News:

.

Main Menu

Flota sub pavilion romanesc

Started by myid, July 10, 2014, 10:10:14 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#180
^
Hmm, fabricate in Antalya. La semanarea contractului ziceau că vor fi făcute la Mangalia.

Caracteristici tehnico-tactice principale - Damen FCS 4008 PATROL:

- executarea de misiuni operative de până la 3 zile pe un grad de agitaţie a mării 5 Douglas (valuri până la 4 metri înălţime);

- posibilitatea de a menține legătura de date şi informaţii cu centrul de comandă şi control, precum şi cu alte nave;

- echipaj: 28 persoane;

- capacitate maximă supravieţuitori (pe puntea pupa): 80 persoane;

- viteză maximă: 30 noduri;

- lungime totală: 42,95 m;

- lăţime totală: 8,65 m;

- pescaj maxim: 3,05 m;

- autonomie de minim 600 mile marine;

- tonaj brut: 300 tone.




Earthchild

Frumoase foc. Big like.

tom_sawyer

#183
Quote from: tom_sawyer on January 20, 2022, 05:23:45 PM
Quote from: tom_sawyer on December 05, 2021, 01:02:53 AMAnunt de participare: [CN1037083] Acord-cadru pentru ,,Achiziționarea de mijloace de mobilitate navală – Ambarcațiuni rapide de intervenție"

Autoritate contractanta: INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI DE FRONTIERA

Autoritatea contractantă intenţionează să încheie un acord-cadru de achiziţie publică de produse ce presupune furnizarea a minim 10 maxim 75 ambarcațiuni rapide de intervenţie, în vederea suplimentării flotei IGPF

Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 12.335.750,00  si 92.518.125,00 lei

1. Ofertant unic : VEEGA GRUPP
2. Ofertant unic : CANTIERE NAVALE VITTORIA SPA
3. Ofertant unic : UNICOMP (+terț Qingdao Gospel Boat Co.,Ltd)

CONTRACT CADRU Ofertant castigator
CANTIERE NAVALE VITTORIA SPA
Valoare contract
92100000 RON

Contract subsecvent nr. 1
Valoare contract
12280000 RON

https://www.e-licitatie.ro/pub/notices/ca-notices/view-c/100302647

https://www.vittoria.biz/

tom_sawyer

Navă fluvială teleghidată spre România, dintr-un centru de pilotare din Galați



Unul dintre cei mai mari transportatori de pe Dunăre, Grupul Trading Line, înființat la Galați în anul 2016, cu capital româno-olandez și controlat de Paul Ivanov, aduce navigația fluvială la nivelul secolului 21. Anaconda, una dintre navele companiei, se află acum în Olanda, unde este modificată în așa fel încât să poată fi teleghidată acasă, în România, dintr-un centru de pilotare din Galați. Procedura include diverse modemuri 5G și 4G, precum și rețeaua de sateliți Starlink a lui Elon Musk.

Trading Line Group este singura companie în România care investește în proiectul de manevrare a vaselor și barjelor de la distanță, afirmă Paul Ivanov. Centrul de Pilotare de la Distanță din Galați va reprezenta și un hub de cercetare și interconectare informațională StarLink-sol.

,,În septembrie anul curent, alte 14 vase vor ajunge în România (având o valoare totală de 50 de milioane de euro), iar în timp vor fi și ele transformate pentru a putea fi controlate de la distanță. Din cele 50 de milioane de euro, 20 de milioane de euro provin de la Grupul Trans-Oil, controlat de cetățeanul american Vaja Jhashi și fondul american de investiții Oaktree Capital Management", anunță grupul Trans-Oil Moldova.

Conform sursei citate, transportatorii din România au migrat în mare parte spre Ucraina, cu scopul de a facilita tranzitul cerealelor vecinilor aflați în război cu Rusia. Astfel, cererea fermierilor români a rămas aproape neacoperită. Paul Ivanov, CEO Trading Line Group, speră să îi poată ajuta pe fermierii români, prin mărirea flotei Trading Line.

