Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 44 Guests are viewing this topic.


Io

#8221
Interese externe pe dracu!
Ati aratat aici cu ceva timp in urma ca:
- densitatea de trafic nu justifica o autostrada azi sau in anii imediat urmatori;
- tot voi ati dat si solutia ieftina si rapid de pus in practica;
- PPP-urile facute in Spania si Franta + aeroportul ala spaniol pustiu nu aduc bani, pot face cel mult sa aduca bani in buzunarele concesionarului, chestie care e opusa intereselor mele.
Ma doare-n cot ca-l cheama Vinci sau Hollande pe respectivul, iesi afara si tu si baietii care-ti fac lobby. Nu sint dispus sa-ti platesc asa ceva indiferent cum te cheama si ce baieti vei fi tinind tu in brate!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.

Ionut

Va rog nu deschideti din nou discutia despre PPP si oportunitatea de a face Comarnic-Brasov. Nu cred ca s-a schimbat nimic, am intors problema pe toate partile.

NGC

Contractul pentru "Supervizare Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti, Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centura Bucuresti km 6+500 si Nod Moara Vlasiei km 19+500" a fost atribuit saptamana trecuta catre CONSITRANS.

TibiV

#8224
Quote
Comunicat
18.01.2016

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România anunță că în data de 11.01.2016, a fost semnat contractul având ca obiect "Proiectare şi execuţie Parcări de Scurtă Durată şi Spaţii de Servicii pe Autostrada A3 Bucureşti - Braşov, Secţiunea Bucureşti - Ploieşti".

Contractul a fost atribuit în urma finalizării procedurii de achiziţie publică (licitație deschisă), Asocierii S.C. GOOD PROD S.R.L. - S.C. AXIA S.R.L. - TRANSPROIECT 2001 S.R.L. (reprezentată, în calitate de Lider al asocierii de S.C. GOOD PROD S.R.L.) și are o valoare totală de 35.070.840,37 lei fără TVA.

Finanțarea proiectului este asigurată din Bugetul de Stat.

Obiectivul specific al contractului este proiectarea, execuţia şi remedierea oricăror defecţiuni în perioada de garanţie a următoarelor parcări şi spaţii de servicii din cadrul acestei autostrăzi, care la această dată sunt executate până la nivel de strat de forma din balast:

   Parcări de Scurtă Durată (stânga şi dreapta):
- km 28+400;
- km 42+600;
- km 50+400.

  Spaţii pentru Servicii tip S1 (stânga şi dreapta):
- km 57+000

  Spaţii pentru Servicii tip S3:
- km 17+000 dreapta;
- km 20+100 stânga.

Autostrada Bucureşti-Braşov face legătura între municipiul Bucureşti, respectiv partea de Nord-Est a ţării şi municipiul Braşov, facilitând accesul către centrul şi vestul ţării, a traficului intern şi internaţional de marfă şi călători.
De asemenea, autostrada va asigura un acces direct, comod şi rapid la staţiunile turistice de pe Valea Prahovei pe tot parcursul anului.

Durata contractului este de 6 de luni din care din care 2 luni perioada de proiectare, 4 luni durata de execuţie şi o Perioadă de garanţie a lucrărilor de 48 luni.

CNADNR SA

Mama, ce s-au mai grabit...
Le-a trebuit o saptamana ca sa anunte ca au semnat.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

Quote from: NGC20 on January 15, 2016, 11:57:27 AM
Contractul pentru "Supervizare Autostrada Bucuresti - Brasov, Sectiunea Bucuresti - Ploiesti, Sector 1, km 0+000 - km 3+325; Nod Centura Bucuresti km 6+500 si Nod Moara Vlasiei km 19+500" a fost atribuit saptamana trecuta catre CONSITRANS.

Sper,ca în sfârșit sa începem sa intram in normalitate.....adica înainte de începerea construcției sa avem supervizare,expropieri,AM si AC.....si nu dupa,astfel încât construcția sa meargă cursiv ( plus bugete multianuale pt a nu avea sincope )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

:))) da, asa pare, U3! :D
Aia din Regat.

raulbogdan23

Scuze de intrebare dar care e diferenta intre spatiu de servicii de tip S1 si S3?

ovideatza

Pe A3 C.Turzii-TgMures am aflat de la o sursa de incredere ca anul trecut firmele au fost chemate pentru a li se da ordinul de incepere. Dar au protestat, le dadeau doar ordinul, dar fara sanse la autorizatii (probabil si aviz mediu?) si situatii incerte ale terenului + pauza avans, si ajungeau sa pice ei de "prosti" sa explice publicului si instantelor de ce intarzie. Acum stau si asteapta cu totii, cu contractele castigate (ca si noi..).

horatiu.cosma

^Mai bine asa, altfel ajungeam sa ne enervam ca in cazul Sebes-Turda, Lugoj-Deva, centura Bacau ca nu avem miscare mult dupa ordinul de incepere. O decizie foarte buna a firmelor, in acest fel, toata presiunea e pe CNADNR pentru a obtine avizele necesare. Si nu poate da vina CNADNR pe constructori, fiindca acestia o sa spuna, ok, ne dati ordinul de incepere sa facem ce? Organizare de santier si atat?

ciprebbe

Exact astea sunt problemele de acolo. Le stim cu totii, nu mai e nevoie de nici o sursa pt asta.
Pana nu vedem avizul, HG-ul pt exproprieri, bani pt ele, nu se da ordinul. Avem "esecul" de la Suplacu nu ne mai trebuie altul. Am patit-o pe A10 ne-a ajuns......
Se face eforturi imense pt a se intra in linie deapta pe C.Turzii-TgMures si a se porni santierul in 2016.
Foarte multe planete trebuie sa se alinieze pt asta.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

nicolaem

stai stai stai, ca tu ne sperii.
adica "daca nu se aliniaza planetele" , nu vom vedea miscare in teren anul acesta?

horatiu.cosma

#8234
Pe Sebes-Turda(3&4) s-a dat ordin de incepere in mai 2014. Se trage tare ca in februarie sa se finalizeze procesul birocratic si sa iasa AC-ul(21 de luni). Pe Lugoj-Deva lot 4 s-a dat ordinul pe final de 2013, au trecut 2 ani si inca nu avem AC pe tot lotul. Pe Gilau-Nadasel s-a intrat in teren in august 2014, la 17 luni distanta inca nu se vede la orizont AC-ul pentru padure. Pe C.Turzii-Tg.Mures s-au semnat contractele in martie 2015. Deci, bazandu-ne pe experienta ultimilor ani, daca virgula constructorii accepta ordinul de incepere cu conditia ca CNADNR sa le dea AC-ul, atunci da, trebuie sa se alinieze multe planete ca sa se lucreze in 2016.