News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 18 Guests are viewing this topic.

gabim

^Da, daca nu scrie nimic in SF.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

mirceaeliade

Sunt sanse ca scenariul ce se intampla acum pe Nadaselu-Zimbor sa se repete in viitorul apropriat pe alte santiere cu SF-uri de 3 bani? 

Ma gandesc la PiSi dar sigur mai sunt si alte santiere unde probabil vom avea pe cineva si mai la cutite in tribunale decat UMB-ul de aici.....

pasadia

Tu ai impresia ca scenariu asta e nou? Ca nu s-a mai petrecut? Crezi ca la Soimus, la Aciliu, la Saliste si in alte locuri nu au existat discutii similare?

horatiu.cosma

#31593
Scenariul "CNAIR nu își asumă nimic ce presupune bani in plus pe contract, oricât ar fi de justificat in in teren" s-a întâmplat de o grămadă de ori. Vezi LD2, LD3, LD4, OS3, ST1, 2, 3, 4 etc etc. Oriunde s-a terminat lucrarea a fost pentru că antreprenorii și-au asumat niste găuri financiare pe care sa le recupereze prin claim uri in justiție/arbitraj peste X ani. Însă la Nadaselu un pod de peste 1km lungime și un alt cut-and-cover nu știu dacă se încadrează la categoria "las că facem pe banii noștri și vedem când îi recuperăm".

gabim

Si mai este un aspect aici: chiar si sa vrei sa vii cu bani de acasa, nu-ti trebuie alte aprobari, alt AC pentru cut & cover?
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

horatiu.cosma

Aprobări se pot da, nu asta e problema, e chestiune de câteva săptămâni dacă se vrea, problema e la bani.

Kitz



Geiger la pasajul dintre Hădăreni și Chețani.

hefaistos

Problema cu PNRR cum rămâne? Ca Nadaselu Zimbor se înscrie în categoria "a se finaliza pana on 2026", ca să nu dam banii înapoi.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

GIV

^^ incredibil. n are nimeni drum pe la Chetani?

Ionut

Ce e incredibil? Vi s-a spus că vor să termine în 2023. Dacă vor reuși... vedem. Dar semnalele sunt bune.

raulbogdan23

^

aparent cu dona se intra sub incidenta zonei militare de la Campia Turzii si trebuie luat legatura cu cei de la MAPN. Nu stiu cum e colaborarea cu ei, cei de la ROMATSA sunt foarte ok. O sa incerc sa dau un mail.





Powered by API/PUM imgur uploader

montaniardul

Daca s-au apucat deja de lucru si vor continua daca-i ajuta si vremea, la primavara cand se ridica de la sol flota aviatica ProInfrastructura, vom avea surprize foarte placute.  :)

ovix

Lucrurile încep să se miște și in zona supratraversarii de la intrarea în localitatea Luna,dar o problemă pare a fi situația încă neclară a terenului necesar pentru realizarea devierii traficului.Actuala deviere nu asigură lungimea necesară pentru a asigura înclinația optimă pentru pasarela care va supratraversa autostrada. Dacă are cineva informații în acest sens, le așteptăm cu drag.

NGC

"Proiectare și execuție pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcău – Borș, Subsecțiunea 3C1: Suplacu de Barcău - Chiribiș (km 4+200 - km 30+550)"

Quote from: NGC on November 25, 2022, 06:15:21 PM
Quote from: NGC on September 12, 2022, 07:43:04 PMNea Beni a contestat descalificarea ofertei lui si anularea licitatiei.

Quote from: Ionut on September 14, 2022, 08:34:18 PMAPI pe Facebook

Anularea licitației contestată, dar CNAIR tace mâlc. Vă spuneam în 10 august (detalii: https://bit.ly/3ADbQZi) că responsabilii CNAIR au anulat în 26.07.2022 procedura de achiziție pe #AutostradaA3 Chiribiș-Suplacu de Barcău, probabil stabilind un record mondial negativ: un lot de autostradă licitat de 4 ori.

Telenovela incredibilă se prelungește. Asocierea Trameco-Drum Asfalt (grupul Selina) a contestat descalificarea ofertei sale și implicit anularea licitației.

Teribil de frustrantă este atitudinea CNAIR care se face că plouă și nu comunică nimic în spațiul public cu privire la aceste tergiversări, dincolo de comportamentul aberant al grupului păstorit de Beniamin Rus care și-a bătut joc de Chiribiș-Biharia forțând CNAIR să-i rezilieze contractul și care acum contestă până în pânzele albe atât pe Chiribiș-Suplacu de Barcău cât și pe Chețani-Câmpia Turzii (acțiune respinsă de CNSC chiar ieri, vezi comunicatul nostru: https://bit.ly/3Do4niJ).

Evident, după 20 de luni de CHIN, contestarea anulării unei licitații lansate în 07.12.2020 nu e la fel de sexy ca "ridicatul pe SEAP" ori semnarea unui contract... fie el doar de finanțare (o banală formalitate birocratică), nu de execuție. CNAIR, fă-te că lucrezi!

Bine că existăm noi să vă explicăm aceste situații exasperante folosind informații obținute pe surse când plătim din bani publici niște funcționari care merg pe burtă și taie frunze la câini de la care ne-am aștepta măcar să ne spună oficial ce se întâmplă cu proiectele de sute de milioane de euro.

CNSC a respins contestatia. Ramane de vazut daca Beni va merge si la CAB.

Sa vedem daca acum se vor lauda, ca de reziliere nu au zis nimic. :lol:

Dupa cum se stie, Beni a facut recurs la CAB, dar azi a pierdut recursul.

01.02.2023

QuoteTip solutie: Respingere recurs
Solutia pe scurt: Respinge plângerea, ca nefondată. Definitivă. Pronuntată azi, 1.02.2023

Asadar, vechea licitatie se poate in sfarsit anula si "oficial".

pentium10

limitari ar fi in zona de sud, acolo e prea din scurta rampa





Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures