News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Drumul Expres DEx12 Craiova-Pitești

Started by Ionut, February 12, 2013, 07:35:36 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 33 Guests are viewing this topic.

dr4qul4

pe B2 vom simti din plin cei 25 de cm, pentru ca in loc de new jersey, au pus parapet metalic pana in buza benzii...
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

vancouver

Cand o sa fie soare si drumul gol, o sa fie o placere de condus. Inclusiv daca din cand in cand mai trebuie depasita o alta masina mica. Cand o sa ploua si ai de depasit mai multe camioane, care stropesc cu rotile un spray de nu mai vezi mai nimic si esti la 1 metru de camion s-ar putea sa fie cam nasol. Ca nu ai voie sa faci nici o greseala. Daca asta se mai intampla si noaptea si peste 10 ani nu o sa se mai vada bine marcajele si ochii de pisica, s-ar putea ca multi sa inceapa sa injure si sa avem si accidente.

Cand se adauga faptul ca pe drumul acesta va fi trafic de tranzit, cu camionagii obositi dupa 10 ore de drum, cu oameni care vin de la Roma sau Dortmund ....

Cand unul o sa faca pana in conditiile astea si nu o sa incapa pe banda de urgenta, cand vreunul obosit cu o duba in spatele unui camion nu o sa-l vada pe ala in pana si o sa-l ia in plin, s-ar putea sa moara niste oameni.

De regula benzile ingustate se folosesc aproape de marile orase, unde terenul e scump sau chiar imposibil de expropiat, dar acolo se inghesuie aproape mereu numai autoturisme spre orasul mare, deseori e ambuteiaj si deci se circula incet, etc.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

daniel321

Drumul Expres Craiova Pitesti DEx12 Tronson2 Lot1 UMB Piatra Olt Bals 17042022


Ionut

@oneLess
În mod evident diferența de la DN65 la DEx12 este enormă, nu asta e discuția. Am tot vorbit despre diferențele A/DX. Nu sunt neglijabile, mai ales la ce trafic va fi aici. E discuția veche, trebuia A pe segmentul ăsta, clar. Dar na, istorie.

udar

#6469
Find primul DX din tara poate ca acesta o sa le fie ca si reper de cum se va circula .
Tot traficul care ce desfasura pe o banda  se va imparti pe 3 benzi cand va fi gata.

mirceaeliade

tocmai am ascultat un interviu Drula unde a declarat ca e nevoie de promulgarea lui Johannes pentru a se putea schimba semnele de la 100 la 120 km/h

oneLess

Pe Sebeș-Turda 1 parcă este încă în vigoare restricția de 100Km/h.

La ST2 CNAIR zicea că nu deschide dacă nu sunt executate toate elementele de siguranță.
Și mai erau ceva de montat când a filmat daniel pe 17.

Fenrir

#6472
@daniel321, multumim pentru filmare.
Frumos amplasat indicatorul de la 5:28. Cred ca dupa cateva minute de liniste deplina in care s-au uitat mirati unii la altii urmate de cateva palme peste frunti, razesii s-au prapadit de ras si au purces la montarea panourilor.
Nu mai zic nimic de panourile fono pentru ca "nu e voie", mi-au fost sterse deja vreo 10 postari in care am adus in discutie aspectul si rolul lor  O:-) .

adiarc

^ acest proiect nu era intre cele care au prins modificarea distantei de la parapet la B2? ( de la 0,25m la 0,5m)...intreb...nu dati cu pietre
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

archaeus

Amplasarea indicatoarelor este cel putin ciudata, ca sa nu mai zic de cea a gardurilor: daca la debleul de la Oltet gardurile sunt sus pe "deal", la debleul de dupa viaductul de la Padurea Sarului pe directia Craiova-Slatina gardurile sunt fix langa balustrada de protectie iar indicatoarele sunt dupa gard?!?

b1

@adiarc, modificările sunt pentru A, nu pentru DX (vezi aici)
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

horatiu.cosma

Sunt și pentru DX (prin alianță). DX-ul în normativ are new jersey pe mijloc, însă în cerințele de la licitație CNAIR a lipit zona mediană de autostradă la DX CraPi.

TibiV

Quote from: Fenrir on April 19, 2022, 02:06:58 PMCred ca dupa cateva minute de liniste deplina in care s-au uitat mirati unii la altii urmate de cateva palme peste frunti, razesii s-au prapadit de ras si au purces la montarea panourilor.

Pai parca DEx12 este FIDIC galben, nu rosu.
Deci alti "razesi" au proiectat aceasta (cu adevarat!...) "remarcabila minune"...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Fenrir

@TibiV, nu stiu ce culoare ar trebui sa aiba cele mici cu DEx12, eu m-am referit la indicatorul de orientare ascuns dupa gard. Cat despre razesii din teren ai lui Umbrarescu, toata stima si respectul. Sunt convins ca se mira si ei saracii ca si noi.

danutzu_1069

^ colegul @TibiV se referea la tipul de contract FIDIC (galben sau rosu), nu la culoarea indicatoarelor...