Cele 14 nave nou achiziționate de grup vor avea acomodare on-board doar pentru doi marinari, iar un server high-tech al fiecărei nave va funcționa ca un centru informațional de operare și manevrare.

viata-libera.ro

tom_sawyer

#185
Quote from: tom_sawyer on July 03, 2022, 06:47:31 PM[CN1044538] - Nave multirol - Proiect VIZIUNE 2020

Data publicare: 03.07.2022

Autoritate contractanta: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta

Loturi:

1. Navă multirol de stingere a incendiilor
Valoarea estimata fara TVA: 103.229.411,37  RON

2. Navă multirol de căutare și salvare (SAR-Search and Rescue)
Valoarea estimata fara TVA: 84.459.663,87  RON

Ofertă:
1. Ofertant unic : DAMEN SHIPYARDS GORINCHEM B.V., Loturile: 2, 1

http://e-licitatie.ro/pub/procedure/statement/view/100174431

tom_sawyer

Epava "Turgut Usta" de la Sulina
filmare: Balaes Leopold


de pe pagina de facebook Marinarii.ro:

Cargoul TOHANI (1980-2009)

A fost construit la Santierul Naval Oltenita, fiind livrat in iunie 1980 Navrom Constanta.
A ramas la Navrom si dupa 1990, an in care a fost impartita Navrom in cele 3 companii: Petromin, Romline si Navrom.
Incepand cu 1992 a fost inchiriat, pentru ca, mai apoi, in 1996 sa fie vandut Mihei Shipping and Trade, la care a activat pana in 2002.
Ulterior a fost vandut in Turcia.

Iata si lista numelor pe care le-a purtat in timp:
- TOHANI (06.1980 - 03.1992)
- GEMINI II (03.1992 - 01.1996)
- TOHANI (01.1996 - 02.1996)
- LUCKY M (02.1996 - 01.2001)
- THALIA (01.2001 - 08.2002)
- ORHAN BEY (08.2002 - 01.2004)
- TURGUT USTA (01.2004 - 12.2008)
- TURGUT S (12.2008-12.2009)

Indiferent de numele pe care le-a purtat sau de companiile la care a activat, a fost o prezenta constanta in porturile romanesti.
La inceputul anului 2004, odata cu schimbarea numelui in TURGUT USTA, i-au fost inlaturate instalatiile de incarcare/descarcare (bigile, coloanele de sustinere ale acestora si vinciurile folosite pentru actionarea lor), fiindu-i adaugat un catarg in prova.
Pe 16 decembrie 2009 a esuat in golful Musura, la nord de bara Sulina, in timp ce incerca sa se adaposteasca de furtuna in drumul sau catre Ilycevsk.
A ramas de atunci acolo, intepenit intr-o limba de nisip. Proprietarul navei (Green Village Ltd) a abandonat nava acolo, probabil ar fi cheltuit mai mult cu salvarea navei decat ar fi luat din vanzarea ei la fier vechi.
Ultimul pavilion arborat a fost cel georgian.
Apa mica din zona a facut imposibila interventia oricarui remorcher pentru dezasuarea navei.
Din 2015 epava s-a scufundat partial; probabil vreo spartura aparuta in bordajul subrezit al navei a determinat scufundarea partiala a pupei.

Cateva caracteristici ale cargoului:
- Lungime: 88,70 m, latime: 12,83 m, pescaj: 5,30 m
- IMO: 7942582
- 3.025 tdw/ 2.075 Gt
- propulsat de un motor licenta Sulzer, model 8TAD36, fabricat la Zaklady Urzadzen Technicznych "Zgoda" S.A. - Swietochlowice, ce dezvolta 2.080 CP.
- viteza maxima: 12,7 Nd
- bunker: 171 tone
- echipat cu 3 diesel generatoare a cate 128 KW 400V 50 Hz CA fiecare
- 3 magazii, 3 bigi a cate 5t, SWL actionate de cate 2 vinciuri fiecare
- putea lua la bord pana la 38 de containere, iar pe punte putea incarca pana la 200 tone de cherestea
- echipaj: 23


tom_sawyer

Grupul Trans-Oil din Republica Moldova, controlat de omul de afaceri Vaja Jhashi și fondul american de investiții Oaktree Capital Management, a alocat circa 20 milioane de euro, sub formă de avans comercial, companiei Trading Line Group din România, fondată și condusă de gălățeanul Paul Ivanov, pentru serviciile de transport fluvial, a informat Trans-Oil. Trading Line a folosit acești bani pentru completarea flotei sale fluviale, planul proprietarilor fiind cumpărarea în acest an a 14 vase, investiția totală fiind estimată la 50 milioane de euro.

