News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

6 Members and 58 Guests are viewing this topic.

TibiV

Până la urmă este normal să aibă toate hârtiile gata când încep...

Dacă vreunul dintre noi vrea să îşi facă o casă îi spune constructorului să se pună pe treabă (ordinul de începere) dacă noi nici măcar nu am plătit încă terenul fostului proprietar (expropriere) şi dacă nu am obţinut AC de la primărie ?!... E drept, la case nu trebuie aviz de mediu...
Şi dacă vine ISC-ul şi îl amendează şi îl opreşte, avem tupeul să îi cerem penalităţi că nu a respectat durata de la ordinul de începere ?!

Mă cam îndoiesc...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nicolaem

pot sa inteleg ca dureaza 2 ani toate formalitatiile, dar totusi guvernu "ala" nu a facut chiar nimic?

traseul se stie de vreo 10 ani, si licitatia a pornit inca din finalul anului 2013 tocmai "pt a creste gradul de absortie 2007-2013.

horatiu.cosma

Pe loturile cu proiectare, astia aproximativ doi ani se scurg din momentul in care se aproba modificarile constructorilor dupa faza de proiectare(in cazul in care trebuie reactualizat avizul de mediu).

bridge


NGC

Quote from: Eurocopter on January 10, 2016, 12:05:07 PM
Am emis către CNADNR o nouă solicitare de informații privind stadiul proiectelor de pe A3. O găsiți atașat.

Pana ne raspund, vedem ce le-au raspuns altora.

http://www.cdep.ro/interpel/2015/r8648A.pdf





horatiu.cosma

#8240
CNADNR a acordat cateva zile in plus celor de la Corsan pe Suplacu-Bors pentru a rezolva problemele in interiorul asociatiei. Cate? Avem ordin de incepere de 6 luni si inca nu a aparut nimic in teren. 100 de zile? 200 de zile?

L.E. Pe Nadasel-Mihaiesti suntem in faza de semnare a contractului din 3 noiembrie, deci de doua luni si jumatate. Pe Suplacu-Mihaiesti de 2 ani se tot reactualizeaza SF-ul. Ca tehnocrat, de ce Costescu alege acelasi discurs de lemn, tipic politicienilor, prin care zice multe fara sa spuna nimic?

paulmare

Quote from: raulbogdan23 on January 18, 2016, 07:56:47 PM
Scuze de intrebare dar care e diferenta intre spatiu de servicii de tip S1 si S3?
http://www.cnadnr.ro/ReglementariTehnice/PD%20162-2015-redactarea%202.pdf
pagina 48, si urmatoarele
Art. 147. Spaiu pentru servicii tip S1, (anexa 5 fig. 2) va avea o suprafaa minima de 15.500 m2
i urmatoarele combinaii de servicii:
a) spatiu rezervat staie de alimentare cu carburani
b) spatiu rezervat bar+spaiu comercial
Art. 148. Spaiu pentru servicii tip S2 (anexa 5 fig. 3) va avea o suprafaa minima de 25.000 m2 i
urmatoarele combinaii de servicii:
a) spatiu rezervat staie de alimentare cu carburani
b) spatiu rezervat bar+spaiu comercial
c) spatiu rezervat autoservice 2 posturi
d) spatiu rezervat restaurant
e) spatiu rezervat cladire pentru magazine, punct sanitar, informatii, etc.
Art. 149. Spaiu pentru servicii tip S3 (anexa 5 fig.4) va avea o suprafaa minima de 33.000 m2 i
urmatoarele combinaii de servicii:
a) spatiu rezervat benzinarie
b) spatiu rezervat bar+spaiu comercial
c) spatiu rezervat autoservice 2 posturi
d) spatiu rezervat restaurant
e) spatiu rezervat cladire sociala (magazine, punct sanitar, informatii, etc.)
f) spatiu rezervat hotel sau motel

raulbogdan23

#8242
^^

Mersi de clarificare.  :cheers:

vancouver

Raspunsul MT de mai sus: un raspuns scurt si la obiect. Am aflat exact toate informatiile de care aveam nevoie. Orice informatii in plus ar fi fost la nivel de speculatie, deci inutile.

@adrian.rosca, un lucru este sigur: cometariul tau chiar ca nu spune nimic concret. Cu asa o critica nici ca va putea vreodata sa se imbunatateasca ceva.

@horatiu.cosma: faptul ca unele proceduri se afla in aceeasi faza de 2 luni sau de 2 ani nu schimba cu nimic situatia. Asta e realitatea de moment si punct. Pentru comentarii nesfârsite despre acelasi subiect poti alege oricare post de stiri.

In raspunsul MT era absurd sa spuna: "pe Suplacu-Mihailesti se reactualizeaza studiul de fezabilitate de 2 ani". In primul rand ca nici nu se pune problema ca acesta sa fie un tronson prioritar in urmatorii 5-7 ani, ar fi absurd sa faca mai repede studiul. Ca sa ce? Sa expire apoi din nou?

