Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 39 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

Pe prima pagină a topicului general de autostrăzi ai tabelele cu termenele contractuale și cele estimate de API, informează-te de acolo.

ovicor

@tom sawyer, eu ma gandesc ca mai eficient e sa imparti o echipa cu experienta in doua, completand cu oameni noi.

Ionut

Ședeți liniștiți, termenul contractual pentru Nădășelu-Zimbor a fost mutat în noiembrie 2022 din februarie 2025 în aprilie 2025. 5, am scris bine.

GIV

a aparut "oficial"  :lol:  si pe economica faptul ca termenul a fost prelungit pana on 2025. sa inteleg ca s-a intamplat asta si la nivel contractual prin anexe?

Ionut

Da, contractual, există mecanism contractual prin care se acordă extensii de timp.

GIV

@Ionut  pai stiu ca sunt, dar s a intes Cnair cu umb referitor la noile solutii?

mirceaeliade

#31581
"PROIECTARE SI EXECUTIE pentru finalizarea Autostrăzii Brașov – Târgu Mureș – Cluj – Oradea, Secțiunea 3C: Suplacu de Barcau-Bors, Subsectiunea 3C2 Chiribis- Biharia (km 30+550-km 59+100)"

Apare ca dez-suspendata de pe 27 sau 29 cu termen oferte pe 16 februarie, numai ca nu pare sa aiba nici un document clarificativ adaugat.

Ionut

@GIV
Da, s-au înțeles. Că e vorba de Sfântul UMB. ;)

alexandra_andra

De ce nu dati crezare celui mai serios constructor de autostrazi din Romania? V-ati bucura sa nu se incadreze in termene...sunteti irecuperabili unii dintre voi.

Ionut

Eu zic să îți măsori cuvintele. Asta în primul rând. Aici nu e nici Facebook și nici latrină.

În al doilea rând și la subiect, toată lumea vrea ca UMB să se încadreze în termen pe A3 și peste tot. Tocmai asta e ideea. Că noi doream să se încadreze în termenul 2024, nu 2025, cât e acum. Bașca, în 2022 am vorbit 6-9 luni de zile că mergem pe Nădășelu-Zimbor în 2023.

Toți fanii Sfântului UMB sunt invitați prietenește să se abțină de la epitete gratuite pe forum și să gândească. Dacă nu cer prea mult.

GAC

Intrebarea care se pune este daca UMB va licita si la Meses. Amanarea de pe loturile actuale e o adevarata bula de oxigen. Pe A7 or fi termene de 30 luni, dar partea ce implica mutat de pamant si piloti trebuie sa se termine cam in 18 luni. Deci daca Umb liciteaza Meses, au timp berechet sa termine cu greul pe A7. De asemenea, la Meses vom avea fix aceleasi probleme ca pe sectiunile cu tuneluri de pe A1, cu accent pe paduri. Chiar de-ar castiga Umb la vara, in cel mai fericit caz in 2024 vor putea face prospectiunile necesare ca sa proiecteze tunelele.

gabim

@Ionut: Nu tin minte sa fi vazut nicaieri pe forum ca UMB s-a inteles cu CNAIR, poti sa dai mai multe detalii? Daca nu ma lasa memoria, erau doua puncte nevralgice:
* zona Nadaselu, viaduct cimitir
* in zona unei alunecari de teren, propunere UMB de cut and cover

S-au rezolvat ambele puncte? Sau, ca s-o pun altfel, mai este ceva ramas de rezolvat intre CNAIR si UMB? Ar fi o veste extraordinar de buna daca nu ar mai fi obstacole ce tin de CNAIR in calea lucrarii.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

horatiu.cosma

Încă nu "s-au înțeles". Se ciondănesc in expertize și contra-expertize. UMB vrea să argumenteze că alunecările au fost imprevizibile și costurile cu modificările de soluție trebuie suportate de stat, CNAIR vrea sa demonstreze că nu au fost chiar așa de imprevizibile, ca sa scape de corvoada responsabilitatii, a semnării aditionalelor și a modificărilor contractuale. Feeling-ul meu e că vom avea un răspuns la întrebarea "se rezolva cu UMB contractual sau se blochează totul?" undeva în vară, când va termina UMB grinzile și va împacheta baza de grinzi pentru alte șantiere. Daca nu face grinzile și pentru podul pe traseul modificat de la Nadaselu, va fi clară treaba.

Ionut

Gargară ieftină. Ambele părți joacă un teatru prost. Care va avea un singur rezultat: amânarea inaugurării. Ambele părți au același interes de amânare: unii au treabă pe A7, ceilalți au treabă să taie frunze la câini.

shift2rail

Dupa Aciliu, Oiejdea, samd, cum poti argumenta credibil ca dealurile transilvane aluneca in mod "imprevizibil"?