[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

RaduG


kola

Cateva poze de astazi din zona Domnesti. Se lucra si la 08:00 si la 15:00






Dimineata erau maxim 3 masini pe directia Domnesti-Bucuresti iar la pranz coada pe directia Bucuresti-Domnesti era de la intersectia cu strada Brasov.  :( :(

Alexander

La intersectia DNCB cu DN1 s-ar putea face doua bretele tip trompeta dar ar insemna ca DNCB trebuie mutata cu o banda spre bucuresti pentru a face rampele de acces. Nu stiu daca ar fi neaparat foarte scump, mai ales ca in zona aia e relativ lata strada. La intersectia cu strada garii cred ca se poate face un pasaj denivelat iar giratoriul sa fie sub, in stilul pasajului de la Chitila sau Mogosoaia. Ma gandesc ca daca ar muta traficul greu la intersectia cu DN1 ar fi sufivient. Poate gresesc dar otopeniul imi lasa impresia de cartier dormitor, fara prea mult trafic greu.
Legat de pasajul Oltenita, daca centura ramane pe sub el, au loc sa inghesuie 4benzi intre pilonii rampelor de acces la giratoriu? Ma uitam la filmarea din drona pe directia nord-> sud si parca e prea ingust.

danutzu_1069

^ Incepem sa dezgropam mortii de la DNCB cu DN1??? Este un nonsens discutia, nu mai face nimeni nimic acolo...
Sincer, nu inteleg ce propui tu acolo....
Toate pasajele giratorii suspendate, de pe DNCB Sud au traficul de centura, la sol, pe 4 benzi.

hefaistos

80% din problemele de la giratoriul Otopeni se pot rezolva prin crearea unei bretele pe partea cu calea ferata, pe unde se va scurge marea majoritate a traficului. Cam ce s-a facut la giratoriul cu A3, doar ca acolo mai exista si a doua bretea care aici nu prea isi gaseste locul si rostul.
Solutie similara ar putea fi abordata si la giratoriul cu Dragomiresti Deal, doar ca acolo ar avea eficienta mai redusa, deoarece mai e un giratoriu "geaman" unde apar probleme iar acolo nu mai poate fi facuta pur si simplu o bretea.   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

AndreiB

Mai exista varianta ca breteaua actuala la nord de CF sa devina cu dublu sens, si sa se verse in Str Gara Otopeni cu un sens giratoriu, iar Str Gara Otopeni sa aiba bretele de intrare/iesire din DNCB, cu parapet si eliminarea giratoriului. Necesita exproprierea complexului Automobile Bavaria, dar s-ar putea sa fie cea mai ieftina solutie. Pot desena daca nu m-am exprimat clar.

hefaistos

Solutia mea pentru giratoriul Otopeni presupune doar exproprierea unei case-ruina si crearea unei bretele de 60x7m (400-500 mp). Si se poate face cu resurse interne CNAIR in mai putin de 6 saptamani, cu tot cu demolare. Vorbesc de munca, nu de exproprieri si autorizatii.
Si este cu atat mai necesara cu cat, dupa terminarea pasajului Mogosoaia o sa se verse extrem de mult trafic aici. 





Powered by API/PUM imgur uploader
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

RaduG

O recapitulare a celor de la Gândul cu stadiul diverselor pasaje de pe DNCB:


panzer

Quote from: danutzu_1069 on April 25, 2021, 11:05:56 AM
^ Incepem sa dezgropam mortii de la DNCB cu DN1??? Este un nonsens discutia, nu mai face nimeni nimic acolo...
Eeee. Aici suntem in dezacord. De ce sa nu mai vorbim?

Este cel mai bun moment pentru un studiu de remediere a greselilor de proiectare de pe DNCB Nord.

Nu trebuie sa ne fie greu sa gandim. Este evident ca odata rezolvate anumite conflicte de trafic altele vor aparea acolo unde solutia initiala a fost slaba.

De exemplu: iti este greu sa iti imaginezi ca odata rezolvat conflictul la Mogosoaia si cel de la Domnesti, dopul se va transfera din ambele parti la DNCB - A1? Vizualizezi stirile si filmarile din drona cu cozile care se vor forma? Eu unul da.