--------------------------------------------------------------------

Intrebarea la care MT raspunde aici este evident una legata de STADIUL ACTUAL al fiecarui sector. Daca vreti lamuriri legate de durata unor proceduri sau de tintele de realizare / finalizare atunci trebuie sa formulati intrebarea ca atare.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

@vancouver, am mai spus-o, Suplacu-Mihaiesti e undeva la coada prioritatilor, nu asta era obiectivul comentariului meu, sa o aduc in actualitate. Ideea e ca SF-ul pe Suplacu-Mihaiesti(fara tunel Meses) poate fi reactualizat mult mai repede. Daca vine un ministru si spune: in momentul de fata, tronsonul e in stadiul de reactualizare a SF-ului, cineva(eu, tu, oricine) poate sa reactioneze: de 2 ani avem acelasi discurs, toti ministrii de la transporturi spun ca se reactualizeaza, iar pe Sibiu-Pitesti, o autostrada cu tronsoane de munte, la care vrem un SF beton, termenul e de 12 luni pentru sectoarele grele.

Urmatoarea intrebare e, oare pe Mihaiesti-Suplacu nu ne duc cu zaharelul, ca dee, tronson mai usor, durata dubla si inca nu se intrevede la orizont ca ar fi gata. Si atunci, eticheta fireasca e: tehnocrat, netehnocrat, toti sunt la fel, toti vor sa ne invarta pe degete. Si iese un articol in presa, mai iese unul si imaginea generala asupra acestui ministru se va transforma in aceeasi cu cea a predecesorilor.

Eu as vrea ca lumea sa aiba incredere in deciziile lor, dar inainte de a da sfoara in tara ca guvernul asta urmareste binele nostru mai mult decat a facut-o Ponta, inainte de a-mi convinge cunoscutii ca suntem pe drumul cel bun, vreau sa ma asigur ca tehnocratii au un dram in plus de sinceritate, de curaj de a recunoaste greselile(prezente, trecute), vreau sa vad ca isi asuma niste decizii mai dificile si mai riscante, ca ies din letargia ultimilor 2 ani.

Spre exemplu il aplaudam daca ar fi spus ca reactualizarea SF-ului e blocata pana cand avem SF-ul tunelului Meses. Ar fi putut spune si de tunelul Meses ca se reactualizeaza, dar ca proiectantul e in intarziere si ca se iau in calcul prelungirea contractului cu penalitati sau rezilierea. Altfel, omu obisnuit se gandeste ca totul merge bine, si poate saptamana viitoare se reziliaza la tunel Meses si dintr-o data tot lotul e in aer, din punct de vedere al SF-ului.

vancouver

In principiu sunt de acord cu tine horatiu. Totusi eu am citit raspunsul MT dintr-un singur motiv: nu este kilometric. Daca ar fi intrat in amanunte si depasea 2 pagini eu nu mai citeam deloc. Asadar pe mine ma satisface din plin.

Oricum nu cred ca raspunsurile au prea mare legatura cu persoana ministrului. Presupun ca sunt aceeasi oameni care intocmeau raspunsurile si acum 5 luni si acum. Faptul ca Dl. Ministru semneaza este pentru mine o mare asurditate. Fie nu le citeste si semneaza ca primarul, fie sta si citeste tot ce semneaza, ceea ce este o deturnare de la scopul pentru care este pus acolo: sa faca un management eficient al oamenilor din subordine si sa puna in acord necesitatile MT cu ale guvernului in general.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

bridge

#8246
Quote from: horatiu.cosma on January 19, 2016, 04:19:24 PM

Spre exemplu il aplaudam daca ar fi spus ca reactualizarea SF-ului e blocata pana cand avem SF-ul tunelului Meses. Ar fi putut spune si de tunelul Meses ca se reactualizeaza, dar ca proiectantul e in intarziere si ca se iau in calcul prelungirea contractului cu penalitati sau rezilierea. Altfel, omu obisnuit se gandeste ca totul merge bine, si poate saptamana viitoare se reziliaza la tunel Meses si dintr-o data tot lotul e in aer, din punct de vedere al SF-ului.


Astea le stim deja ;)  :)

horatiu.cosma


adiarc

Nici mie nu mi se pare absolut nimic la obiect....totul va începe dupa expropieri si AC....nimic concret...zero conținut logic

Cat despre ultima parte a răspunsului,unde se spune cateva zile,adica iarăși un raspuns de 2 lei,un om corect si cu aptitudini de comunicare ar fii trebuit sa spună ceva de genul :" in data de 10 Ianuarie ,CNADNR a mai acordat 10 zile lucrătoare",pt a se conforma cerințelor CNADNR,care sunt : ........

Asa ca,Adrian Rosca,iti dau dreptate.+1
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ciprebbe

Quote from: nicolaem on January 18, 2016, 10:12:30 PM
pot sa inteleg ca dureaza 2 ani toate formalitatiile, dar totusi guvernu "ala" nu a facut chiar nimic?

traseul se stie de vreo 10 ani, si licitatia a pornit inca din finalul anului 2013 tocmai "pt a creste gradul de absortie 2007-2013.

Tocmai ca traseul nu e batut in cuie si nu se stie de 10 ani  (vezi cazul de la Hadareni). Aceeasi situatie se va repeta si pe Mihaiesti-Suplacu(chiar si la Nadaselu-Mihaiesti s-a modificat traseul fata de ce era initial).
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe