[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Sorinus

Cred ca dupa ce ingropa fundatiile, se castiga o banda la limita.

miahi

^^ A0 Nord se va termina mult dupa ce se vor termina "imbunatatirile" actuale in lucru pe DNCB. Si eu cred ca trebuie acum inceputa proiectarea pentru urmatoarele modificari ale DNCB, la Chitila, la Otopeni si peste tot unde proiectele implementate deja sunt depasite azi.

AndreiB

Daca faci la giratoriu de la Gara Otopeni ca la Mogosoaia (nu e asa simplu, necesita modificari la rampa hobanatului), nu mai ai nevoie de alte bretele - se asigura toate directiile de trafic. Idem, daca faci bretele la DN1 (nu cred ca e asa simplu, nu prea e spatiu), nu mai ai nevoie de giratoriu. Si eu sunt de acord ca ar trebui studiata o imbunatatire CB nord, cu eliminarea tuturor intersectiilor la nivel, si facut individual depinzand de cati bani sunt.

vancouver

#3513
Multe s-ar rezolva daca s-ar desfiinta si scoate din teren linia CF de centura. Din pacate la noi inca persista o mentalitate de cârpaci: cum sa desfiintam ceva facut deja? Ba mai mult se mai trezeste cate unul (nicusor) sa vrea sa si investeasca o gramada de bani in introducerea de trenuri de calatori pe aceasta linie... sume fabuloase de bani aruncati pe fereastra pentru gari in camp sau in zone extrem de poluate sau in zone cu case mici.

Iar pe rutier iarasi se cheltuie sume fabuloase ca sa ocolim acest rahat de cale ferata, se sta ore in sir si ani intregi in ambuetiaj + pierderi economice. Fara CF hobanatul de la Otopeni nu era necesar si peste tot se puteau face pasaje simple cu giratoriu la nivel, nu nebunia de giratoriu suspendat!

Asta inseamna lipsa de viziune, incapacitate de a intelege mersul lucrurilor, aruncat bani pe fereastra si perpetuarea saraciei, lipsa de proiecte corelate si durabile, bataie de joc, intr-un cuvant: cârpaci!

Cu un master plan sanatos complet pe Bucuresti Ilfov, care sa includa inclusiv linii HSR (care o sa se faca peste 50-100 de ani), care sa includa dezvoltari de cartiere si clustere noi in jurul orasului, dezvoltare diametrala / radiala pe feroviar (trenuri metropolitane sau de metrou suburban), DNCB + A0 pe rutier si - daca e nevoie - un nou inel sau semi-inel feroviar la o mai mare distanta de oras (NU langa A0 !). Totul se simplifica si orice facem facem numai cu scopul de a ajunge la tintele din acel Master Plan, nu aiurea cârpit pompieristic unde arde rau!
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

AndreiB

#3514
Totusi portiunea de CF pe inelul de nord e necesara - permite garniturilor de marfa din Portul Constanta sa ocoleasca orasul. Probabil ca se putea face mai la nord (desi este destul de scumpa exproprierea, legarea la toate magistralele etc), dar nu cred ca ar fi fost asa ieftina treaba.

Realist vorbind, nu aveai nevoie sa muti CF, ci trebuia gandita centura de la inceput denivelata complet. Ipotetic vorbind, puteai sa ai CF in portiunea mediana a unei CB modernizata 2+2 aproape pe tot segmentul Nordic. Ar fi permis intersectii simplificate, cu pretul exproprierii in cateva zone si cu cateva poduri in plus.

Dar nu cred ca prezenta CF e cauza principala a problemei, ci lipsa de planificare unitara. Vezi intersectia de la Mogosoaia - s-a facut sens giratoriu degeaba si nu s-a lasat loc intre bretele in est din planificare proasta - nu exista CF in zona. Daca tema proiectarii era intersectii denivelate pe toata centura de la bun inceput, rezultatul final ar fi fost mai bun.

Alexander

Vancouver zice bine, are perfecta dreptate insa e prea tarziu si cred ca inca 10ani de aici inainte, cu cele mai bune guverne si un primar competent si tot nu se va schimba nimic.
Pana atunci..cred ca putem cauta solutii, dezbatand aici, in speranta ca intr-o zi cineva cu putere de decizie isi va bea cafeaua, citind pe forum, in cautare de idei..

VladVulpe

1 an de la inaugurarea cu mare a fast a reinnceperii lucrarilor pe dn2-a2 ... 0 % progres si nici prea curand nu pare a se misca ceva

cassyo

Am facut ieri un drum  de la Buftea pana in judetul Olt  prin Alexandria-Turnu Magurele. Am ales, pentru prima parte,  varianta de traseu prin Mogosoaia-DNCB-Bragadiru-DN6, pentru a vedea cat mai multe lucrari de infrastructura.In zile de lucru nu m-as fi riscat cu Mogosoaia ci as fi ales Chitila-DN7-DNCB evident.
Acum mi-am asumat riscul si a meritat. Am putut constata, pe langa trecerea fluenta la ambele pasaje, si faptul ca intre Mogosoaia si Domnesti nu am facut mai mult de 13 minute. In aceasta postare va fi pasajul Mogosoaia. Va urma Domnesti, iar in threadurile dedicate, nodul A0-DN6 si centura Mihailesti.



















Powered by API/PUM imgur uploader

Calatorului ii sade bine cu drumul

cassyo

Pasajul Domnesti, sens dinspre A1 spre Bragadiru/ DN6.Am trecut doar cu asigurare suplimentara, practic fluent





















































Powered by API/PUM imgur uploader
Calatorului ii sade bine cu drumul

alext

Daca tot am stat pe centura cateva minute bune, am zis sa fac cateva fotografii cu lucrarile de la Berceni ( de la ArchiIT pana la intersectie cu DJ-ul - tot nu ii stiu numarul).
Din cate am vazut, mai sunt de atacat cateva zone pentru fundatie (sapatura, terasament), mai sunt 2-3 stalpi de curent de relocat (cred ca JT).
































Powered by API/PUM imgur uploader

alext

Au aparut si cateva zone de asfalt. Dar mai sunt zone unde au dat cu lichid bituminos (cred ca asta este termenul corect) si nu au asternut asfalt.
Ar trebui sa termine cat mai repede intersectia asta, deoarece circulatia este mai anevoioasa decat era de obicei).

Mai asteptam si umplutura pentru rampa de urcare catre sensul giratoriu.... Probabil ca asta va fi realizata abia dupa ce apar grinzile (sau structurile) aferente rampei.





























Powered by API/PUM imgur uploader


TibiV

Tot de la ASCORO: Centura București: DN2 - A2 - Pasajul Cernica și Pasajul CF 801



Interesant trenul in miscare de la 01.50
Si NU este pe linia spre Oltenita...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si pasajul Mogosoaia de acum 4 zile, de la shoppy...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

paulmare

slabutz de tot, la Mogosoaia
2 randuri de biscuiti spre otopeni cu umplutura + fundatia pe partea cu concelex, intr-o luna de zile cred, sa caut postul cand a semnalat cineva ca au descarcat primii MacRes la capatul pasajului