[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasa_andrei

#3480
Videoclip de acum 1h de la Mogosoaia. Strabag pare ca si-a revenit. Cea mai buna mobilizare de la inceputul acestui santier.

Avem si ultimele declaratii cum ca se va finaliza in toamna acestui an.

Am avut o datorie la voi cu acele placi din beton de la finalul rampei Otopeni. Sunt biscuitii pentru zidul de sprijin de la rampele  pasajului.



Enjoy!

DarkFranck

@pasa_andrei Mulțumim! Nu cred că vor fi probleme să termine la toamnă.
Fluctuat Nec Mergitur

Fred

Daca ar munci cu drag ar termina in 2 luni, la toamna inseamna minim 4 luni si maxim 7, deci nu sunt pusi pe fapte mari.

adiarc

nu mi se pare nici macar un ritm normal..se putea lucra la ambele rampe deodata si la suprabetonare..asta ar fii fost doar normal
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

DarkFranck

#3484
Păi dacă li s-a dat termen până în aprilie 2022, s-au mobilizat pe măsură (adică mediocru, dar știind că oricum termină în avans). Probabil termină peste vreo 6-7 luni cu mobilizarea pe care o vedem. Cu mobilizare bună (nici măcar extraordinară), cred că în 3 luni erau gata. Îmi vine să intru eu pe șantier să grăbesc treaba, că stau la vreo 700 m de pasaj și mi-a mâncat ficații timpul pierdut în ambuteiajele de la giratoriu - că se face coadă de la 2 Cocoși când vii din oraș și de câte 1 km spre Otopeni și spre Chitila pe centură în multe zile.
Fluctuat Nec Mergitur

pest1969

Cred ca nici sefii de pe santier si muncitorii nu prea vor sa termine mai repede. E front de lucru langa Bucuresti, probabil aproape de casa pentru majoritatea. De ce ar termina in avans si apoi sa fie trimis cine stie pe unde?

pasa_andrei

@DarkFranck : Azi era coada de la OMV ( cel de pe Bucurestii Noi). Coada trecea lejer de 2km. Si era coada si dupa pasaj. Si pe centura era coada spre DN1, spre DN7, coada pe toate directiile. Poate pana in septembrie il vedem gata. Ce ziceti? Urmatorul mare dop care nu se va reezolva nici peste 5 ani o sa fie la DNCB cu A1?

AndreiB

Cred ca cel putin in directia vest-est o sa se creeze un dop la DN1, in dreptul giratoriului de la Gara Otopeni. Si aia nu e deloc o intersectie usor de rezolvat.

paulmare

Mulțumim, Andrei
Au de lucrat încă la fundațiile spre concelex, in partea cu zona logistica din Mogoșoaia au avut fundații la sfârșitul anului trecut, nu e nimic wow cu mobilizarea și progresul, sunt "in grafic" cu toate

DarkFranck

#3489

Da, parcă se lungește tot mai mult coada, mai ales vineri. Ar fi extrem de bine dacă s-ar termina în septembrie, dar sunt sceptic.

@AndreiB Giratoriul de la Otopeni e o rușine, dar este foarte necesar, ai nevoie de conectare a estului Otopeniului la centură. Eu îl folosesc în toate sensurile, că merg des în Otopeni. Când nu se fac lucrurile cum trebuie de la început, ajungem ca soluțiile să fie foarte costisitoare, cu exproprieri scumpe. Și ieșirea pe DNCB din Otopeni vest, peste CF, e proast făcută, fără bandă de încadrare (nici nu e loc să o faci), e vizibilitate foarte slabă și risc de accidente.
Fluctuat Nec Mergitur

AndreiB

Da, sunt 100% de acord ca e necesar. Semnalam doar faptul ca e una din putinele intersectii de pe centura care nu va putea fi denivelata pe termen lung cred deloc (fara costuri enorme), si ca ar putea deveni calcaiul lui Ahile cu un DNCB fluent.

DarkFranck

Ai dreptate, e aproape exclus să faci acolo o intersecție denivelată, cred că pe termen mediu doar un giratoriu ceva mai decent se poate face.
Fluctuat Nec Mergitur

AndreiB

O imbunatatire low cost ar putea sa fie o bretea sudica care sa evite giratoriul pentru sensul Vest-Est. Necesita demolarea cladirii Garii Otopeni, care ar putea fi reconstruita pe partea sudica a CF, cu acces din Aleea Teisani (ochiometric exista loc). Pentru sensul Est-Vest, nu vad imbunatatiri ieftine. Teoretic ai putea face o rampa directa denivalata pornind foarte din est, racordata la hobanat, dar iese o solutie foarte scumpa si stangace. Cred ca e nevoie de o sistematizare mai larga in zona, poate si cu un pasaj subteran in centrul Otopeni (care sa permita accesul din DJ100), care sa reduca traficul din Otopeni care foloseste strada Gara Otopeni. Dpdv urbanistic ar fi bine si pentru Otopeni sa aiba acces la DN1 din toate directiile.

panzer

D'aia zic eu ca e nevoie de un studiu cum s-a facut si pe SUD a.i. sa se rezolve problemele acestea.

In cazul giratoriului de la Otopeni, el trebuie desfiintat si inlocuit cu o bretea de intoarcere mai spre Pipera unde locul permite. Sau o solutie mai complexa care sa ajute si traficul din Otopeni si Bucuresti (dar obstructionat de CF).

Multumim pasa_andrei. Ca de obicei, esti un optimist.

RaduG