Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

tudor

^
Eu in proiect vad asa:
- o sectiune de accelerare - 135m - care incepe cam pe unde e acum semnul de e terminarea benzii sau pe unde se marcat "sfarsit lucrari" in poza. Inteleg ca in zona asta marcajul  trebuie sa fie cu linie continua
- o sectiune de patrundere- 150m - care incepe dupa cei 135m si se t-ermina exact dupa pod. Inteleg ca in zona asta marcajul  trebuie sa fie cu linie discontinua
- inca o sectiune unde banda de circulatie se transforma in banda de stationare de urgenta.

In total:285m pana DUPA pod unde autostrada ar trebui sa aiba 3 benzi.
Pizza mai are "un pic" de lucru acolo.

Intrebare mea de necunoscator e cat de usor se poate largi podul ca sa poti face pe el a treia banda de largime normala?

Pe de alta parte nu pot sa nu felicit proiectantii care au facut cele mai lungi bretele dar care se termina intr-un cap de pod.

florinalba

#26011
^
Am scris mai sus, sectiunea de patrundere are acum peste 200 m. Am si subliniat, sau nu se vede?
Poate ar trebui sa nu o deschida ca e prea lunga, nu prea scurta.  :lol: :lol: :lol: :lol:


tudor

^
Nope. Nu se vede, desi e subliniat. Scuze.
Adica se vede portiune de vreo 200-225 m cu marcaj discontinuu (care ar putea fi acoperitoare pentru sectiunea de patrundere si pana de racodare 150+75m), de unde deduc ca Pizza incearca sa "optimizeze" proiectul: sa scurteze bretelele sa sa nu aibe de-a face cu podul. Daca e asa, ( si CNAIR accepta asta ) inca mai raman doua intrebari:
1. Unde sunt cei 135m de sectiune de accelerare cu banda continua Mie mi se pare ca sunt maxim 50-60m.
2. Cand se apuca Pizza sa largeasca banda de patrundere la latimea de 3.5m de la 
latimea de acum de 2.5m

florinalba

#26013
^
ok. Hai ca pana la urma i-ai vazut.
     Unde ai vazut ca breteaua se termina dupa pod. eu din plansa prezentata de @ @dragosm vad breteua marcata cu ROSU ca se termina inaintea podului.
    Acum uitate in prima poza a lui @RaduG de la Pages 1372 Posts: 696 si o sa vezi si cei 135 m pentru sectiunea de accelerare.
     Referitor la cei 3.5 m nici eu nu cred ca Pizza ii are acolo. Ramane de vazut cine o sa fie responsabil de asta daca nu corespunde normativelor . Parerea mea este ca BENEFICIARUL.

andrei.obreja

Video ST2, FB CNAIR:"🚧 Raport Progres al proiectului "Autostrada Sebeș-Turda". În prezent se așterne strat de uzură."
https://www.facebook.com/cnadnr/posts/2879560358970691

florinalba

#26015
Wow . Au terminat de umplut intre zidurile de sprijin la Teius partea dinspre Aiud.
In sfarsit foreza "in picioare" la dealul de la Oiejdea.

Hai ca se poate.  :lol: :lol: :lol: :lol:

ioji

Quote from: florinalba on July 28, 2021, 01:37:15 PM
Wow . Au terminat de umplut intre zidurile de sprijin la Teius partea dinspre Aiud.
Sincer, la cat de incet au umplut, o perioada am crezut ca acolo e un depozit, de unde o echipa umple si altele iau umplutura de acolo pentru alte locatii  :lol: :lol: :lol:

elphax

au umplut si chiar depasit cu vreo 2 metri:)
mai au doar sa  faca placa aceea de legatura si sa puna ceva stabilizat ...

Europiu

Alin o fi în (binemeritatul) concediu?  :lol:
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

toma

Acum, dacă tot au terminat de umplut, merita vre-o doua luni pauza, nu ?

florinalba

De la mine au o zi de pauza (duminica) daca le umple si pe celelate doua pana sambata.
:lol: :lol: :lol: :lol:

luc

#26021
Acum: nici nu s-a deschis breteaua A1-A10 și avem deja accident în zonă. Ce am observat, indicatoarele spre A10 erau valide, ori pentru cine nu știe că nu s-a deschis este foarte derutant...Sunt curios de explicațiile șoferilor




Powered by API/PUM imgur uploader

gruiarew

Păi și nu-i gard acolo? Nu se văd bidoanele alea? Înțeleg că indicatorul zice una, dar chiar așa să te bagi ca berbecul? Ăștia merg cu ochii închiși sau cum?
'You can't cheat an honest man. Find somebody who wants something for nothing, then give him nothing for something.'' -- A Hater's Synthesis

vancouver

Nicaieri in vestul Europei nu am vazut indicatoare valide si calea rutiera inca inchisa. Chiar si pentru o zi, indicatoarele se taie cu o linie rosie sau un x rosu: un simplu abtibild aplicat peste panou in 10 minute si care se scoate in 3 minute. Oare de ce? Si acolo oare oamenii merg cu ochii inchisi si de aia trebuie procedat ca la gradinita? Sau cumva scopul e sa ajutam soferii si nu sa le testam vigilenta?
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

luc

#26024
^ Din păcate poza nu este foarte elocventă (nu am reușit să prind din timp mașinile implicate). Ce pot să vă spun este că mașinile avariate (aparent o tamponare față-spate) erau pe breteaua nou construită, iar accesul era delimitat în acel moment doar prin conuri de semnalizare rutieră. Ori în condițiile indicatoarelor valide spre A10...