,,Barjele autopropulsate Navitas și Petran, achiziționate de Trading Line Group, și-au început călătoria spre Portul Constanța, România", potrivit sursei citate.

Gălățeanul Paul Ivanov, fondator și CEO al Grupului Trading Line, a anunțat recent că vrea să transforme compania în cel mai mare transportator fluvial din Europa și să dețină cel puțin 100 de nave, a scris și mold-street.com.




viata-libera.ro

tom_sawyer

#188
^^^
Evaluarea ofertei DAMEN pentru cele 2 nave multirol s-a încheiat.

Probabil contractul se va semna la vizita de săptămâna aceasta a primului ministru al Olandei.

LE: s-a semnat contractul:
#LIVE În aceste momente are loc activitatea prilejuită de semnarea contractului privind achiziția de către IGSU a două nave multirol de stingere a incendiilor, respectiv de căutare-salvare, finanțat în cadrul Proiectului "Viziune 2020" - Program Operațional Infrastructură Mare.
https://www.facebook.com/igsu.situatiideurgenta

oneLess

Digi24 zice că s-ar fi semnat ieri Șmenghenul !  8)

tom_sawyer

#190
[CN1046450] - Pilotină fluvială

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA "ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS" GALATI

Pentru efectuarea activităţii de pilotaj pe Dunărea maritimă, A.F.D.J. - R.A. Galati deţine, la momentul actual, 4 pilotine fluviale noi și 3 pilotine vechi, construite între anii 1980 şi 1981, cu care regia asigură activitatea de pilotaj în porturile Sulina, Tulcea, Galați și Brăila. Deoarece vârsta celor trei pilotine aflate în exploatare depaşeşte 30 ani, mult peste durata normală de functionare, reglementata prin lege (12-18 ani), apar frecvent probleme tehnice ce generează cheltuieli de exploatare ridicate şi emisii de noxe peste limitele admise.
In acest context se doreste achizitionarea unei pilotine fluviale cu corp din aluminiu, pentru zona de navigaţie 3 – Ape interioare, navă rapidă de concepţie modernă, execuţie de înaltă calitate, durabilă, fiabilă şi care respecta cerintele tehnice pentru acest tip de nava.
Construcția navei se va face în baza unei documentaţii tehnice (proiect), ce va fi întocmită de către Contractant şi va fi aprobată de Autoritatea Navală Română – Serviciul Avizări Produse Navale, Industriale şi Supraveghere Piaţă Bucureşti. Planul general al navei va fi parte integrantă a ofertei tehnice.
Nava urmează a fi exploatată, în principal, pe sectorul românesc al Dunării maritime. Pilotina va îndeplini cerinţele de siguranţă, manevrabilitate, viteză, fiabilitate şi eficienţă, conform OMT nr. 1472/2018 privind aprobarea cerințelor tehnice pentru navele de navigație interioară.
Toate echipamentele instalate la bordul pilotinei vor fi insotite de certificate de tip recunoscute de Autoritatea Navală Română sau de societăți de clasificare membre IACS.

Valoarea totala estimata: 2.600.000 lei

O singură ofertă: ELECTROSCOICA MAR S.R.L.

tom_sawyer

[CN1053317] Achiziția de nave tehnice pentru semnalizare și transportul piloților pe Canalul Sulina și Dunărea maritimă

Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA "ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS" GALATI

Obiectul procedurii il constituie achizitia avand ca obiect achiziție de nave tehnice pentru semnalizare și transportul piloților pe Canalul Sulina și Dunărea maritimă, in conformitate cu cerintele din caietul de sarcini – Sectiunea III a documentatiei de atribuire.

