Autostrada A8 Târgu Mureș-Iași

Started by Ionut, September 18, 2011, 12:22:22 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 7 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma


NGC

Quote from: NGC on February 08, 2019, 12:22:49 PM
Rugam pe "desteptii" aia cu gura mare care scriu comunicate la CNAIR, "pentru o corectă informare a opiniei publice" cum au scris sus, sa explice de ce au estimat acum costul revizuirii SF pentru Targu Mures - Targu Neamt la aproximativ 39% din valoarea estimata in 2014.

Facem si noi "apel la cei care vehiculează informații în spațiul public" sa ne explice "temeinic în prealabil pentru a nu induce în eroare opinia publică". ;)

E bine asa? Hai, sa va vedem.

P.S. Daca aveti totusi demnitatea sa reveniti si sa clarificati problema, ganditi-va de doua ori ce pacaleli mai scrieti, ca stiti bine ca verificam. ;)

Ionut

#1787
Probabil stiti, ieri am fost cu moldovenii la Dancila. A fost si Valcov la intalnire, alaturi de Ghizdeanu. Numai staruri, ce sa zic. Despre A8 am discutat in special, desigur, dar s-au atins si alte cateva subiecte. Nu e nimic nou pentru voi (nici n-ar avea ce sa fie). Aceleasi promisiuni ca fac PPP Pascani/DN2 - Letcani, ca totul e OK, ca va fi bine, sa nu mai fim negativisti, sa privim pozitiv ca facem PPP, nu trebuie sa ne stresam.

Valcov a dat si un termen: in 2020 se lucreaza pe A8 Pascani-Letcani. Ca sa fie sigur ca am inteles promisiunea, a zis ca in 2020 se lucreaza si pe PPP Ploiesti-Comarnic-Brasov, cat si pe PPP Lugoj-Craiova-Alexandria-Bucuresti. Bine, asta e alta poveste... L-am intrebat ce se intampla daca nu se va lucra. Nu mi-a raspuns. In schimb, Dancila mi-a atras atentia ca sunt prea negativist si pesimist si sa fiu mai optimist.

Nici nu mai pun la socoteala ca HABAR NU AVEAU ca Targu Neamt-Pascani/DN2 nu este acoperit de studiul de fundamentare pentru PPP. Ghizdeanu nici nu stia pe unde e Pascaniul. Ca nu intelegea despre ce segment vorbim, ce e lipsa. Valcov a inteles repede despre ce vorbim (bravo!) si l-a trimis pe Ghizdeanu sa sune la CNAIR, sa se intereseze, sa se informeze, sa ne zica. Au avut nevoie de vreo 45 de minute sa isi dea seama daca avem dreptate sau nu. S-au prins ca, intr-adevar, din studiul de fundamentare lipseste acest sector.

Am discutat vreo ora si 10 minute despre nimic.
Ei: stati linistiti, guvernul si CNSP vegheaza, studiaza, face, fiti pozitivi
Noi: dar stiti, aia si aialalta, probleme, riscuri etc etc
Ei: fiti pozitivi
Noi: :|

Dovada:





^ Chiar daca nu se vede bine in poza, fața mea spune totul despre intalnire.


adiarc

saraca tara..saraca Moldova.....un infractor si o analfabetă sa faca bugetul..sa hotarasca ce fac cu banii nostrii....un infractor si o analfabeta sa fie parteneri de discutie....un infractor si o analfabeta sa hotarasca destinul unei regiuni vitregite.....cum naiba sa iasa ceva bun din asta?
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

RobertH

Poi au alternativa, daca in 2020 nu se apuca de munca ii prinde inceputu de 2021 , an in care se alege guvernu deci problema altora .  >:(

adiarc

sper macar sa ne alegem cu un SF decent...sa NU mai consumam inutil  pt PPP verzi pe pereti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

jalemare

La veste n-ați avut mărimea doamnei?!  :lol:

cove_adrian

Doamna Dăncilă văzându-mă cu vesta cu "Moldova Vrea Autostradă" a afirmat plină de satisfacție "Și eu vreau autostradă!"

Comentariile sunt de prisos!

Timpul va confirma dacă este doar o lozincă (din partea ei)!
http://moldovavreaautostrada.ro
MVA - Moldova Vrea Autostrada
Miscare civica, independenta, apolitica

paulmare

#1793
Aveau si numarul duamnei, dar vesta nu avea mileu asa ca duamna nu a imbracat-o

Tavi

Pai ce? Si duamna e parte la "vestele galbene"?  :lol:

davyl

Fata lui ionut din ultima fotografie spune mai multe decat 20 de articole in presa. Frumos a fost ca v-ati dus toti cu vestele :)...

Ionut

Intrebare de baraj, sunt curios ce raspuns stupid si ilogic vor da. Daca vor da vreun raspuns...


alin2pas

Pentru a fi mai mare valoarea estimată, trebuie să aibă mai mulți bani la dispoziție. Pentru o valoare redusă, firmele serioase nu se vor înscrie la licitație pentru că nu au cum să facă un studiu de fezabilitate de calitate, deci licitația se va relua (mult) mai târziu, iar banii nu se vor mai putea cheltui. Noi vrem să facem autostradă, ne și obligă legea, dar ce să facem, dacă nimeni nu vrea? Dacă totuși se va înscrie cineva la licitație și va câștiga licitația, va rezulta o altă maculatură și niște bani cheltuiți degeaba, că avem doi ani cu 4 campanii electorale.

Quest

Multumiri Ionut ptr aceasta adresa. Alocarea unei sume intr-atit de mici ptr actualizarea SF este inca o dovada asupra existentei unor forte oculte diriguitoare, care se opun din rasputeri la construirea acestei autostrazi, adica mentinerea in izolare economica a Moldovei, care duce la depopularea ei, in fapt interesul primordial al acelor forte oculte. (va las pe voi sa va dati singuri raspunsul la intrebarea legitima "ce-ai putea face cu un teritoriu depopulat ?")

Un SF de slaba calitate la o autostrada de munte de complexitate majora, este garantul blocarii proiectului dupa licitarea executiei, atunci cind constructorul ajunge sa vada adevarata fata a terenului si-a provocarilor tehnice cu care e obligat sa se confrunte, provocari care-l duc catre solutii tehnice mult mai costisitoare decit suma licitata. Constructorul se retrage, proiectul se blocheaza, trebuie relicitat, dar ca sa-l relicitezi trebuie evaluat la ce stadiu s-a ajuns, etc. Si mai trece un deceniu de status-quo.
Common sense will get you far !

horatiu.cosma

Fortele oculte = Neaga si sleahta de incompetenti de pe langa el. Conspiratii inteligente din partea unor "forte" nu sunt necesare, atata timp cat baietii din cnair fac treaba respectiva din oficiu.