Conexiunile multimodale Bucuresti-Aeroportul Henri Coanda

Started by nirolf, October 18, 2016, 04:21:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

tom_sawyer

#2610
Quote from: tom_sawyer on December 24, 2021, 01:07:31 AM
reluata: [SCN1098907] Lucrari de dublare partiala a liniei 700 intre HM Pajura – Mogosoaia prin introducerea unei diagonale noi intre km 8+800 – 8+900 ( expertiza + DALI )

Anulată (din nou). Nu s-au depus oferte. Chiar e nevoie de licitație pentru expertiză + DALI?!


Quote from: tom_sawyer on December 24, 2021, 01:07:31 AM
[CN1037770] "Lucrări de creștere a capacității de circulație pe distanța Bucuresti Nord-PM Pajura – Mogoșoaia (expertiză și DALI).

O singură ofertă: VIO - TOP (BAICONS subcontractant)

tom_sawyer


AndreiB

Sunt curios daca biletele metropolitane vor fi valabile si la TFC sau doar la CFR Calatori?

etravel

@AndreiB, din ceea ce au publicat pana acum ca explicatii/ghid de utilizare rezulta ca doar la CFR. 

dekolor

Biletele metropolitane sunt valabile si la TFC.

oc7avian

Corect

Avem validatoare standard în toate trenurile de aeroport, ce suportă plata bancară ori cu cardul metropolitan. Fresh, din seara asta:

(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

zeckesan

Azi-dimineață la trenul de 7:50 spre Aeroport a fost foarte aglomerat, multe persoane care au coborât la Mogoșoaia și la patinoar. Au mai apărut ceva date de trafic pe ruta asta? Păreau a fi navetiști majoritatea, îmi imaginez că a mai crescut numărul de călători și în afara orelor de navetă

tom_sawyer

#2617
Cab view București Nord - Aeroport Henri Coandă (traseu complet / full route)


În jur de 30 de oameni pe peron în aeroport la ora 13:30, din ce se vede în filmare.



tom_sawyer

𝗧𝗿𝗲𝗻𝘂𝗹 𝗺𝗲𝘁𝗿𝗼𝗽𝗼𝗹𝗶𝘁𝗮𝗻 𝗚𝗮𝗿𝗮 𝗱𝗲 𝗡𝗼𝗿𝗱 – 𝗔𝗲𝗿𝗼𝗽𝗼𝗿𝘁 𝗢𝘁𝗼𝗽𝗲𝗻𝗶, 𝗱𝗶𝗻 𝗰𝗲 𝗶𝗻 𝗰𝗲 𝗺𝗮𝗶 𝗲𝗳𝗶𝗰𝗶𝗲𝗻𝘁

[...]începând cu sfârșitul lunii martie, operatorul feroviar de stat CFR Călători a început să opereze dimineața (5.30 – 10.00h) și după amiaza (14.30 – 18.30h) cu trenuri formate din câte două Săgeți Albastre.

sursa: SdS Scrioșteanu





Powered by API/PUM imgur uploader

AndreiB

Si eu am observat ca a crescut numarul de pasageri. Cred ca ar putea sa foloseasca doua automotoare cuplate permanent, daca au material rulant disponibil, chiar si off peak.

Care e modalitatea de operare insa - sper ca nu are fiecare automotor propriul sef de tren, ca e mega risipa. Se poate da jos la Parc Mogosoaia (la dus) sau Mogosoaia (la retur) si sa verifice biletele in cealalta garnitura.

Ideal insa ne trebuie material rulant nou, cu 5 segmente (sau cate incap maxim in OTP T1). Preferabil hibrid cu baterie (presupunand ca se pot incarca bateriile pe portiunea electrificata si in stationarea din GdN.

carutasul

Mă așteptam să devină o legătură interesantă, și cred că va fi utilă și când/dacă va apărea terminalul doi, pentru că am impresia că nu e folosită doar de pasagerii de la Otopeni, cel puțin în poză pare că vorbim de elevi. Chiar dacă e un loc comun să spui că în Otopeni și împrejurimi stau bogătani care merg cu Audi ( am auzit asta în trecut, nu mai știu dacă aici pe forum) zonele respective s-au urbanizat puternic  și produc trafic semnificativ. Chiar nu văd de ce să nu meargă cu baterie, doar că momentan nu are nimeni așa ceva. La o adică ai putea să atașezi un "vagon" cu bateria, că ăla nu trebuie să ajungă la peron, poate rămâne în spate. Dar ar fi un fel de "comandă specială" mașina asta...

dr4qul4

eu am observat ca taxi-urile nu mai vin la comenzile din terminalele instalate si au inceput sa stea iar doar in fata, unde iti fac pret dupa ochi..
Iar locul pt ridicare Rideshare (care s-a scumpit si el) e undeva intr-un colt de a trebuit sa-l caut 10 minute (indicatoare din parti bineinteles).
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

AndreiB

#2622
Exista mai multe modele de Battery Electric Multiple Unit (BEMU) care s-ar potrivi pentru linia de OTP.

Mie imi place Stadler Flirt Akku: https://www.stadlerrail.com/en/media/article/stadler-manifests-market-leadership-in-alternative-drive-technologies-db-regio-orders-more-battery-operated-trains/1080/

Chiar nu inteleg de ce ne-am complica cu trenuri cu hidrogen aici. Bucuresti Nord - Pajura e deja electrificat, trenul stationeaza in GdN. Jos pantograful inainte de "tunel" (merge automat din mers), ridicat la loc la retur - job done. Iar daca experienta e pozitiva, sunt inca cateva rute le care un BEMU ar putea fi viabil - e.g. Bucuresti - Galati via Urziceni, Bucuresti - Zarnesti/Slanic/Valeni/Nehoiasu - e.g. rute dead end care nu merita electrificate, dar care probabil ar beneficia de serviciu direct. Cu putina co-ordonare, ai putea avea de exemplu trenuri suburbane Slanic / Valenii - Ploiesti Sud, si acolo sa cumplezi trei rame si sa le folosesti ca trenuri suburbane Ploiesti - Bucuresti Nord.

@dr4qul4

Merge sa faci comanda la Uber direct la plecari. Mult mai rapid, chiar si cu mersul prin coridorul dintre cele doua terminale. Eu asa fac tot timpul.

etravel

Quote from: AndreiB on April 05, 2022, 08:29:55 PMJos pantograful inainte de "tunel"
Nu stiu daca un Stadler Flirt (Akku sau nu) incape prin "tunel" chiar si cu pantograful coborat, e inalt bine de tot.

AndreiB

Google zice ca are 4,185mm. Un vagon clasic are 4,050mm - chiar asa mic sa fie tunelul?

Oricum pe termen lung nu e longeviv trenul - proiectul prevede demolarea lui si electrificarea pana la Balotesti. Ideal ar trebui co-ordonat cu o dublare prin fir III K, ca sa poti folosi aia cata vreme se intrerupe legatura directa prin M700 datorita lucrarilor la tunel.