Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Calin88

Am fost in vizita la cetatea Feldioara in decembrie si de sus se vede varianta feldioara. Lucrau la un podet in stilul consacrat euroconstruct, cu un excavator si 2 basculante, in rest nici macar terasamentul nu era inaltat la cota. In ritmul asta, o sa se termine tunelurile de la Ormenis si Homorod inainte sa termine lucrarile pe zona asta plata.
Apropo, lucrarile in gara Brasov sunt abandonate de cel putin un an. Parca li s-au ajustat preturile de ceva timp. Vremea a fost relativ ok pentru munca, ziua sunt 9-10 grade celsius. Cat le mai plangem de mila teparilor astia sau le gasim scuze de genul "e iarna" sau "nu e pe drumul critic al proiectului"?

athosga

Quote from: alinuttt on January 06, 2023, 06:12:04 PMIncredibil ce timp de parcurs este pe Orăștie-Alba Iulia de când au deschis circulația pe ambele fire. Azi IR 347 Dacia a parcurs distanța de 37 de km în 17 minute, viteză medie 130,6 kilometri la oră.

Nu-u rau nici Blaj - Medias, 20 min pe 41 km. :)

alinuttt

Găsită pe YouTube. Se poate observa că vreo 2-3 minute se pierd la ieșirea din Sighișoara cum sunt lucrări, deci cu 160 km/oră pe majoritatea traseului, când sunt gata lucrările și acolo, s-ar putea să scoată 20 de minute sau sub de la Sighișoara la Mediaș.


cristi5

Harta Thunderforest Landscape are curbe de nivel mai precise decat Google Terrain. Probabil se pot gasi harti cu curbe de nivel si mai detaliate, ar fi buna una sa o oferim ca fundal la Harta API (alaturi de Google etc)

Proiectul la Sighisoara mentioneaza linia de tragere
http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=69.msg173815#msg173815

O observatie pe harta: dealul ocolit de CF are 370 m inaltime, CF fiind la 350. Ca sa treaca "prin" deal mai trebuia un tunel sau polata, si e totusi greu de justificat cand cam toate trenurile opresc in Sighisoara.



Alta varianta, care da dealul la peste 370m inaltime


dan tm

Quote from: alinuttt on January 06, 2023, 12:10:53 PMO filmare recentă:

zig-zagul de la 09.09-09.15 de ce a aparut?

pasadia

Se vede la 9:11 un podet ingust care permite un singur fir. Practic acolo va trebui un podet mai lung, lungit spre sud pentru a permite constructia celor 2 fire. 

TibiV

Cred ca @pasadia are dreptate, in cea mai mare parte... Doar ca podetul mai lung deja exista, dar nu poate fi inca folosit integral/"full"...

Adica zig-zagul a aparut cand au lungit podetul respectiv, si au avut nevoie de spatiu ca sa lucreze la el (la podet), dar la vremea aia circulatia era pe firul 2 (care acum este sublim, dar lipseste cu desavarsire!...  ;)  )
Acum podetul este complet (finalizat), dar probabil "zig-zagul" va fi eliminat abia cand va fi gata firul 2 (pentru a putea muta traficul pe firul 2 in perioada in care se elimina "zig-zagul" de pe firul 1...)

Ca si cronologie, cred ca fost asa:
1. Inchis firul 1 si demontata linia
2. Refacut jumatatea de podet de sub firul 1
2. Facut "zig-zagul" si redat in folosinta firul 1 (dar deviat cu un "zig-zag" pentru a permite acces mai bun la cealalata jumatate de podet...)
3. Inchisa linia 2 si demontata linia
=== AICI AU AJUNS. De acum URMEAZA:
4. Instalata linia pentru firul 2
5. Mutat traficul pe firul 2 // SIMULTAN // Inchis firul 1
6. Eliminarea "zig-zagul-ului"...

Este doar un "educated guess", dar alta explicatie nu prea vad...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

Pe lotul receptionat deja, parte din Simeria-Sighisoara, exista o inflexiune ale carei urme se mai vad la 10:33. FCC a primit acces acolo si a eliminat inflexiunea la recenta inchidere de linie

S-ul va fi corectat dupa ce vin cu fir 2, si ca sa vina cu fir 2 trebuia eliminata inflexiunea...

In alta ordine de idei la min 46 se vad niste domni cu cel putin o vesta reflectorizanta, care lucreaza la semnalizare la Coslariu Nou. Probabil parte din proiectul de semnalizare-centralizare, si poate fi un semn ca au deblocat situatia acolo si sper ca vor include toata statia in centralizarea electronica noua.

Sorinus

Se poate vedea la PO Brateiu, ca stalpii de lumina de langa copertine sunt deja vandalizati. Trebuie gasita o solutie mai trainica in halte, nivelul social e inca jos.

TibiV

O filmare in sens invers de la DayDave Trainspotter: Full RearView Mediaș-Sighișoara, din R 3536 (08.01.2023)

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Xenos

Faptul că mărețele trenuri IC care se plimbă cu 30 km/h prin zonele de șantier nu mai opresc în Mediaș. Sighișoara și Blaj, dar mai ales în Mediaș și Sighișoara mi se pare o imensă prostie.

rio tinto

Este o mare prostie fiindca noi nu gandim, noi muncim. Daca asa scrie pe hartie ca trebuie sa faca un IC, asa facem. Cat e santierul, puteau face o exceptie si sa opreasca IC-urile in toate orasele, asa cum opreste si 346/347 mai nou, care.. cu tot cu opriri, scoate un timp mai bun sau similar decat IC-ul Avram Iancu pana la Coslariu Pod Mures.
Cand e gata santierul, pot sa zburde linistite intre Brasov si Teius.

ioandorin

Tunel Bata/ Arad
Sursa:Facebook Lucian Rus




Powered by API/PUM imgur uploader[/siz


Vlad94