Drumuri Naționale în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 09:19:35 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

dumbravaandrei


Adisan


b1

Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

survola

Nu înțeleg marcajele acelea de îngustare la o bandă și apoi revenire la 2 benzi. Din experiența bucureșteană, lumea trece direct peste acea insulă artificială, practic se va păstra banda de cei care fac dreapta acolo.

alexandru_m

@survola

Dupa intersectie se intra pe drumul vechi, cate o banda pe sens.

rocklee


pasa_andrei

De ce s a mers pe aceasta dublare tocmai acum ,cu  1 an inainte sa fie gata autostrada?

carutasul

s-a mai discutat că era un contract semnat mai demult care a stat blocat ... Dacă îl deschid repede, așa cum pare, o să fie măcar util un an :)

alexandru_m

Dublarile acestea ar trebui sa fie "the norm", peste tot in tara.

miahi

^^ Atat a durat implementarea unui proiect propus / avizat cred ca acum 15 ani .

Cozak

Eu, de exemplu, voi incerca varianta Talmaciu -Avrig -Brasov cand se da in folosinta lotul 1 de autostrada Sibiu - Pitesti, poate voi mai econimisi putin timp decat sa urc dealul pe drumul vechi,de la Sibiu, si atunci aceasta portiune largita imi va fi foarte utila.

rocklee

#7346
Dar nu fac ce era necesar...nu largesc macar la 2+1..intrarea pe valea oltului contractul urmator este doar de 1+1 ....
Muta dopul dintro parte in alta...mai vin si lucrarile la autostrada....va fi vaisamar..si o adevărată nebunie...




Europiu

Quote from: miahi on October 10, 2021, 11:19:03 AM
proiect propus /avizat cred ca acum 15 ani
Și care putea fi reziliat, regândit, resetat... Dați-o încolo de treabă!
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

vancouver

Proiectul a fost deja resetat / regandit. Initial trebuia facut 2+1 pana la giratoriu Vestem, cu exceptia trecerii prin localitate (prin Talmaciu) si cu exceptia podului CF peste DN7 de langa giratoriu. La partea dintre giratoriu si Talmaciu s-a renuntat, cand s-a vazut ca vine autostrada.

Mi se pare foarte buna pastrarea dublarii intre Boita si Talmaciu. Acolo era un punct negru care trebuia rezolvat. Acea curba pe dealul Talmaciu a costat deja multe vieti. Dubland acolo drumul si separand complet sensurile de mers, asa ceva nu va mai fi posibil. Chiar si cu autostrada gata, acolo sigur s-ar mai fi produs accidente groaznice. De exemplu pe partea cealalta a localitatii Talmaciu sunt niste spatii logistice si sunt camioane care o sa foloseasca ruta asta pentru a ajunge la autostrada. Si pe un drum liber e de presupus ca s-ar fi fortat depasirea acestor camioane pe aceasta bucata.

Faptul ca exista si alte zeci de puncte negre in tara si ca trebuie rezolvate si alea, e alta poveste. Clar trebuie pornit (de catre un ministru, de exemplu, sau in urma presiunii societatii civile, alt exemplu) un proiect la nivel national, de eliminare a celor mai grave puncte negre.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

naivu

+1, Multumesc pt interventie, ofera o cu totul alta perspectiva!