Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Hercule

O fi campion la filmari, dar parca vezi aceeasi filmare saptamani la rand. O:-)
Slabuta miscare.
Deșteaptă-te române!

oneLess

#6421
^ Nu e chiar așa. Când te bucuri că au pus grinda pe deschiderea 2 dar nu au pus-o pe a șaptea, când ai 2 grinzi lipsă pe 7, când 4, te bucuri că au rămas doar aceleași patru lipsă la următoarea filmare dar au mai pus 3 predale și două roabe de balast, deviere creionată... va fi cu final american aici, prima suprabetonare în nod pe deschiderea 7.  :D

Hercule

^ Nu stiu cine are chef sa numere grinzile de pe deschiderea N, cate s-au mai pus si cate s-au mai scos. Eventual daca sunt vreo 4-5 predale in plus. Cred ca sunt foarte putini care fac asta.
Eu vad filmarile la 5x. De aceea senzatia mea/generala e ca te uiti la acelasi video.
Deșteaptă-te române!

jalemare

𝗦𝗶𝘁𝘂𝗮𝘁𝗶𝗮 𝗹𝗮 𝘇𝗶 𝗽𝗲 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 - 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶
Am făcut din nou o vizită neanunțată pe șantierul Lotului 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0, fiind unul dintre șantierele importante din zona București-Ilfov, având în vedere faptul că Lotul 1 și Lotul 2 ale A0 Sud vor fi date în trafic până la sfârșitul acestui an, prin urmare, este necesar ca și acest lot să se dea în trafic cât se poate mai repede, pentru a închide semi-inelul sudic care va prelua traficul de tranzit de pe actuala centură a Capitalei, făcând astfel legătura intre A1, DN6, DN5, DN4 și A2.
Pe acest tronson de autostradă, stadiul fizic al lucrărilor este de 32%, iar în prezent, se desfășoară următoarele lucrări:
✅️ Se execută lucrări de sudare a armăturii carcaselor aferentă pasajului pe DC125 (sat Țegheş, comuna Domnești), în vederea execuției piloților forați;
✅️ La pasajul pe autostradă peste calea ferată din sat Țegheş, comuna Domnești (km 93+396) se realizează cofrarea elevațiilor aferente Pilei 1 (dreapta), se montează esafodajele pentru elevații și riglele;
✅️ Se pregătește așternerea stratului de formă între km 99+240 și km 99+480 (Ciorogârla);
✅️ Se așterne materialul de umplutură între km 89+000 și km 89+500 (Clinceni);
✅️ Se execută lucrări de taluzare între km 0 și km 2+500 (Ciorogârla și Bâcu), iar între km 85+300 și km 100+000 (Clinceni, Domnești, Dârvari, Ciorogârla), se acționează local, acolo unde sunt necesare lucrări de taluzare.
ℹ️ Antreprenorul ne-a comunicat faptul că în câteva zile vor fi plătite taxele de racordare către deținătorii de rețele de utilități, astfel încât ca în perioada următoare să fie demarate lucrările pentru relocarea restului de rețele de pe traseul autostrăzii.
⚠️ Nu suntem mulțumiți de ceea ce am găsit în șantier și am solicitat antreprenorului ca promisiunile repetate de mobilizare pe care le-a făcut, să se reflecte cât mai repede și în șantier, astfel încât să înceapă recuperarea, chiar și parțială, a întârzierilor acumulate.
ℹ️ Vor fi construite 9 pasaje și 4 poduri, un nod rutier la intersecția cu A1, două parcări de scurtă durată și două spații de servicii.
📍 Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona #Bragadiru – #Cornetu, până la #A1, în zona localităților #Ciorogârla – #Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1) și are o lungime de 18 km.

Ionel Scriosteanu - Facebook

alexandru_m

Trebuie sa recunosc, niciodata nu mi-am pus problema ca mai sunt si alte lucrari de facut inainte de executia pilotilor forati.

In mintea mea T0 era cand sosea foreza. Se pare ca exista niste T si inainte de T0.

Lucru la terasamente pe 740 de metri in total.

50% clar pana in Iunie.

carutasul

dacă fac podul peste A1 ar putea să se încadreze în 50%, văd că mai pun și strat de formă pe niște sute de m deci urmează asfalt, dar problema reală e să lucreze constant și cu spor, mai puțin contează cum aduc procentele din condei... Parcă totuși ceva progres am mai văzut pe ultima filmare, cu terasamentele mai putem zice că a fost și vremea aiurea, dar mai e mult până departe...  Cu o mobilizare ca lumea ar fi posibil chiar și anul ăsta, dar nu cred nici dacă văd :)

mircea

Ca să ajungă la 50% ar trebui să fie gata turnat betonul la: pasaj peste A1, pod peste Ciorogârla plus pasaj peste DJ602 și pasaj peste DJ601... Iar pe lângă astea și ceva lucrări pe la terasamente.

Dar da, o să fie la 50% în iunie... Acum mă scuzați, dar mă duc să citesc un pic de Harry Potter pentru că simt nevoia să mă întorc cu picioarele pe Pământ.

TibiV

Quote from: carutasul on April 19, 2023, 02:28:40 PM... Cu o mobilizare ca lumea ar fi posibil chiar și anul ăsta, dar nu cred nici dacă văd :)

Da, "you have a point, Oblio!"
(Cei sub 50 nu vor intelege...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ionescu63

Nu am încă 50, dar tot înțeleg  :lol:

dorum

scade ma Tibi la 45 ca inteleg si io :) :) si am 47 :)

Hercule

Pana la urma s-a semnat cu chinezii? Parca era lotul 3 Nord.
Deșteaptă-te române!

mirceaeliade


tom_sawyer

Autorizatie  nr.  20/20.04.2023 "Autostrada de Centură București, Km 0+000 – Km 100+900, Sector Centură Nord, Km 0+000 – Km 52+770 - Lotul 4: km 47+600 – km 52+070" - Etapa I

MT

danutzu_1069

Wow, începe meciul...
Portocala mecanica întra în acțiune...
Păcat ca o sa avem un gol chinezesc... pentru ceva vreme...

mike_us

Lotul UMB deși scurt e clar mai greu ca cel al chinezilor. Ca sa nu mai vorbim de citi km are UMB in lucru. Deci e bine sa le dea măcar o parte din autorizații sa poată începe ceva.