Lotul 1 – Nave tehnice destinate intervențiilor rapide asupra sistemului de semnalizare (2 buc) – 34.645.100 lei fara TVA;
Lotul 2 – Pilotină maritimă (1 buc)– 11.630.855 lei fara TVA.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare: 24.04.2023 15:00

tom_sawyer

➡️ Astăzi am fost prezent la Galați, alături de doamna 𝗟𝗮𝘂𝗿𝗲𝗻𝗰𝗲 𝗔𝘂𝗲𝗿, 𝗮𝗺𝗯𝗮𝘀𝗮𝗱𝗼𝗿𝘂𝗹 𝗙𝗿𝗮𝗻𝘁𝗲𝗶 𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, unde a avut loc predarea-primirea cu titlu gratuit din partea Statului Francez a unei ambarcațiuni rapide necesară transportării piloților între uscat și bordul navelor pe care le pilotează pe canalul Sulina, denumită 𝗽𝗶𝗹𝗼𝘁𝗶𝗻𝗮.

✅️ Această pilotină este acum în proprietatea Administrației Fluviale a Dunării de Jos Galați #AFDJ, iar imediat după efectuarea formalităților de înmatriculare, va putea fi folosită pe Canalul Sulina. Capacitatea acesteia de transport este de 10 persoane și este construită să circule și pe mare.
[...]
➡️ Această acțiune se află în complementaritate cu celelalte proiecte pe care le avem cu Comisia Europeană, urmând ca în perioada următoare să se mai achiziționeze cu fonduri externe încă 3 ambarcațiuni, dintre care 2 de semnalizare și 1 pilotină, precum și implementarea unui sistem modern de semnalizare pe Dunărea Maritimă în valoare de 17 mil. euro.

ℹ️ 𝗜𝗻𝘁𝗿-𝗼 𝘀𝗶𝗻𝗴𝘂𝗿𝗮 𝗹𝘂𝗻𝗮 (𝗺𝗮𝗿𝘁𝗶𝗲 𝟮𝟬𝟮𝟯), 𝘀-𝗮 𝗶𝗻𝗿𝗲𝗴𝗶𝘀𝘁𝗿𝗮𝘁 𝘂𝗻 𝗿𝗲𝗰𝗼𝗿𝗱 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗰 𝗽𝗿𝗶𝘃𝗶𝗻𝗱 𝗰𝗲𝗹 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗲 𝗻𝘂𝗺𝗮𝗿 𝗱𝗲 𝗻𝗮𝘃𝗲 𝗰𝗮𝗿𝗲 𝗮𝘂 𝘁𝗿𝗮𝗻𝘇𝗶𝘁𝗮𝘁 𝗖𝗮𝗻𝗮𝗹𝘂𝗹 𝗦𝘂𝗹𝗶𝗻𝗮 𝗶𝗻 𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲𝗮𝗴𝗮 𝗶𝘀𝘁𝗼𝗿𝗶𝗲 𝗮 𝗮𝗰𝗲𝘀𝘁𝘂𝗶𝗮 - 𝟰𝟬𝟴 𝗻𝗮𝘃𝗲.

facebook.com/IrinelScriosteanu

















Powered by API/PUM imgur uploader

tom_sawyer

De la firma care a transportat pilotina din Franța în România:

PROVENCE SERVICES Trading & Moving

Merci au Ministère des transports pour leur confiance dans ce beau projet.
Il fallait apporter à la flotte Roumaine dans le cadre du programme Européen « corridors de solidarité avec l'Ukraine » cette superbe pilotine P198 « ESTEOU» 
Merci aussi pour la mise sur ber, tirage à terre, mise sous cocon puis acheminent sur le port de GALATI en Roumanie
+ de 3000 km avec une hauteur de 4.4m et une largeur de 4.2m














Powered by API/PUM imgur uploader

kitsune

#194
Frumoasă. La mâna a treia? Dar până la urmă, calul de dar...




Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence