[B] Mentenanța, modernizarea și extinderea infrastructurii STB

Started by doryan93, November 14, 2013, 02:56:59 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

@lucian,
daca @Ionut nu ar fi eliminat "dislike-urile", atunci cu siguranta ti-ai fi luat un "minus" de la mine.

Nu esti in stare sa faci un "copy-paste" macar pentru paragrafele esentiale ale unei stiri pe care tu o consideri impotanta?!...

Link-urile dispar, "quote-urile cu link" raman.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

b1

Ciprian Ciucu răbufnește la adresa Swietelsky: ,,Să lucrezi în halul în care a lucrat..."

Primarul Sectorului 6, Ciprian Ciucu, a răbufnit joi la adresa Swietelsky, constructorul austriac care execută lucrările de modernizare a liniilor de tramvai pe bulevardul Vasile Milea.

,,Nu știu cine este contractorul la Vasile Milea (Swietelsky – îi "șoptește" un reporter), dar sunt total nemulțumit de halul în care a lucrat acest contractor. Le-am dat amenzi, am stat pe ei. Una-i una și alta-i alta. Să lucrezi în halul în care a lucrat acest contractor nu se poate. Și încet", a spus Ciprian Ciucu, răspunzând la întrebarea unui jurnalist.

Swietelsky înlocuiește șinele de tramvai în ritm de melc:
Lucrările de pe bulevardul Vasile Milea sunt executate de asocierea Urban Profile Grele – Swietelsky – TIAB și se desfășoară în ritm de melc, după cum a mai scris Club Feroviar.

Proiectul vizează modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă a liniei de tramvai de pe bd. Vasile Milea, pe care circulă tramvaiele 1 și 10. În cadrul proiectului, se vor executa următoarele lucrări: refacerea infrastructurii și suprastructurii căii de rulare – înlocuire traverse, șine, prinderi, amortizoare de zgomote și vibrații, înlocuirea stâlpilor de susținere a rețelei de contact, înlocuirea firelor de la rețeaua de contact, inclusiv elementele de susținere, refacerea peroanelor de pe tronson cu respectarea standardelor și normelor în vigoare, lucrări de reabilitare la pasajul subteran pietonal, lucrări la iluminatul public.

Valoarea totală a lucrărilor este de 28.056.510,21 lei, echivalentul a aproximativ 5,7 milioane de euro. Ele ar trebui finalizate luna viitoare, conform contractului (care le-a dat un termen de mai bine de un an pentru puțin peste un kilometru), însă la cum arată situația din teren este puțin probabil.

Ciprian Ciucu, nemulțumit și de Prelungirea Ghencea:
Primarul Sectorului 6 s-a arătat extrem de nemulțumit și de modul în care se desfășoară lucrările pe Prelungirea Ghencea, unde proiectul include și linii de tramvai.

,,Cel mai probabil o să cer demiterea actualului director al Trustului de Clădiri Metropolitane (companie aflată în subordinea Primăriei Capitalei – n.red.). Am avut cinci discuții cu el. Sunt complet nemulțumit de modul în care se mișcă lucrurile. Vina este împărțită. Primăria nu-i crește prețul și el poate lucra în deficit și aici îl înțeleg pe el. A doua mare problemă pe care o știu este că el s-a mobilizat extrem de greu. Adică a favorizat Pasajul Doamna Ghica – bine, este numit de USR (aluzie la faptul că primarul Sectorului 2, Radu Mihaiu, este membru USR – n.red.) – și a neglijat bulevardul Prelungirea Ghencea. (...) Nu-i cer încă demisia, dar este pe cale de a pierde sprijinul PNL", a spus Ciucu.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

dr4qul4

ce papagal...
1. BD Vasile Milea nu mai exista. Acum e Paul Teodorescu. Macar de la primar am pretentia sa foloseasca denumirea actuala a strazilor.
2. INiante sa deschida gura, sa dea o fuga la d-na Ghica si sa caste bine ochii. Sa ne spuna si noua unde e "favoritismul" de care vorbeste.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

lucian

De ceva timp a fost asezat gazon si din dreptul Pieții Vitan cu iesire in Octavian Goga.

oc7avian

Oamenii au termen contractual 1 an. E o moștenire din fosta administrație. Deci în afară de abateri legate de modul de lucru ce pot fi amendate, putem doar să ne ofticăm de ritmul de lucru, nu să ne scandalizăm. Dacă am chemat un instalator și i-am zis că are o lună să-mi schimbe chiuveta, nu mă pot scandaliza că după 3 săptămâni încă lucrează în ritm de melc. Mă pot oftica pe situație, ritm de lucru și pe mine, că am cerut asta.

Ca update, ritmul de lucru a crescut semnificativ. La intersecția de la Apaca s-a trecut la etapa 2/3 și tot mai cu spor bagă. Linia e aproape complet montată, jumătatea cu AFI se betonează, jumătatea spre Grozăvești are asfaltul (uzura) aproape-aproape gata.

Stâlpii de iluminat sunt toți montați și se lucrează la corpuri de iluminat și infrastructura pentru troleibuze.

AndreiB

Inca se continua cu green track peste pat de balast...?

b1

A început reabilitarea liniei 41 și urmează reconstrucția stației de la Piața Drumul Taberei

De săptămâna aceasta au început lucrările de reabilitare a liniei 41 în vederea pregătirii introducerii din vara acestui an a primelor 20 de tramvaie Astra Imperio pe traseu. Lucările se concentrează în special pe înlocuirea vechilor garduri instalate acum 20 de ani, refacerea fundației delimării, curățarea căii de rulare pe tronsonul Uverturii – Pod Ciurel și completarea cu piatră spartă a terasamentului. Lucrări ample nu sunt necesare, linia fiind constant revizuită și intreținută de către STB SA.













În perioada mai-iunie va demara procesul de finalizare a modernizării peroanelor urmând ca linia să fie închisă o scurtă perioadă pentru revizia generală la rețeaua de contact și conectarea căii de rulare în zona Piața Drumul Taberei.









Vestea bună este că lucrările Metrorex din zona Parc Drumul Taberei au fost finalizate, urmând să se concentreze pe lucru la finisajele din pasajul subteran și la refacerea zonei de suprafață. Conform informațiilor mobilitate.eu, în următoarea perioadă începe refacerea căii de rulare și a noii stații care are legătură directă cu metroul, finalizarea lucrărilor fiind estimată pentru luna iunie.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

Primăria Capitalei aprobă modernizarea liniilor 40 și 55 cu termene de execuție de 18 luni de la atribuirea contractelor

Primăria Capitalei urmează să dezbată și să voteze indicatorii tehnico economici pentru modernizarea liniilor 40 și 55, în ședința din 28 aprilie, proiecte necesare pentru introducerea noilor tramvaie Astra Imperio pe cele 2 trasee. Conform proiectelor de livrare și finanțare, pe linia 40 vor circula 10 tramvaie noi, pe linia 55 alte 10 tramvaie noi, acestea avand accesul din depourile Dudești și Giurgiu. Conform planurilor STB SA, depoul Dudești va primi 27 de tramvaie Astra Imperio în anul 2024 pentru liniile 21, 40 și 55.

Astfel, conform proiectelor publicate pe siteul PMB, linia 40 va fi reabilitată pe tronsoanele nemodernizate de pe Bulevardele Theodor Pallady, 1 Decembrie 1918, Basarabia, Calea Călărași, Corneliu Coposu și terminalul de la Complex RATB Titan. Lucrările se vor desfășura pe toate tronsoanele odată, termenul fiind de 12 luni pentru execuție și încă 6 luni pentru proiectarea modernizării. Valoarea total estimată este de 1,091 miliarde lei. Proiectul prevede creșterea numărului de călători transportați pe linia 40 cu 19% și reducerea cu 63% a timpilor de așteptare în stații. Conform proiectului, modernizarea și implementarea inclusiv a tramvaielor noi trebuie încheiată până la finalul anului 2025. În prezent din lungimea totală a liniei 40 de 11,4km, sunt modernizați doar 2 km, cale dublă.

Pentru proiectul liniei 55, termenul este tot de 12 luni cu alte 6 pentru proiectare, iar valoarea este de 111,5 milioane lei, fiind vorba de arterele Pache Protopopescu și Strada Traian, restul traseului pe șoselele Iancului și Pantelimon fiind deja modernizat, iar tronsonul până la capătul de la Piața Sfânta Vineri este inclus în proiectul liniei 40. Fluxul călătorilor transportați va crește cu peste 55%, iar intervalul între tramvaie se va reduce cu 77%. Traseul ale lungimea totală de 14,2 km, dintre care 7,8 km sunt deja modernizați. Și aici, este necesară finalizarea proiectului, inclusiv cu implementarea celor 10 tramvaie noi, până la finalul anului 2025.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

b1

STB SA continuă montarea noilor garduri pe linia 41 pregătind montarea pe linia 5 la redeschidere și pe liniile 24 și 45

STB SA continuă lucrările de modernizare a delimitării liniei 41 prin montarea noilor garduri de protecție și eliminarea gardurilor vechi și corodate montate în urmă cu 20 de ani. De asemenea, începând cu luna iunie va demara și montarea pe tronsoane ale liniilor 24 și 45. Este vorba de linia 24 pe traseul de la Strada Berzei, Buzești, apoi Calea Griviței între Ion Mihalache și intersecția cu Bulevardul Gloriei. De asemenea, linia 45 va fi delimitată pe tronsonul Mezeș – Bucureștii Noi.

O altă noutate este pregătirea materialelor pentru montarea de garduri pe traseul liniei 5, la redeschidere, cel puțin pe tronsonul modernizat, fiind luată în calcul delimitarea traseului până la Șoseaua Stefan cel Mare. Linia 5 va fi redeschisă în următoarele luni, lucrările de finalizare a buclei de întoarcere de la Aeroport Băneasa, fără realizarea terminalului sau a altor proiecte, urmând să fie demarate de STB SA în scurt timp.

Pentru asigurarea materialelor necesare montării tuturor gardurilor, STB SA a lansat o licitație în valoare de 300 mii lei, pentru ,,Elemente pentru garduri delimitare trafic auto", care include 4 loturi de materiale, printre care bare, țeavă, tablă, discuri de tăiat și polizat, precum și alte materiale necesare montării și producerii gardurilor. Procedura este desfășurată accelerat, procedura fiind prevăzută să se încheie cel târziu în luna iulie, termenul de livrare a materialelor fiind de maxim 45 de zile de la semnarea contractului.

Sursa.
Gândirea de grup presupune că valorile grupului nu sunt doar indicate, ci și corecte și bune.
--------------------------------------------------
Un pic de istorie 1, un pic de istorie 2, un pic de istorie 3, un pic de istorie 4, un pic de istorie 5, un pic de istorie 6, un pic de istorie 7, un pic de istorie 8, un pic de istorie 9, un pic de istorie 10 (Nou)

AndreiB

Cam risipitor inlocuirea gardurilor pe 41. Redeschiderea liniei 5 fara modernizare e o decizie bizara, also.

panzer

Mare pacat ca nu s-a continuat cu stalpisorii de pe Dambovita, cei comunisti. Am ratat sansa sa fie un trademark frumos al orasului.

Pe mine ma suparau estetic tevile alea galbene. Era fain daca atunci cand au turnat delimitarea foloseau si ciment in beton-ul ala sa nu il mai spele ploaia. Imi place mai mult betonul colorat pe care il foloseste "Betonel" la S3, decat cel degradat de la 41.

Sunt studii si carti scrise pe regenerare urbana. Pornind de la Tipping Point (o carte buna de cultura generala) unde la New York au schimbat becurile la Metrou cu filet invers, s-a facut lumina, au facut curat si pana si in low-end-ii lor au inceput sa plateasca bilet, iar criminalitatea s-a diminuat considerabil. Serviciul a ramas la fel, aceleasi trenuri, aceeasi cadenta; lumina si curatenia au schimbat totul. Bine ar fi daca s-ar auzi asta si pe la Otopeni.

alex.knu

     Sa intelegem ca o sa se monteze garduri pe niste portiuni care ar trebui modernizate cat mai repede, acest lucru necesitand demontarea gardurilor. Nu vreau sa mai spun ca acele garduri reprezinta moarte in cele mai multe cazuri de accident pentru motociclisti. Hai sa dam amenzi oamenilor care folosesc linia de tramvai pe post de banda de circulatie in locurile in care nu e permis, nu sa montam garduri. Prima solutie aduce bani la buget si educa, a doua risipeste bani si pune in pericol anumiti participanti la trafic.

jonny

Primăria Municipiului Bucureşti se lauda pe pagina de facebook cu avansul lucrarilor de pe b-dul Vasile Milea :

QuoteLucrările la modernizarea liniei de tramvai de pe Bulevardul Vasile Milea se apropie de final
Lucrările la proiectul "Modernizare linie de tramvai pe B-dul G-ral Vasile Milea de la intersecția cu B-dul Timișoara până în dreptul intrării în benzinăria OMV" se desfășoară în ritm alert, fiind executate în proporție de aproximativ 85%.
Proiectul vizează modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dublă a liniei de tramvai de pe fostul Bd. Vasile Milea, transformat în Bd. Doinea Cornea și Bd. General Paul Teodorescu, pe care circulă tramvaiele 1 și 10, pe tronsonul cuprins între Bd. Timișoara și accesul în benzinăria OMV dinspre Pasajul suprateran Basarab.
Au fost realizate lucrări de înlocuire a șinelor de tramvai, lucrări aferente sistemului de iluminat și rețelei de contact, precum și lucrări la suprastructură.
În prezent, se lucrează la finalizarea ultimului tronson de șină și realizarea rețelei de contact, în paralel cu alte lucrări aferente proiectului.
https://www.facebook.com/PMBucuresti


lucrari incepute in mai 2021  :headbash:

oc7avian

E în perioada contractuală? Da. E o laudă? Nu, ci un anunț de informare.

Iar în ultima perioadă chiar au apăsat accelerația masiv. Mai e foarte puțin de lucru

AndreiB

Excelent - e ultima portiune nereabilitata din linia 1. In curand se pot introduce tramvaiele noi pe 1, 41, 32 si 21, lasand timp pentru RK la 55 si 44.