Autostrăzi în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 11:15:15 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Ionut

^ Gata am fost live destul de mult, vreo 15 minute. Înregistrez si pentru Antena 1/3. Probabil voi mai da si prin alte părți. Voi încerca să vorbesc despre DN5-DN6 peste tot.

Ceva influenta va avea în trafic dar nu ca PiSi1 de exemplu. Dar se merita efortul pentru deschidere. Sa speram ca presiunea va da roade. Secțiunea e super simpla si nodurile sunt deja destul de avansate. Perfect fezabil pentru 2022, doar sa se vrea.

b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

paullie

Pfoooa te prinesi in ultimele 30 de secunde la Digi.

dr4qul4

Nu ar strica sa vorbesti se de ocolurile inutile care  vor adauga km buni drumurilor parcurse in viitor.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

marinul

#8164
Nurol are multe structuri neincepute, pasajele DN 1H, DJ 109P, DC 95 (aici poate a forat Bechtel) plus inca vreo 3 in zona punctului de intoarcere, pe cand Alsim le-a inceput pe aproape toate, unele isi asteapta grinzile

LE: au pus pe youtube interventia lui Ionut la Digi24


Ionut

@Marinul corect, de-asta nici eu nu cred ca e fezabil sa luam în calcul deschidere în 22. Dar va fi presiune pentru primăvara 23, maxim vara. Deja am făcut filmare si am zis fix asta.

Alsim pot inaugura DN5-DN6, doar sa vrea si sa se concentreze din start pe asta. Din ce înțeleg, vor. Sa vedem, acum au si agregate sa o facă. :)

ionescu63

#8166
Cred ca UMB va merge mai bine pe A0N lot 2 decât Nurol pe A3, chiar daca nu au șanse sa deschidă in 2022
L.E.
Daca muta fabrica de grinzi de pe DX12 pe A0 s-ar putea sa tragă tare pe ambele loturi din A0N

Ionut

N-am înțeles ce ai vrut sa zici. Ce treaba are UMB în discuția despre Alsim si Nurol?

ionescu63

Ca previziune pentru 2022

UMB pe lotul 2l A0N va fi mult mai aproape de inaugurare decât Nurol si chiar as zice de Alsim. Daca vor muta fabrica de grinzi de pe DX12 pe A0 vor trage tare pe ambele loturi din A0

Asta pentru ca mai au si cele 2 contracte de la Galați. Daca muta fabrica de grinzi acolo probabil ca vor prioritiza cele 2 loturi(contracte) de la Galați

Senerslav

#8169
Quote from: Ionut on December 29, 2021, 01:16:52 PM
Am nimerit aproape 100%.

API pe Facebook

    Experienta isi spune cuvantul, apreciez verticalitatea si obiectivitatea  de care dati dovada in fiecare postare, comment, comunicat! Si pentru ca ma tineti cu picioarele pe pamant romanesc!
    Din pasiune pentru infrastructura si cu mari doleante de la infrastructura romaneasca am realizat un videoclip despre autostrazile din Romania in functie de km de autostrada din fiecare judet. Aveam aceasta curiozitate de aproape 2 ani, cand am intrat in aceasta comunitate si vreau sa impartasesc alaturi de cei de pe forum fiecare bucurie ! Am folosit majoritatea informatiilor de pe forum si harta proiectelor de pe  API.
Drumuri cat mai bune si mai line va doresc!




Marius


Feri

Quote from: Feri on December 30, 2021, 10:44:19 PM
S-a aprobat Planul Investitional:

QuoteExecutivul a aprobat astăzi, 30 decembrie 2021, Hotărârea de Guvern pentru modificarea și completarea Hotărârii  Guvernului nr. 666/2016 pentru aprobarea documentului strategic Master Planul General de Transport al României, act normativ prin care este aprobat Programul investițional pentru dezvoltarea infrastructurii de transport pentru perioada 2021-2030

Aprobarea Programului Investițional este parte a jaloanelor asumate de România în cadrul Planului național de Redresare și Reziliență până în 31.12.2021, fiind în același timp o condiție favorizantă pentru aprobarea noului cadru financiar multi-anual 2021-2027.

http://www.mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/3721-30122021-2

Link forma finala a planului: https://drive.google.com/file/d/1Jtk54_1lS4s1vyjkQDeGc2Ch77ASdPML/

^^
Au modificat si harta pe rutier, renuntand la varianta RmSarat - Braila.
Iar A3 Poarta-Salajului-Biharia a trecut de pe POIM pe POT.


Sa vedem cate din aceste termene se vor adeveri pentru POT:


Powered by API/PUM imgur uploader

Cristian 74

Bună și ideea, și realizarea. Felicitări, Seneslav, pentru video.

mirceaeliade

conform tabelului sa ne asteptam la semnari in 2022 doar pe A0N A1 si pe A3? nimic pe A7 si A13 ???

pasadia

Hai sa fim seriosi - nu exista capacitate fizica pentru a realiza toate lucrarile programate in perioada 2024-2028. Nu exista personal, material de constructii, echipamente, capacitate administrativa, etc...