Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 30 Guests are viewing this topic.

raulbogdan23

^

ca sa ai 2 benzi de iesire (A1 - 2 benzi, A10 - 2 benzi) trebuie sa ai 2 ingustari: o ingustare de la 4 la 3 benzi (A1 - 2 benzi, A10 - 1 banda) si apoi de la 3 la 2 benzi (A1 - 2 benzi) si probabil nu exista distanta suficienta pana la pod ca sa se produca aceste ingustari.

florinalba

Vad ca se continua cu "ciorba asta" . Eu zic ca cei nelamuriti sa intrebe proiectantul de ce a facut asa si beneficiarul de ce a acceptat acest lucru. Ei sunt singurii care pot lamurii situatia.
:lol: :lol: :lol: :lol:

voicul

Quote from: voicul on July 24, 2021, 02:33:51 PM
Quote from: voicul on July 22, 2021, 06:38:50 PM
Pizza e firma de cuvant - a zis 31 iulie, pai 31 iulie va fi, chit ca termina mai repede.
Dupa 6 ani de frecat menta pe acest lot, nu cred ca isi dau singuri cu "firma" in cap si o sa faca un compromis peste propriul cuvant.  :(
Partea buna: mai sunt doar 9 zile pana pe 31.

"Nodul Rutier Sebeș, conexiunea dintre autostrada A10 Sebeș Turda și A1 se deschide complet la finalul lunii iulie"
100% seriosi Pizza, nu isi schimba ei cuvantul doar pentru ca lucreaza intr-o tara bananiera si/sau ar putea termina si cu 10 minute mai devreme.

:puke:

Aproape SCAPAM de Pizza ! Cine mai spera la asa ceva?

Nu stiu de unde ati scos ca vineri se dechide A10. Luna asta are 31 de zile si 31 e sambata.
Chiar cred cu tarie in cuvantul dat de Pizza!

elphax

oamenii au voie sa spere - celelalte bretele le-au deschis joi . bine , au zis  ca o sa fie 15.
evident ca vineri ar fi mai bine decat sambata...

xab80

Quote from: florinalba on July 27, 2021, 09:40:57 AM
Toata lumea e de acord si a inteles ca ar fi fost bune 2 benzi late si lungi pentru conectarea A10 la A1 pe sensul spre Sibiu , cum sunt facute de altfel pe sensul spre Deva si respectiv spre Alba Iulia. 
....
Uni dintre noi incercam sa explicam doar ca se poate circula in conditii ok si cu solutia existenta, cu exemple din zone cu circulatie mult mult mai intensa decat aici. Dar se pare ca ne obosim degeaba.

Salutare.
Multi pierd din vedere o problema majora la acea ingustare. In mod normal bretelele lungi au 2 benzi si nu au banda de urgenta pentru ca - bine gandit! - sa poti opri daca patesti ceva. Acolo la ingustare, daca se opreste un camion, a astupat toata breteaua... si nu mi se pare OK. Din pacate, odata facut, nu vad sa se schimbe prea curand. Oricum va fi un mare castig la traficul spre si dinspre Sibiu.
Drumuri bune!
xab

cfdp

Nu stiu daca Pizza sau taietorii de panglici au programul pe 31iulie. Si sunt multi....

danutzu_1069

Nu se mai baga nimeni ca taietor de panglica... Pentru ca:
- nu alegeri
- nu gata tot...

pasa_andrei

#26002
Chiar nu cred ca o sa fie probleme pe acesta bretea, m-am uitat la ultimele clipuri, abia vezi masini care trec prin acest nod. Chiar si daca o sa avem ambuiaje peste ceva timp(10-15 ani), solutia e destul de simpla. Dublarea benzii de accelerare + refacut podul din aval si gata. Problem solved.

OFF: Ce o sa ziceti cand o sa vedeti la Bucuresti pe A0, nodurile de pe Sud sunt toate la 1 banda/sens, fara benzi de viteza, fara benzi de incadrare si sa fim seriosi, nodul Sebes nu are nici pe jumatate traficul pe care o sa-l aiba A0/A1 sau A0/A2.

Europiu

^ Ai dreptate, nu zic nu. Dar reiterez ce am mai spus cu altă ocazie și cred că asta e problema reală a tuturor celor (ca și mine, de altfel) care se plâng de situația creată: dai un purcoi de bani pentru un nod așa de complex, faci kilometri întregi de bretele și la capătul uneia ai, ce anume?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

AkaManah

Azi se lucra serios la Oiejdea. Multe camioane, se fora. Poate, poate...

Fred

Deci pana la urma banda aia e conforma sau nu? Ca e ingusta e clar, dar e conforma si receptionabila legal? Indiferent de proiect nu cred ca se poate receptiona ceva neconform cu standardele legale, mai ales politia rutiera nu ar putea sa isi dea acceptul pentru deschiderea circulatiei.

elphax

ce sa nu fie legal la ea? daca asa e in proiect, asa au facut. si de la 5 benzi poti sa iesi tot cu o bretea simpla, nu cred ca zice in lege ca trebuie sa fie mai mult de o banda pe bretea

are probleme mai mare A10 decat o bretea care se ingusteaza

dragosm

Inspirat de post lui RaduG am cautat schitele originale de la Search, gasiti nodul Sebes aici, iar profilul pentru bretele Sebes aici.

Din schita se vede ca pana de racordare incepe dupa podetul peste Secaș, pe cand in filmare se vede cum banda rezonanta incepe chiar inainte de podet.




Concluzia mea de non-expert e ca nu sunt 150 de metri pentru sectiunea de patrundere, asa cum scrie in normativ/proiect.

P.S. Tot din schita observ ca B2 se ingusteaza si B1 ramane cea finala, fix invers cum e semnul de cedeaza acum.

Fred

Quote from: elphax on July 27, 2021, 06:59:09 PM
ce sa nu fie legal la ea? daca asa e in proiect, asa au facut.
2 pagini mai in urma a pus @RaduG normativul, spune ca latimea trebuie sa fie de 3.5 metri, nu 2.5 ca banda de urgenta. Normativul e legea, proiectul nu poate sa incalce legea, nu?

florinalba

#26009
^^
Inspirata comparatia intre poze. Pot sa va linistesc si sa va spun ca sectiunea de patrundere are peste 200 m. Numarati linia mediana de pe a1 si vedeti ca are aproximativ 20 linii discontinue. apoi masurati cat este distanta  de la una la alta si inmultiti cu 20.