporar, valabil doar dus, până la Alang. Nici măcar inspectorul de la Registrul Rus nu a vrut să dea acte.
Deci, cine in lumea asta este sănătos la cap nu se leagă de așa găleți ruginite. A, lumea a treia, a patra, unde nu contează regulile și viața umană poate, dar nu la ce scoruri vor ăștia să scoată. Nici indienii de la scrap nu mai dau prea mult, că sunt oxid de fier, nu fier.
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence