Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 14 Guests are viewing this topic.

oneLess

#6435
3^
Pe A0N4 (constructor UMB) , AC-ul dat pentru etapa I este doar pentru pasajul CF complet și parțial la pod peste lacul Cernica, adică pentru o culee plus 2 pile , deci doar 2 deschideri, pe unul din malurile lacului, cel mai probabil spre pasajul CF, spre A0/A2. Doar atât.

LE: Cele 2 deschideri cu AC sunt dincolo de lac spre A0N3 / DJ301 ?! O:-)

TibiV

La cate lucrari au acum, probabil si UMB ar prefera AC la doua deschideri acum, doua peste 3-4 luni si tot asa...  ;)

Ca fara chinezi tot nu are nici o utilitate A0N4...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Nodul A0-DN4 de la Ionut Ivasca: Autostrada A0 SUD Lot1\ Nod Rutier DN4 Oltenita 16.04.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

O filmare inca "calda" cu o parte din A0S Lot 2 de la @adix aka Alberto Costea: Autostrada A0 Sud 1 Decembrie - Jilava. 20.04.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

La nodul de la 1 Decembrie au pus separatoare de beton pe toata portiunea de DN unde e deviat traficul. O fi semn ca vor sa aduca inapoi traficul pe sub pasajele nou construite.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

TibiV

Pe filmarea lui @adix se vede ca pe pasajul secundar (bretele) nu s-a mai intamplat nmic de cateva saptamani, deci nu ma astept la readucerea traficului de pe deviere pe DN5 prea curand...

PS
Ai castigat de mult pariul din semnatura...  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Nu neaparat, il pastrez si pentru urmatorul contractor de pe CraPi 1.
Acum devine palpitant, mai ales ca UMB s-a impotmolit birocratic la capatul dinspre A1 si nici mai prioritizeaza aceasta lucrare.
Scuze pt offtopic.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

montaniardul

Nu inteleg de ce au ales tehnologia aia (care nu stiu cum se numeste) de a construi un pod (min. 13:25) peste autostrada in loc sa aleaga varianta clasica care presupun ca era mai simplu de executat si repede.

TibiV

Care varianta clasica?!...

Daca vorbesti despre pasajul pe DJ401A peste autostrada, sa stii ca mereu se alege ca drumul mai ingust sa supratraverseze (sa treaca peste) drumul mai lat.

In cazul de fata, este mai ieftin sa treci cu 2 benzi peste 4 benzi (+2benzi de urgenta) decat invers...

Uneori, in zonele de deal/munte, cand drumul secundar/mai ingust este pe "fundul" unei vai, trece autostrada pe deasupra - caci oricum trebuie facut viaduct...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Cred ca se refera la forma constructiva a pasajului.... cu pile verticale...
Sincer, eu sunt satul sa vad pile verticale. D-astea știe sa facă oricine... dar nu tuturor le ies perfect verticale... DA, unele nu sunt verticale si se vede cu ochiul liber....

montaniardul

@TibiV @danutzu_1069 da, ma refeream la varianta clasica cu piloni verticali.

danutzu_1069

#6446
Ar mai fi de menționat faptul ca astăzi, pe la ora 17:30, se lucra la nod A0 - A2, și nu orice... Un "elefant" avea trompa undeva pe pasajul central, la îmbinarea dintre doua deschideri...

Sper sa nu vina vreun bursuc, care sa arunce o bomba ca să-i rupă trompa...
(asta o inteleg, cei de peste 50 ani.. poate și ceva mai "tineri")

carutasul

partea bună e că dacă toarnă beton nu mai pot plimba grinzile :)

mirceaeliade

Intre pe A0S2 intre Dumitrana si DN6 erau vreo 3 utilaje si 2 camioane lucrand activ la nodul cu DC20 Duminica pe la 1pm. Nu am mai vazut alte utilaje evident active pe restul celor vreo 7km cat i-am strabatut

tom_sawyer

A fost emisă Autorizația de Construire - Etapa I pentru execuția lucrărilor pentru 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟰 𝗡𝗼𝗿𝗱 al Autostrăzii Bucureștiului #A0, care cuprinde autorizarea lucrărilor în zonele neafectate de modificările Acordului de Mediu, prin apariția ariilor protejate Lacul și Pădurea Cernica.

Conform Autorizației de Construire - Etapa I, antreprenorul, Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL - Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL, va construi pe acest lot:
✅️ Pasaj peste calea ferată București Sud - Oltenița (km 51+077), care are o lungime de 504 m
✅️ Pod pe autostradă peste Lacul Cernica și drum de exploatare la km 49+157 (o primă parte din pod: Culeea C1, Pilele P1 și P2), care are o lungime de 1274 m

Emiterea Acordului de Mediu este estimată între lunile iunie - maxim august ale acestui an, moment în care se va putea depune documentația și pentru obținerea celei de-a doua etapă a Autorizației de Construire, care va cuprinde și restul lucrărilor afectate acum de ariile protejate, precum pasajul peste autostradă DJ301 și a doua parte a podului peste Lacul Cernica.

ℹ️ Reiterez faptul că, deși contractul de proiectare și execuție lucrări fost semnat în august 2020, având în vedere traversarea celor 2 arii protejate (Lacul și Pădurea Cernica), antreprenorul a realizat și un studiu de evaluare aplicată, cu monitorizarea florei si faunei timp de 12 luni. În acest moment, monitorizarea a fost finalizată, iar documentația a fost predată către Agenția Națională pentru Protecția Mediului #ANPM, care va emite o decizie a etapei de încadrare cu pașii următori, urmând ca, în final, să se emită Acordul de Mediu.

www.facebook.com/IrinelScriosteanu