Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

Vlad94

Pentru deschiderea bretelelor de la Iernut este necesar sa inchida traficul pe A3?

gicu

Nu este necesar. Trebuie doar finalizate cele doua giratorii de la depozit LIDL si cel dinspre Târnăveni, plus bineînțeles pasajul peste A3.

Kimi

Apropo, s-au apucat de relocari si exproprieri pe Ungheni-TgM?
Sau poate ca nu au avut timp in ultimii 5 ani de la prima contractare...  O:-)

vrd

Azi (duminica) se lucra la nodul Chețani încă de la ora 07:15. Numărul de utilaje este redus față de cel din timpul săptămânii, dar este de apreciat faptul că se lucrează.

razvan96

Exproprierile sunt facute, cum altfel ar fi putut obtine AC? Iar relocarile...cine sa se apuce daca nu am avut contract semnat si ordin de incepere? Daca au trecut 5 ani inseamna ca stalpii se mutau singuri din bun simt sau cum? :lol:

Kimi

^Nu inteleg. Am avut contract semnat acum 5 ani. Traseul se stie de atunci, proiectarea era deja facuta. Relocarile nu pot incepe decat pe timpul executiei sau cum?

Quote from: razvan96 on July 05, 2020, 02:32:34 PM
Exproprierile sunt facute
Eu altceva am auzit din zona proprietarilor. Posibil totusi sa se fi referit la bani.  :D

razvan96

Da, e posibil sa fie o problema cu banii la exproprieri.

Relocarile sunt problema firmei care castiga licitatia. Deci daca nu avem contract semnat si ordin de incepere dat nu are cine sa se ocupe de ele.

Mersul trenurilor

Se observa un inceput la Strabag deja


storm1980_25

Quote from: razvan96 on July 05, 2020, 02:32:34 PM
Exproprierile sunt facute, cum altfel ar fi putut obtine AC?
Sunt facute doar teoretic. Practic nimeni nu a vazut vreun ban.
Probabil sunt pe la stadiul 2 sau 3 al exproprierilor adica in traducere libera: s-au bagat fara a plati efectiv.

Xenos

Exproprierea are loc doar în momentul plății despăgubirii, căci potrivit art. 44 din Constituție (și legilor în materie de expropriere), plata despăgubirii (drepte) trebuie să fie prealabilă....Legea nr. 255/2010 care reglementează exproprierile pentru lucrări de infrastructură de interes național (între altele) prevede că la data viramentului sumei stabilite cu titlu de despăgubire operează transferul proprietății către expropriator.

ivladbogdan

Lucrau astazi cu efectiv redus pe lotul Straco pe la 5-6 dupamasa. Deja chiar sunt diferente sesizabile la nodul Chetani.
Si Baxcom avanseaza incet la structurile de la Campia, inclusiv astazi am vazut ca erau oameni in zona.
La Astaldi in schimb nu era nimeni.
N-am mai facut poze, dar o sa mai merg peste o saptamana sa pozez nodul Chetani, in ritmul asta de lucru vom avea ce poza.

dragos76

Legat de structurile de la Câmpia, nu mai știu dacă s-a mai discutat: nu avem aceeași situație ca la Alba N, că devierea DN-ului e prea din scurt, și nu va permite și construirea rampelor? Ba mai rău, că la Alba ai soluțiile astea cu devierea temporară a traficului pe bretelele de pe A10, dar aici cred că fără o "extindere" a acelei devieri de pe DN nu se vor putea ataca acele rampe.

Vlad94

#24072
Nu s-ar putea muta temporar traficul pe DJ 107F si apoi sa se continue fie pe A10 fie pe DN1pana fac rampele de urcare. Bine,ar trebui sa se miste repede. Eu unul as lasa aceasta supratraversare ultima,concentrandu-ma pe nod si pe pasajele de la Hadareni si Chetani.

gicu

Nu e fezabil pentru ca este trafic local semnificativ Luna - Campia Turzii, iar pe laga asta este si baza militara care are acces din zona respectiva.
Ocolul ar fi de 60 km.

Ciprianul

Romania....o tara unde toti dar absolut toti pot face un ban...egal CUM dar fac.