De ce nu am incerca sa gandim si noi in avans un pic. Trebuie intai sa ne loveasca problema ca apoi sa ne apucam de gandit, de proiectat, de licitat si la final de construit. Si uite asa sa mai stam la cozi inca 6-7 ani?

dr4qul4

Breteaua aia chiar se poate face, pentru ca exact acolo, DNCB face o bucla si de departeaza de CF.
Problema principala este ca CNAIR nu prea a auzit de bretele directe care sa bypass-eze giratoriile.
Sau poate CNAIR asteapta ca acea casa sa cada singura.
O alta varianta (mai plauzibila) e ca se pregateste un pasaj intre Teisani si otopeni. Stiu ca cei de la greenfield se laudau cu unul. Dar pb CNAIR ar vrea tot un giratoriu suspendat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

panzer

Mie imi plac solutiile ca aici.
Simplute de facut. Nu cred ca deservesc traficul de TIR-uri.
Stiu ca atunci cand a fost facuta privatul a declarat ca l-a costat 1 mil euro.

dr4qul4

o groapa cu capac e usor de facut. si poate deservi si tirurile. fagi groapa pe directia centurii si lasi giratoriu deasupra.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

stangabriel

#3507
Un pasaj subteran de o banda si un sfert plus giratoriu deasupra, ca la Bascov, cred ca are loc, insa mutat mai spre est, cam pe la Benzinaria OMV. Drumul acela este refacut de curand, dar aici Otopeniul trebuie sa lege orasul mai bine cu acest punct.  Unde este acum giratoriu nu este loc pentru rampe nici pe lungime, nici pe latime, podul peste CF incepand imediat.

https://www.google.ro/maps/@44.5389669,26.0947291,3a,90y,18.96h,75.49t/data=!3m6!1e1!3m4!1sZa5aKpDcDpMSQysTgooA9w!2e0!7i13312!8i6656?hl=ro


Alexander

#3508
Quote from: danutzu_1069 on April 25, 2021, 11:05:56 AM

Sincer, nu inteleg ce propui tu acolo....


Nu dezgrop mortii dar incerc sa caut o solutie la ce s-a construit prost, in speranta ca cei de la MT sunt mai deschisi putin ca cei dinaintea lor. Fie ca ne place fie ca nu, acea intersectie va fi un punct critic cat de curand. Si necroza se va intinde pana la giratoriul de la Strada Garii. Din nefericire am prins multe cozi acolo in vremurile bune.


Powered by API/PUM imgur uploader

Cred ca solutia poate fi pusa in aplicare cu doua conditii simple: rampele sa fie paralele cu centura iar virajul la nivelul DN1 iar centura mutata cu o latime de banda spre Bucuresti, cat sa faci o mini banda de accelerare. Cu rosu sunt rampele. cu verde sunt stalpii de sustinere, cu albastru benzile de circulatie.
In felul acesta nu ingradeste cu nimic calea ferata, traficul etc iar raza curbei cred ca se poate determina in functie de viteza dorita, eu le-am facut cat sa va faceti o idee la ce m-am gandit eu. Evident fara o analiza in teren e imposibil de aproximat cat de lungi trebuie sa fie aceste bretele pentru a avea o panta decenta. Benzile existente spre Bucuresti, trebuie reorganizate si simplificate, nemaifiind nevoie de 2 sensuri pe ele, asa cum e acum.
Iar pentru giratoriul de la Strada Garii, copy-paste la pasajul de la Mogosoaia. Este suficient loc iar cu o firma ca UMB se poate face in doi ani cu tot cu proiectare. Este interesanta si ideea cu pasajul ingropat dar ma gandesc ca are impact mare asupra traficului (banuiesc ca se face cut and cover) iar pentru tiruri e nevoie de o raza destul de mare.

Quote from: Alexander on April 25, 2021, 11:05:56 AM
Legat de pasajul Oltenita, daca centura ramane pe sub el, au loc sa inghesuie 4benzi intre pilonii rampelor de acces la giratoriu? Ma uitam la filmarea din drona pe directia nord-> sud si parca e prea ingust
Aici, unde am facut sageata nu cred ca incap 4 benzi de circulatie + separator. Din cauza asta am intrebat.


survola

După ce se termină A0 nord rămâne de verificat traficul și făcute ajustările la DNCB.