Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 46 Guests are viewing this topic.

GIV

e vorba si de managementul resurselor... umane in cazul de fata.  echipele de fierari  betonisti neavand inca ce sa faca pe a7 lucreza aici plus ca au mult de lucru.. iar utilajele sunt pe a7 mai ales ca pe a3 probabil nu au inca solutiile aprobate, au primit extensie de timp si oricum nu au cum sa lucreze la terasamente

Skynick

Nu sunt sigur ca apreciez genul asta de hei rup. Nu e omeneste sa lucrezi manual in conditiile astea pe camp. Sper sa fie o exceptie.

Cristian 74

Mai bună era activitatea dincolo de Zimbor, pe lotul Poarta Sălajului-Zimbor. Se lucra la marele viaduct de la Bercea/Sântămărie și dincolo de Sântămărie.

reed

Aici era perfect terenul pentru un viaduct ca la talmacel.

montaniardul

Sau pe modelul viaductului de la Aciliu.

gicu

La cum arată acum, pilele nu vor fi foarte înalte, se ajunge cu macaraua la ele. E mai ieftin de făcut grinzi local și montat cu macaraua, soluțiile de la Aciliu sau Tălmăce ar fi fost mai scumpe.

xab80

In acest caz, datorita inaltimii relativ scazute, cred ca era mai ieftina metoda cu grinzi.

mirceaeliade

Era o gluma candva: oricine poate construi un pod, treaba unui inginer e sa construiasca un pod care d-abia sa nu se darame (aka cel mai ieftin).

elphax

pai na, cum altfel sa fie - teoretic normativele sunt ca sa nu se darame :) daca este cu o unghie peste, esti OK
doar ca noi avem standarde destul de serioase pe structuri, cam toti care vin de afara se mira ca suntem asa speriati de cutremure si facem fundatii super masive ...

carutasul

zilele astea nu se mai miră :)

ijwtsh

Cristian Pistol pe Facebook

QuoteA fost stabilită data limită pentru contractul privind construcția subsecțiunilor Zalău – Nușfalău și Poarta Sălajului – Zalău, din Autostrada Transilvania, care includ Tunelul Meseș!
Ofertele pentru proiectarea și execuția celor 41 km de autostradă pot fi depuse până în data de 6 aprilie 2023.
Valoarea estimată a contractului (finanțat prin POT) este de 7,48 miliarde de lei (fără TVA).
Antreprenorul sau Asocierea de antreprenori care își va adjudeca acest contract va proiecta și va construi 41 km de autostradă, tunelul Meseș cu o lungime de 2,8 km și 65 poduri, pasaje și viaducte.
Durata maximă a perioadelor alocate construcției este de 78 de luni (18 luni proiectare, 60 luni execuție).

a.l.x

De ce s-a mărit așa de mult durata construcției? De la 4 ani la 6,5 ani.

reed

Mai dureaza licitatiile pentru Biharia Suplacu inca vreo 2 ani :lol: ,sa se sincronizeze cu terminarea tunelului

ionescu63

Poate nu ajung banii din 2020 -2027 si sa poate fi fazat in exercițiul următor

Si sa poată participa si UMB  :lol:

mike_us

Exact asta vroiam sa zic si eu. Cu 18 luni de proiectare si licitație care sa se termine prin toamna deja are si UMB șansa sa depună oferta. Si asta nu e ceva rău.