Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.












florin74

Quote from: florin74 on December 25, 2022, 11:10:42 AM
Quote from: florin74 on November 18, 2022, 12:02:11 PMoctombrie 2022
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.30% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        94.20% (financiar 84.63%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          76.55% (financiar 78.12%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    79.80% (financiar 90.05%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      68.10% (financiar 74.48%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            58.05% (financiar 66.03%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :        16.81% (financiar  13.63%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 12% (financiar 11.46%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  36.04% (financiar 50.03%)

Interesant cum a explodat financiarul. Mia mult ca sigur ca se emit facturi cu actualizare, dar inca nu au actualizat valaorea totala a contractului.

noiembrie 2022
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.60% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.20% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          79.85% (financiar 68.31%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    82.44% (financiar 76.38%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      70.90% (financiar 64.55%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            58.85% (financiar 56.98%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :        19.28% (financiar  13.63%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 13.50% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  36.04% (financiar 50.03%)

Cred ca s-au semnat aditionalele pe Simeria Km 614 privind actualizarile de preturi, tinand cont ca a scazut progresul financiar (in corelare cu saltul de luna trecuta)

Decembrie 2022
Semnalizare ERTMS Sighisoara- COSLARIU : ALSTOM    98.60% (financiar 88.08%)
Semnalizare ERTMS Simeria- COSLARIU : ALSTOM        97.20% (financiar 84.83%)

subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA          79.85% (financiar 68.31%)
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA    82.44% (financiar 76.38%)
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi                                      70.90% (financiar 64.55%)
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) :            58.85% (financiar 56.98%)

Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) :        19.28% (financiar  15.72%)
Subsecţiunea 2 (Apaţa-Caţa) - Aktor: 13.50% (financiar 12.04%)

Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR :  44.81% (financiar 71.63%)


Nu sunt cine stie ce modificari...Doar la PORR pe Buc Giurgiu

Sorinus

Cu siguranta s-a mai discutat, dar topicul asta e asa lung, incat mi-e dificil sa gesesc: de ce nu se muta toate IR-urile pe M200 Brasov-Sebes, pe durata lucrarilor la Sighisoara-Brasov?

Din experienta santierului pe Buc-Constanta, vitezele in santier ajung la un moment dat la 10km/h, iar capacitatea scade groaznic.

Din cate stiu, M200 acolo nu e chiar varza, si e si mai scurta decat ocolul prin Sighisoara.

De asemenea, Cluj-Bucuresti poate trece tot pe acolo, via Teius.

E nevoie de disesel, dar chiar si cu schimbarea locomotivei la Vintu de Jos si iar la Brasov, nu se pierde mai mult de juma de ora, daca e facuta la limita.

pasadia

Linia e varza (cel mai rapid tren intre Brasov si Sibiu face 156 de minute pe 149km / Brasov - Vintu de Jos e 231 de km in 254 minute), e linie simpla (deci capacitate mica).

frunzaverde

Au facut asta un timp cand era Sighisoara - Simeria in lucru, dar au renuntat repede.

Linia e plina de bube, si e nevoie de doua schimbari de locomotiva (electrica in diesel si inapoi), deci minimum 30 minute in plus. E jale pana iesi din Brasov (restrictii de 15 km/h, circulatie prin oras peste multe TN-uri adesea blocate de trafic), apoi e foarte rea prin padure intre Codlea si Fagaras, e oribila de la Podu Olt la Sibiu, e foarte lenta prin padure dupa Miercurea Sibiului si apoi praf (inclusiv alunecari cu 10 km/h, in vesnica reparare) de la Cunta pana la Vintu.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!