[VN] Transportul public in Focsani

Started by Ionut, April 27, 2019, 08:02:27 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

Asocierea Bozankaya Otomotiv – Sileo este singurul ofertant al licitației MDRAP pentru 68 de autobuze electrice destinate orașelor Brăila, Constanța, Focșani, Lugoj și Slobozia



Termenul pentru depunerea ofertelor în cadrul licitației pentru achiziția a 68 de autobuze electrice cu lungimea de 10 metri pentru orașele Brăila, Constanța, Focșani, Lugoj și Slobozia, a trecut, singura ofertă depusă fiind de Asocierea BOZANKAYA OTOMOTIV MAK. İML. İTH. VE İHR. A.Ş.9Lider) si SC SILEO GmbH(asociat), cu sediul in Salzgitter, Germany, conform SEAP. Atribuirea trebuie să aibă loc până la data de 05.09.2019.

Toate autobuzele electrice vor permite atât încărcare lentă, cât și încărcare rapidă. Conform prevederilor prezentului Caiet de Sarcini, ofertantul declarat câștigător va livra împreună cu autobuzele electrice stațiile de încărcare lentă (un număr de posturi de încărcare lentă egal cu numărul de autobuze livrate), respectiv stațiile de încărcare rapidă (în număr total de 18: 3 pentru Municipiul Brăila, 5 pentru Municipiul Constanța, 5 pentru Municipiul Focșani, 3 pentru Municipiul Lugoj și 2 pentru Municipiul Slobozia, conform Strategiei de încărcare (Anexa 6). Ofertantul va furniza toate informațiile tehnice cu privire la soluția tehnică adoptată pentru încărcarea rapidă și lentă a autobuzelor electrice, ținând cont e faptul că autorizațiile și lucrările de construcție sunt în obligația fiecărui UAT beneficiar.

Autobuzele electrice vor fi de tip solo (nearticulate), cu planșeu jos (podea integral coborâtă), facilități pentru accesul nelimitat al persoanelor cu mobilitate redusă (rampă-kneeling), fără etaj, caroserie CE, destinate transportului urban de călători conform Directivei cadru 2007/46/CE de stabilire a unui cadru pentru omologarea autovehiculelor și remorcilor acestora, precum și a sistemelor, componentelor și unităților tehnice separate destinate vehiculelor respective, Directivei 2009/33/CE privind promovarea vehiculelor de transport rutier nepoluante și eficiente din punct de vedere energetic, Legea serviciilor de transport public local nr. 92/2007, cu modificările și completările ulterioare.

Mobilitate.eu

tom_sawyer


b1

#2
Societatea Transport Public SA din Focșani dispune de un parc mixt de midibuze, alcătuit din cinci tipuri de vehicule: Autosan H7, BMC Probus, RoBus, Karsan Jest și Karsan Atak. Focșani este unul dintre puținele orașe din țară în care circulă vehicule marca RoBus, construite la Reșița sub licență Liaz, Rusia. În ultimii doi ani transportul public focșănean a fost modernizat prin achiziționarea midibuzelor Karsan prevăzute cu podea joasă și aer condiționat.
Prețul unui bilet cu o călătorie este de 2 lei, biletele putând fi achiziționate direct de la șoferi.

Midibuzele Societății Transport Public SA - Focșani, în iulie 2018:
https://www.youtube.com/watch?v=1lLMmoN6I_U&list=PL_med4jpwHw5Ya_KdjNZ2RM6y7GH_ISDX&index=42

În filmuleț este prezentat acest modelul de midibuz Autosan (H7):



A mai existat încă un model care de câțiva ani a fost scos din circulație:


(Toate cele 4 fotografii au fost realizate în gara Focșani)
Midibuzele Autosan au fost puse în circulație prin 2002 și au motoare Euro3. În prezent mai este întâlnit (destul de rar) modelul H7, dar în curând va fi scos și el complet din circulație, fiind înlocuit de Karsan Atak.

Pe lângă midibuze, au mai circulat (și încă mai circulă, toate fiind supraîncărcate >:() dube Volkswagen și Iveco (nu am mai văzut alte modele în ultimii ani). Două rable emblematice :D:



Sursa foto: @Catalin Ghita pe tramclub.org


Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

#3
Harta traseelor mijloacelor de transport public din Focșani în prezent:



Harta traseelor de transport public în octombrie 2007 (înainte de revoluție traseele au fost gândite să se termine în sudul orașului - zona industrială - lucru care a rămas în general valabil până în 2007):



Powered by API/PUM imgur uploader
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Șapte orașe din România vor avea autobuze electrice Granton din China

Pentru Focșani: 20 autobuze electrice, 5 staţii de încărcare rapidă și 20 staţii de încărcare lentă; valoarea contractului este de 38.148.000 lei (fără TVA);
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)